Lil Wayne White Tees and Red Bandanas ?

most viewed right now
 160
Image(s) inside Nicki Minaj disses Pusha on IG
174 comments
@hiphop
most viewed right now
 98
Image(s) inside Smashing With The House Arrest Bracelet On 🤷🏾*♂&..
36 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 90
Drake- Iím Upset
375 comments
@hiphop
most viewed right now
 69
Gillie The Kid Goes Off Talking Bout Pusha T. Vs Drake, & Quentin Miller
74 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
New replies show every 10 seconds
 10 years ago '06        #21
Black981502 
space
avatar space
space
$329 | Props total: 3 3
Yeah They Polo.....U Can Always See The Logo On DA Bottom
 10 years ago '05        #22
THEINFAMOUS 19 heat pts19
space
avatar space
space
$47,954 | Props total: 13384 13384
 CheezyDoDo said:
goodlookin yall

LOL at no swag.Weezy has swag and i get all my swag from him you miss me wit that foolishness

an d to slimdogg I live in the suburbs so it dont matter now
Getting swag from another man?



[pic - click to view]

 10 years ago '04        #23
synopsis03|m 1 heat pts
space
avatar space
space
$6,833 | Props total: 346 346
lol aint sh*t gonna happen if he wear a rag gang banging is so played out only cities thats new to banging still trip on dumb sh*t like that cmon fam ya'll should know that and fam how u from atlanta claimin GD and u got 3rd world art work in ya avy ?

"they honor my development its all about growth" mikkey hasted
 10 years ago '04        #24
BobTheBuilder 
space
avatar space
space
$4,108 | Props total: 344 344
Lil wayne will most likely give you his shirt off his back, to wipe the nut outta your eyes if you keep sucking his d*ck.

fag**t
 10 years ago '04        #25
twizzytwo22 7 heat pts
space
avatar space
space
$4,747 | Props total: 502 502
 AF1PIMPN said:
Ralph Lauren Polo wit da horse n da bottom left corner!
didnt know he wears those but they are 3 for $30 or you can get them at tj's/marshalls for 3 for $15 but i find they hardly ever have xl's however buyin them because of weezy is ehhh
 10 years ago '05        #26
daliff89 1 heat pts
space
avatar space
space
$13,412 | Props total: 46 46


^^ insert that into your mouth.
 10 years ago '07        #27
DiplomatMagic 16 heat pts16
space
avatar space
space
$5,402 | Props total: 36 36
IDK what Lil Wayne wears but if its what was menitoned in the thread earlier the Polo with the logo at bottom

Here it is



I sometimes see them at TJ Max, Marshalls, Ross for 15 tho I havent seen Polo tho...Ive seen Calvin Klein, and Nautica sh*t like that


EDIT: Yeah thats what Lil Wayne wears


[pic - click to view]



Last edited by DiplomatMagic; 08-25-2008 at 06:38 PM..
 08-25-2008, 08:33 PM         #28
GZILLA 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Buy fitted tees and go to your local corner store and cop a red bandana for 99 cents if you wanna look like Waye. Also claim to be a martian.
 10 years ago '05        #29
TRU 504 BoY 1 heat pts
space
avatar space
space
$2,032 | Props total: 262 262
 CheezyDoDo said:
goodlookin yall

LOL at no swag.Weezy has swag and i get all my swag from him you miss me wit that foolishness

an d to slimdogg I live in the suburbs so it dont matter now
:disdain2: shame on you

[pic - click to view]

 10 years ago '04        #30
newfnshow715 
space
avatar space
space
$3,199 | Props total: 1 1
ur a HOmO
 08-26-2008, 04:40 AM         #31
StatisticZ 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 The Young Flip said:
:omg:.... no swag
Lmao, you're one to talk!
 08-26-2008, 05:07 AM         #32
The Young Flip 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 CheezyDoDo said:
goodlookin yall

LOL at no swag.Weezy has swag and i get all my swag from him you miss me wit that foolishness

an d to slimdogg I live in the suburbs so it dont matter now
Wtf??? Weezy is a swagger jacker not 2 hate. But they only trend he set was a damn styrofoam cup & i wonder where he got that idea from??? Or the whole look dispset is rockin, etc. Seriously tho if he bites off other dudes, you can't deny that.
New replies show every 10 seconds
Home      
  
 

 






most viewed right now
 41
McDonald's customers suing for $5M over unwanted Quarter Pounder cheese
31 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
 39
Video inside BREAKING - Chi Wire: MUBU Krump (The ScoreKeeper) DEAD !
107 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 37
Video inside May 26 - Reporter trashes the entire women's movement with fake attack ..
37 comments
18 hours ago
@news
most viewed right now
 35
Video inside Man Shot over 20 times outside of Drakes "Pick 6ix" Restaurant in Toron..
97 comments
22 hours ago
@misc
most viewed right now
 32
Image(s) inside She is a single young mother of 2 (just turned 19)
90 comments
18 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 28
Image(s) inside They are all tall and thick which is very intimidating
45 comments
18 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 23
Video inside When fortnite is life
13 comments
18 hours ago
@games
most viewed right now
 19
Tiffany haddish dirty nails
50 comments
22 hours ago
@wild'ish
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy