08-16 The Game has words for Jay-Z/ Game says Fuck Jay Z/ Game says he respects Jay Z

most viewed right now
 176
Video inside Cop Followed Him Into His Drive Way For A Broken Brake Light...
91 comments
@wild'ish
most viewed right now
 140
Image(s) inside To GILF or Not to GILF
77 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 124
Image(s) inside Nas Calls Pusha T's New Album A Classic!
37 comments
@hiphop
most viewed right now
 91
Image(s) inside This Melanin shawty married her sponsor and is now Rich
52 comments
@thotsdimesetc

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 10 years ago '04        #81
DPGUNIT 1 heat pts
space
avatar space
space
$10,248 | Props total: 5 5
Jay NEEDS to respond...
 08-14-2008, 09:22 PM         #82
hiphop4ever 
space
space
space
$n/a | Props total:  
-takeover PART 2 and 400 barz or maybe perhaps ether part two coming soon-
 08-14-2008, 09:23 PM         #83
REAL_NESS 
space
space
space
$n/a | Props total:  
I'd be disappointed in Jay if this n*gga gave Game the time of day.

sh*t I was disappointed when that n*gga responded to Jimmy
 10 years ago '08        #84
Loyalist 2 heat pts
space
avatar space
space
$3,216 | Props total: 451 451
he got an album coming out so this all makes sense..

didnt this n*gga say he would never take shot at legends and he wouldnt disrespect hov? lmao bipolar a.ss n*gga
 10 years ago '08        #85
Loyalist 2 heat pts
space
avatar space
space
$3,216 | Props total: 451 451
a wise man told me...
 10 years ago '05        #86
P8ty9Ruger 
space
avatar space
space
$789 | Props total: 24 24
 REAL_NESS said:
I dont even know what to say about this other than, this n*gga needs to be put on pills in all seriousness. This bi-polar sh*t is getting outta hand

Game is dope to me but all this sh*t that he does outside of rap and the way he tries to play this character so hard is difficult to ignore


exactly, its kinda pathetic actually. I don't know who this n*gga thinks about more, Dre or Jay
yea sumthin is really wrong wit dude one minute he kissin hov's a.ss and now he sayin fu*k em...Again!
 08-14-2008, 09:25 PM         #87
hiphop4ever 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 REAL_NESS said:
I'd be disappointed in Jay if this n*gga gave Game the time of day.

sh*t I was disappointed when that n*gga responded to Jimmy
dam but if jay responded to jimmy bum a.ss then he definatly gon respond to game espicially with the buzz he got wit LAX right now who knows i guess we just have to wait and see....
 10 years ago '05        #88
wr8201 
space
avatar space
space
$5,895 | Props total: 4 4
y would jayz need to respond?

he wants jayz to respond so he can get more sales

he knows his album isnt gonna sell sh*t and he needs some publicity

in the article he even said he needs jayz to respond cuz he has an album bout to drop

if jayz is gonna respond it will be when bp3 drops


Last edited by wr8201; 08-14-2008 at 09:29 PM..
 10 years ago '08        #89
Loyalist 2 heat pts
space
avatar space
space
$3,216 | Props total: 451 451
 wr8201 said:
y would jayz need to respond?

he wants jayz to respond so he can get more sales

he knows his album isnt gonna sell sh*t and he needs some publicity

if jayz is gonna respond it will be when bp3 drops
i really hope jay-z does respond and put bipolar a.ss game in his place and if nas' backs hov that would be hilarious.
 08-14-2008, 09:32 PM         #90
Rowe 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 The Game said:
I dont take shots @ legends. Thats just something I dont do..
-From the documentary album, song: the documentary.
3 YRS LATER this is happening
 10 years ago '05        #91
wr8201 
space
avatar space
space
$5,895 | Props total: 4 4
 Loyalist said:
i really hope jay-z does respond and put bipolar a.ss game in his place and if nas' backs hov that would be hilarious.

i agree with u but if he responded and put him in his place who would it benefit?the game

jayz cant say anything to make him a bigger star

its like when jayz responded to jim jones and that didnt do anything but help jim jones

if hes gonna diss game it would be better to do it when bp3 drops so at least it would help his sales
 10 years ago '07        #92
TH35 105 heat pts105
space
avatar space
space
$87,620 | Props total: 16205 16205
 wr8201 said:
y would jayz need to respond?

he wants jayz to respond so he can get more sales

he knows his album isnt gonna sell sh*t and he needs some publicity

in the article he even said he needs jayz to respond cuz he has an album bout to drop

if jayz is gonna respond it will be when bp3 drops
you sure ... thats the same thing that was said about doctor's advocate... :dancingcool:

i personally dont care whether jay responds or not ... why would it disappoint anyone... who cares?! i would respond and i know yall would too... at the end of the day im still going to listen to both of em ... even if they have petty beef...


Last edited by TH35; 08-14-2008 at 09:34 PM..
 08-14-2008, 09:45 PM         #93
PR0TENTIAL 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Loyalist said:
he got an album coming out so this all makes sense..

didnt this n*gga say he would never take shot at legends and he wouldnt disrespect hov? lmao bipolar a.ss n*gga
Jay took a shot at Game first. Nothing wrong with self defense.
 10 years ago '06        #94
edouble2k6 1 heat pts
space
avatar space
space
$2,530 | Props total: 191 191
 wr8201 said:
y would jayz need to respond?

he wants jayz to respond so he can get more sales

he knows his album isnt gonna sell sh*t and he needs some publicity

in the article he even said he needs jayz to respond cuz he has an album bout to drop

if jayz is gonna respond it will be when bp3 drops
How do you figure his album ain't gonna sell when you STILL can't escape "Game's Pain" and now "My Life" on the radio... I musta heard them spin that joint 5 times today. Not mention they throw in "Big Dreams" and "Dope Boyz" every so often. I think you under estimating the popularity just cause you aren't a fan.
 08-14-2008, 09:46 PM         #95
REAL_NESS 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 kegar89 said:
Jay took a shot at Game first. Nothing wrong with self defense.
What shot did Jay take at Game?

I hope you're not talking about that "he said, she said" high school bullsh*t
 10 years ago '05        #96
Nickel 118 heat pts118
space
avatar space
space
$11,231 | Props total: 179 179
^^^those are female traits
 10 years ago '08        #97
Andre3stacks 20 heat pts20
space
avatar space
space
$19,466 | Props total: 9469 9469
What is wrong with this n*gga??? This n*gga has broken the record for the most tattoos over a tattoo and hes said more names in his career than any1.
 10 years ago '07        #98
wtr1906 45 heat pts45
space
avatar space
space
$17,912 | Props total: 5156 5156
I swear sh!t like this makes me not even want to download, let alone buy LAX cause this nigg2 Game be on that bullsh!t and I wanna just hear music not this fake rap beef
 10 years ago '06        #99
Jhnnyblz427 187 heat pts187
space
avatar space
space
$38,082 | Props total: 24108 24108
 wtr1906 said:
I swear sh!t like this makes me not even want to download, let alone buy LAX cause this nigg2 Game be on that bullsh!t and I wanna just hear music not this fake rap beef
Agree
 10 years ago '07        #100
Playa 70 heat pts70
space
avatar space
space
$22,853 | Props total: 251 251
He's doing this just like WWE wrestlers - to entertain.

He wants a good beef with the so called GOAT before he actually retires. A few mixtape diss songs won't take a lot out of his family life.

I say let's get it. We can see where this goes.
Home      
  
 

 






most viewed right now
 59
ashley graham killing it i'm sold yo!
69 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 39
Video inside F*ucking Black Guy
137 comments
19 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 33
Image(s) inside Rosey Got Thickkkkkk
59 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 25
Image(s) inside Sony CEO: “The PlayStation 4 Is Entering The Final Phase Of Its Life C..
136 comments
1 day ago
@games
most viewed right now
 20
Kanye West working on MY BEAUTIFUL DARK TWISTED FANTASY
65 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 19
Image(s) inside Fresh Prince Of Bel Air Mansion 2018
73 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 17
Image(s) inside May 22 - Here’s how money is destroying the world and the people livin..
45 comments
19 hours ago
@news
most viewed right now
 13
Man hit dog with baseball bat because he ate his Whopper
114 comments
22 hours ago
@wild'ish
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy