Camron - Purple Haze (2004)

most viewed right now
 266
Video inside News Anchor Who Quit on Live TV to Sell Weed Faces 24 Years in Prison
62 comments
@wild'ish
most viewed right now
 116
why jim jones keep taunting 50 about traingin camp ?
36 comments
@hiphop
most viewed right now
 87
Video inside student fights teacher in class and gets chokeslammed by teachers aid
82 comments
@misc
most viewed right now
 65
Image(s) inside GAME to Meeky Mouse "all good a week ago"
68 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

How many mics?
1 88 8.58%
2 61 5.95%
3 177 17.25%
4 310 30.21%
5 390 38.01%
Voters: 1026. Sorry, you cannot vote on this poll (Boxden members only)

[Click here to become a member]

Props Slaps
 12 years ago '04        #21
bignick43 
space
space
space
$1,427 | Props total: 0 0
5 MICS!!! sounds like cam got all the good beats...this sh*t is ridiculous...
 11-21-2004, 01:15 AM         #22
Pilgrim 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Sounds alright so far but I need to know if there is a retail of streets disciple yet or do you mean the advance.
 12 years ago '04        #23
DJ Maximum|M 40 heat pts40
space
avatar space
space
$40,555 | Props total: 2128 2128
Hot sh*t 4 Mics

sh*t Is Crazy Nice Album Itk Was Worth The Wait Cuz That Bootleg Copy Last Summer Would Have Gotten A 2 Becuz I Heard All The Tracks
 12 years ago '04        #24
Liquid-Science 25 heat pts25
space
space
space
$17,203 | Props total: 226 226
cam shoulda put this out a year ago
wouldve gone platinum easily
no one's going to buy it now...they forgot about it

anyway...3 mics
 11-21-2004, 03:28 AM         #25
Liquid Oxygen 
space
space
space
$n/a | Props total:  
4 just cause of the song "Adrenaline". Man is it nice to hear that beat again :D Classic.
 11-21-2004, 03:29 AM         #26
Golden Ish 
space
space
space
$n/a | Props total:  
i would give it a 2.5 but i rounded to 3. Nice beats. Feelin 'Adrenaline' cuz i used to be a major twista fan and the song kept the same beat as twistas years ago. Lots of the songs are obviously dated cuz of the wait. I dont like what they did wit the 'Take Em to Church' beat either...

OK, i cant let this post go by without mentioning this.....
he says 'killa' b4 he raps on EVERY SONG EXCEPT 'Intro' and 'More Reasons', not important but sorta seems funny.
 11-21-2004, 04:35 AM         #27
Sherz 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Everything above 4 is overated as mofo... I HATE dipset, but I gotta give it up to Cam for coming real on the Purple Haze album. The beats are on point, the skits are funny (but will anoy the sh*t outta me in the future.. )

Oh fu*k Juelz Santana & fu*k Cam for putting Juelz on.. but Purple Haze is the shiznit.
 11-21-2004, 08:11 AM         #28
rkelly2006 
space
space
space
$n/a | Props total:  
some of yall some f*g**t a.ss n*ggas. Talkin bout how that sh*t lame but i bet most of yall will be spending that $10.00 on this sh*t. Yall need to stop hatin and let these n*ggas get rich off yall dumb a.sses
 12 years ago '04        #29
kb45 
space
space
space
$413 | Props total: 1 1
yah .. they fu*ked up 'Take Em to Church' beat .. sh*t is hott though i give it a 5
 12 years ago '04        #30
jusdre2 
space
space
space
$465 | Props total: 2 2
that sh*t is hot fire 5mics
 12 years ago '04        #31
Kristyle 
space
space
space
$497 | Props total: 0 0
What happened to that song with Jaheim
 12 years ago '04        #32
Buck244 
space
avatar space
space
$329 | Props total: 0 0
Good album much better than dipset. 4/5
 12 years ago '04        #33
PurpleHaze217 2 heat pts
space
avatar space
space
$4,463 | Props total: 0 0
KILLA!! been waitin on this sh*t for seems like YEARS but its finally here i can't wait till this sh*t finishes---PIFF-- STRAIGHT PIFF-- thats all i can say a/b this album fu*k the haters this aint for them.. just roll up a B, chill out and listen to this sh*t cause its DIPSET ALL DAY EVERY DAY NO HOMO
 12 years ago '04        #34
Jamaro85 
space
avatar space
space
$10,610 | Props total: 1 1
This a solid 4 mics...good album...wow guys, anyone who gave this a 5 has been wearing too much Purple lipstick...get off his d!ck man...

5?! Hell motherfu*king no...by no means is this classic...yet at least...based on the music its not...later it might go down as one but based off his skill, hell no...
 12 years ago '04        #35
Jamaro85 
space
avatar space
space
$10,610 | Props total: 1 1
 Golden Ish said:
i would give it a 2.5 but i rounded to 3. Nice beats. Feelin 'Adrenaline' cuz i used to be a major twista fan and the song kept the same beat as twistas years ago. Lots of the songs are obviously dated cuz of the wait. I dont like what they did wit the 'Take Em to Church' beat either...

OK, i cant let this post go by without mentioning this.....
he says 'killa' b4 he raps on EVERY SONG EXCEPT 'Intro' and 'More Reasons', not important but sorta seems funny.
LOL word? I'ma check for that now...lmao...
 11-21-2004, 10:01 AM         #36
kjigga 
space
space
space
$n/a | Props total:  
da n*gga do say k!lla in da beginning of every track-------3.75/4


Last edited by kjigga; 11-21-2004 at 10:02 AM..
 12 years ago '04        #37
BigJay.inc 
space
avatar space
space
$2,817 | Props total: 219 219
I actually like a couple tracks....still wont buy it tho....im gonna buy Fantasia before i buy this album

Harlem Streets
Family Ties
Dope Man
More Reasons
Down & Out


My only issue with the dude seems to be repeating the same word in a line 2wice.....(ex. - rhymey rhymey....sometimey timey....)

I gave him 3 mics....


Last edited by BigJay.inc; 11-21-2004 at 10:27 AM..
 12 years ago '04        #38
The Rzarector 
space
avatar space
space
$3,974 | Props total: 0 0
This is a very decent album for Dipset standards ...

... call me a Dipset hater, but all they sh*t sound the same to me.

This album has a better Cam then on most Dipset releases and the beats are also the best Dipset had in a while. Though it's not all that original too, but it's more of the same but now it's really decent.

So I'ma go with 3.5 after first few listens, but this is a Dipset release I'm actually gonna listen to more!!


Last edited by The Rzarector; 11-21-2004 at 10:52 AM..
 11-21-2004, 11:31 AM         #39
Strider 
space
space
space
$n/a | Props total:  
which idiots give it 1, for all albums you see alot of people give them 1 wtf
fu*kin haters

i give it 5
 11-21-2004, 11:34 AM         #40
Krazy K 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Lord You Know >>> More Reasons

Time to change
Home      
  
 

 






most viewed right now
 48
Image(s) inside Tyrann Mathieu's Sister
44 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 40
Video inside How much money do barbers make?
201 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
 38
Article inside M. Night Shyamalan's Split Just Screened, Here's What People Are Saying
82 comments
24 hours ago
@movies
most viewed right now
 20
NFL Jalen Ramsey Won’t Stop Talking: Meet the NFL’s next shutdown corner
73 comments
1 day ago
@sports
most viewed right now
 18
Image(s) inside Sep 27 - The brain becomes 'unified' when hallucinating on LSD
246 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 16
Video inside Meek Mill's Philly Goon Tony Rose Calls Out The Game & Wack100 For Touc..
126 comments
20 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 14
Video inside Just seen The Wolf Of Wall Street 2 days ago...
81 comments
2 days ago
@movies
most viewed right now
 12
Image(s) inside Maino Responds to Wack100! Questions his gangsta..
182 comments
20 hours ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy