The Official The Game L.A.X. - Album debuts at Number 2 on Billboard/Extra Tracks

most viewed right now
 77
Nicki Minaj speaks up against White rappers taking over the charts
153 comments
@hiphop
most viewed right now
 64
NBA New NBA logo? 👑🔥🔥🔥
30 comments
@sports
most viewed right now
 56
Image(s) inside 50 cent Ex likes photo of his shooter Hommo on IG
56 comments
@hiphop
most viewed right now
 33
NBA Isiah Thomas Says His Family was Worse than Lavar Ball "He Used to Rob Eve..
62 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

best song on LAX
LAX Files 15 8.82%
State of Emergency 17 10.00%
Bulletproof Diaries 10 5.88%
My Life 21 12.35%
Money 8 4.71%
Cali Sunshine 10 5.88%
Ya Heard 2 1.18%
House Of Pain 6 3.53%
Gentleman’s Affair 1 0.59%
Let Us Live 10 5.88%
Touchdown 3 1.76%
Angel 29 17.06%
Never Can Say Goodbye 8 4.71%
Dope Boys 10 5.88%
Game’s Pain 2 1.18%
Letter to the King 18 10.59%
Voters: 170. Sorry, you cannot vote on this poll (Boxden members only)

[Click here to become a member]

Props Slaps
 9 years ago '04        #361
IllmaticReignz 
space
avatar space
space
$2,214 | Props total: 760 760
 dnycem said:
Dis is Game's worse album.It might have to grow on me but i doubt that will happen.1-10 ill give it a 4.
I agree
 08-20-2008, 08:12 AM         #362
fmf_123 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 dnycem said:
Dis is Game's worse album.It might have to grow on me but i doubt that will happen.1-10 ill give it a 4.
If Games worst album is 4 its pretty impressive
 08-20-2008, 08:27 AM         #363
Street Baptist 
space
space
space
$n/a | Props total:  
This album is way better than his last one. That Pain joint sounds nice on the album but as a single it sucked. This is a complete album bru.
 9 years ago '05        #364
carden2 15 heat pts15
space
avatar space
space
$13,557 | Props total: 1171 1171
yo i aint even a big fan of mainstream ma fu*kers really. but game done rapped his a.ss off on this fu*ken album.....sh*ts classic material. i say sh*t gotta be a fu*ken 8 out of 10. ma fu*ker done put complete joint together. sh*t he put ma fu*kers like nas, lil wayne, raekwon, common, and ludacris as features im like folk better spit hard as sh*t. or he gonna get boo'd off his own sh*t. but nah he held down but that luda verse was fu*ken hard as sh*t.
 08-20-2008, 08:35 AM         #365
Street Baptist 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 carden2 said:
yo i aint even a big fan of mainstream ma fu*kers really. but game done rapped his a.ss off on this fu*ken album.....sh*ts classic material. i say sh*t gotta be a fu*ken 8 out of 10. ma fu*ker done put complete joint together. sh*t he put ma fu*kers like nas, lil wayne, raekwon, common, and ludacris as features im like folk better spit hard as sh*t. or he gonna get boo'd off his own sh*t. but nah he held down but that luda verse was fu*ken hard as sh*t.
Yea, I'm not having it! Luda ripped that sh*t, but Common idk man he got sh*tted on. He was lost in the beat and Game ripped his verses, was stopping the beat and everything.

I can't get enough of this joint bru.
 08-20-2008, 08:40 AM         #366
KingOfNY369 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Dudes need to respect what Game has brought to the industry...he's carried the West Coast on his back and dropped 3 dope albums...I'm a NY cat that usually dont find the new West bringin much to the game other than The Game...haters will hate...but this album is complete all the way through...
 9 years ago '06        #367
teh truth 2 heat pts
space
avatar space
space
$4,186 | Props total: 38 38
^^^^^^^^dats wat makes it a classic other artist could have gotten his beats but they were probably like hmmm i cant rap to this
 9 years ago '08        #368
The N 469 heat pts469
space
avatar space
space
$45,580 | Props total: 17250 17250
Personally they wasted their time, Game needed to have X on a joint.
 9 years ago '04        #369
King Kusanagi 36 heat pts36
space
avatar space
space
$8,942 | Props total: 3142 3142
L.A.X. Files
Money
Letter To The King
My Life

n*gga's is lying to say that CD is whack or they just like boring a.ss music
 9 years ago '04        #370
jeehtoven 51 heat pts51
space
avatar space
space
$5,645 | Props total: 470 470
Seriously, will we be talking about this a year from now? I'm not hating, but some of y'all jump the gun when critiquing albums.

It was solid...I think I have to listen again though.
 08-20-2008, 10:01 AM         #371
Street Baptist 
space
space
space
$n/a | Props total:  
I just don't wanna believe Game bodied Common! Damn!
 9 years ago '05        #372
Left Hook 28 heat pts28
space
avatar space
space
$13,335 | Props total: 1694 1694


I get the first verse, I half-get second, and I don't get the third.
I thought I grasped the concept of it..But after I listened to it again and again I'm kinda confused what its about now. What is Game and Common personifying? Common personifies a drug to an angel (that's what I got anyway), and Game half-personifies hiphop to an "angel" in the second verse, but I don't get the third verse completely
 9 years ago '04        #373
Phreaky41 1 heat pts
space
avatar space
space
$2,358 | Props total: 2 2
Me personally, I think Game's best track is the one with Chrissette Michelle. He flows his a.ss off on it
 9 years ago '07        #374
F.U.B.U. 7 heat pts
space
avatar space
space
$2,174 | Props total: 408 408
You can't see nuthin' but the ghetto bird light shinin through the fu-king palm trees, Hip Hop ain't a state its a Army!!!!


Damn this joint goes hard!
 9 years ago '06        #375
waytoomuch 4 heat pts
space
avatar space
space
$27,612 | Props total: 8936 8936
lyrically game went hard but

doctor's advocate >>>>>>>>>>>>>>> LAX

doctor's advocate wuz a f**kin classic n i barely use that word when it comes 2 albums post 2001.
 9 years ago '05        #376
Left Hook 28 heat pts28
space
avatar space
space
$13,335 | Props total: 1694 1694
Someone answer my question
 08-21-2008, 06:16 PM         #377
BOX•CHEV 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 EastBroadway said:

[pic - click to view]


III

[pic - click to view]

 9 years ago '08        #378
The N 469 heat pts469
space
avatar space
space
$45,580 | Props total: 17250 17250
 BOX•CHEV said:

[pic - click to view]


[pic - click to view]

 08-21-2008, 06:21 PM         #379
kingz21 
space
space
space
$n/a | Props total:  
shyt is boring imma liten to it more tho
 9 years ago '06        #380
Storchaveli 94 heat pts94
space
avatar space
space
$27,989 | Props total: 4020 4020
I wasn't feeling it to be honest, and I was looking forward to it. Kinda disappointed. The production on it overall was pretty average or below average (with a few exceptions). Production on Doctors Advocate >>> LAX.

Some joints are cool though. 6/10
Home      
  
 

 






most viewed right now
 20
Erykah badu shows that fur burger
90 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 19
Image(s) inside Might let her meet the parents
81 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 14
Image(s) inside Dec 15 - China is raising the next generation of African elites by tra..
41 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 12
Infinity War Countdown - 140 days left: Disney pulls dick out on the entertain..
82 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 6
Image(s) inside Dec 15 - Amazon may have just dropped a clue about the home of its new..
88 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 6
Image(s) inside Dec 15 - This Colorado city declined to allow pot sales. Now it's havi..
29 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 5
Dragon Ball FighterZ Jump Festa 2018 Trailer
39 comments
21 hours ago
@games
most viewed right now
 4
NBA Kobe Bryant legendary stories like when MJ yelled @ Mugsy shoot u f'n midg..
94 comments
23 hours ago
@sports
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy