[09-06]Bow Wow Vs The Game - Madden 09 - Watch the Match [Video]

most viewed right now
 46
Video inside This was by far the best catfish
21 comments
@wild'ish
most viewed right now
 37
DJ Akademiks bullies 9 year old into apologizing
60 comments
@hiphop
most viewed right now
 35
NBA Luka Doncic at 17 DESTROYING Victor Oladipo and Westbrook AND OKC :mjdamn:
26 comments
@sports
most viewed right now
 22
NBA Dude looking like he might take something smh
29 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 09-06-2008, 07:21 AM         #281
TimeIsMoney 
space
space
space
$n/a | Props total:  
at bow wow complaing about the snow and fumbles when dude cheated on the first play of the game (a direct snap to chad johnson



Game a funny mutha fu*ka
 10 years ago '06        #282
BlackandGifted 17 heat pts17
space
avatar space
space
$24,467 | Props total: 836 836
buddens lost
 09-06-2008, 08:16 AM         #283
king24 
space
space
space
$n/a | Props total:  
its was crazy in there

 10 years ago '08        #284
Tecnique 27 heat pts27
space
avatar space
space
$11,439 | Props total: 371 371
Was that Too Short doin play by play got damn
 09-06-2008, 09:07 AM         #285
MzGangstaGirl 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Hey it was a good cause, money goes to charity. But Bow Wow knew what was coming, he was bragging about Game going to get beaten by him and look what happened, funny stuff.
 10 years ago '07        #286
kyhoopsgoat 420 heat pts420
space
avatar space
space
$18,934 | Props total: 5045 5045
The Game whooped on Bow Wow, 55-23:

The Game used the Patriots, but I haven't heard who Bow Wow used yet.

I should have video footage shortly.



It appears as if Bow Wow used the Bengals...:wtf:


Last edited by kyhoopsgoat; 09-06-2008 at 09:17 AM..
 09-06-2008, 09:22 AM         #287
fish250 
space
space
space
$n/a | Props total:  
cool vid. glad the money went to charity
 10 years ago '05        #288
mattdogg444 
space
avatar space
space
$14,559 | Props total: 836 836
good im glad haha
 10 years ago '04        #289
AnthonyCruz 1 heat pts
space
avatar space
space
$4,828 | Props total: 2 2
Theyre both trash lol and Bow Wow is a sore loser. Cry baby bi*ch.
 10 years ago '05        #290
Wasted|M 26 heat pts26
space
avatar space
space
$12,316 | Props total: 95 95
Damn you n*ggas suck at forum thread making!

Ya n*ggas made 6 fu*kING THREAD?!?! LIKE WTF?!?! Don't you n*ggas browse the fu*king forum before making threads?!?!?

fu*king a**holes!:smh2: :yayo:

I forgot all about this. Went out last night. Woke up and forum was a mess.

lol at that 20 yard throw by Game, Bow Wow was caught off guard. How you going to to let a n*gga run that far.
 09-06-2008, 11:03 AM         #291
ferrari f-50 
space
space
space
$n/a | Props total:  
jermaine mad cuz he put up some of the money for bow wow. hahahaha


why you playing with the bengals? fu*k outta here! - dupri


Last edited by ferrari f-50; 09-06-2008 at 11:04 AM..
 10 years ago '05        #292
Y.G. 27 heat pts27
space
space
space
$42,765 | Props total: 17007 17007
Obviously none of you have watched the Madden Challenge. Most of those dudes use the teams that are good in the game. All you talking about "you shouldn't use good teams," come see me with my Chargers and I bet I tear that a.ss up. I know 90% of you in here talking are scrubs. Come see me, GT: Sherweaz


Last edited by Y.G.; 09-06-2008 at 02:40 PM..
 10 years ago '07        #293
Hollywooo22 
space
avatar space
space
$2,142 | Props total: 222 222
smh @ u n*ggas
 10 years ago '04        #294
MainEv3nt 21 heat pts21
space
avatar space
space
$21,294 | Props total: 29 29
bow wow tried to use that 1 glitch LMAO
 10 years ago '05        #295
Wasted|M 26 heat pts26
space
avatar space
space
$12,316 | Props total: 95 95
The Game vs Bow Wow 1st Half





The Game vs Bow Wow 2nd Half


Last edited by Wasted; 09-07-2008 at 04:30 AM..
 09-11-2008, 06:20 AM         #296
gfrenzy 
space
space
space
$n/a | Props total:  
First quarter domination!
Home      
  
 

 






most viewed right now
 30
Giving out da ehroll and the wet noodle🍲
52 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 28
Video inside The Deep Dark Web
117 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 13
Image(s) inside May 18 - Trump orders Postmaster General to DOUBLE Amazon's shipping r..
63 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 12
Call Of Duty Black Ops IIII Gameplay
89 comments
1 day ago
@games
most viewed right now
 5
Image(s) inside May 19 - Here's #1 Factor Experts Say Accounts for High Number of Mass..
158 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 5
Video inside amber gets gets answer she aint ready for
153 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 5
Video inside Cellphone Bill Secrets: How to Get a Better Plan (CBC Marketplace)
1 comments
1 day ago
@tech
most viewed right now
 4
May 19 - African Americans lead other minority groups in terms of spending pow..
94 comments
1 day ago
@news
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy