jay-z sounded nervous

most viewed right now
 113
Elle Duncan got Cari Champion the F outta here!
41 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 75
Image(s) inside Nobody pulling out of Jesenia Echeverria :noahohno:
50 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 68
Image(s) inside I Wanna Fu** U Hard On The Sink, After That, Give U Sumthin 2 Drink
59 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 51
Image(s) inside Drake Says He's With The GOAT
122 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 08-10-2008, 06:32 AM         #61
johnjohn41  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Nas lost.
 08-10-2008, 09:37 AM         #62
BadFELLA  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
@CAMEL WARRIORS DEFENDIN THEY IDOL HARDBODY

disgusting
 08-10-2008, 09:40 AM         #63
johnjohn41  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
^^^Word...bi*ch a.ss n*ggas get a life.

Yall n*ggas is not on jay-z's payroll.
 9 years ago '08        #64
Arson 84 heat pts84
space
avatar space
space
$40,101 | Props total: 23315 23315
 cuddyduce said:
internet thug LOL
jay-z won
so tellin a grown man to stop jockin another grown man like he a bi*ch means I'm tryin to be a internet thug? k!ll yoself
 08-10-2008, 11:34 AM         #65
Victor $weet  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Scan said:
damn jay, where the barber at?
i heard hes gonna get cornrows
 08-10-2008, 12:27 PM         #66
KingStarbury3  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
lmao @ the jigga warriors catchin feelings. Fact is jigga is kinda ugly but i dont give a fukk what he looks like...im more concerned with how he raps. Anyone who thinks callin someone ugly is gay is probably a fakkit themself. You gonna tell me you never called any dude a ugly mothafukka? Thought so

Back to the thread topic....jay-z needs to give up public speakin
 08-10-2008, 01:03 PM         #67
THADON  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 chi100z said:
@ n*ggas tryin hard to slam Jigga. Jay is wit the mayor while yah fav rapper is strugglin to sell out the arena he performs at n*ggas.

and furthermore, fellas? stop talkin about a n*ggas looks, it sounds mad fu*kn suspect

:agreement6: Jay is king :greetings10:


i agree myyyyyy n*gga....they throwin rocks at the throne...wayne lost
 08-10-2008, 01:07 PM         #68
NotSoft  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 0 k!llacam 0 said:
What does money got to do with him looking like a camel? He can be a trillionaire he still lost.


If i offered to cut Jay-Z face off and put it on yours Nicholas Cage in Face Off style u'd be jumpin for joy like a little school girl...u would trade ya life for that camel face....500 mil,stan worship,beyonce etc....u would probaly walk around wit ya head up a real camels azz just for the attention.
 08-10-2008, 01:16 PM         #69
NotSoft  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 KingStarbury3 said:
lmao @ the jigga warriors catchin feelings. Fact is jigga is kinda ugly but i dont give a fukk what he looks like...im more concerned with how he raps. Anyone who thinks callin someone ugly is gay is probably a fakkit themself. You gonna tell me you never called any dude a ugly mothafukka? Thought so

Back to the thread topic....jay-z needs to give up public speakin


Yea but only when its absolutely obvious to everyone including his parents ie Hell Rell....its only not gay to do it when there is no shadow of a doubt....wit that bein said I notice u said "Jay-Z is KINDA ugly"....lol at u holdin out hopes for another mans looks...like "if he just combed his hair that way,squinted his eyes...."...there should be no inbetween if u gon mention another mans looks.
 9 years ago '06        #70
M!XTAPEsniper™ 
space
avatar space
space
$688 | Props total: 9 9
crazy cause I saw this when it happened and thought the same thing. he never looks rattled.
 08-10-2008, 01:27 PM         #71
KingStarbury3  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 NotSoft said:
Yea but only when its absolutely obvious to everyone including his parents ie Hell Rell....its only not gay to do it when there is no shadow of a doubt....wit that bein said I notice u said "Jay-Z is KINDA ugly"....lol at u holdin out hopes for another mans looks...like "if he just combed his hair that way,squinted his eyes...."...there should be no inbetween if u gon mention another mans looks.
How you gonna call someone gay after what you just sed to k!lla cam? You told him that he would be jumpin for joy like a little school girl if you cut off jiggas face and replaced k!lla cams with it...thats the gayest thing i heard so far in this thread. I aint trading my life or my face for that camel face...fukk the money and beyonce that b!tch got bad breath.


Last edited by KingStarbury3; 08-10-2008 at 01:28 PM..
 9 years ago '06        #72
rlnichol77 1 heat pts
space
avatar space
space
$1,022 | Props total: 11 11
I am no Jay Z stan but thats how he always sound when he speaks

Nobody loses
 08-10-2008, 01:41 PM         #73
NotSoft  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 KingStarbury3 said:
How you gonna call someone gay after what you just sed to k!lla cam? You told him that he would be jumpin for joy like a little school girl if you cut off jiggas face and replaced k!lla cams with it...thats the gayest thing i heard so far in this thread. I aint trading my life or my face for that camel face...fukk the money and beyonce that b!tch got bad breath.


dig a hooooole....u only makin it worse for yaself..."fuk beyonce"....since when do straight nikkas not fuk a bad b1tch worth millions cuz she got bad breath.? just stop it man.
 08-10-2008, 01:51 PM         #74
0 killacam 0  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Beyonce is overated

Jessica biel > beyonce.


Last edited by 0 killacam 0; 08-10-2008 at 02:06 PM..
 08-10-2008, 01:54 PM         #75
KingStarbury3  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 NotSoft said:
dig a hooooole....u only makin it worse for yaself..."fuk beyonce"....since when do straight nikkas not fuk a bad b1tch worth millions cuz she got bad breath.? just stop it man.
dig a hole....is that what jigga tought you? That song was wack as fukk just like most of that album was. I see you already dug yourself a hole in jiggas back door fakkit

fukk a b!tch with bad breath


jay-z is the only one gettin burried in a hole....camron-you gotta love it>>



Last edited by KingStarbury3; 08-10-2008 at 01:56 PM..
 08-10-2008, 01:58 PM         #76
NotSoft  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 0 k!llacam 0 said:
fu*k beyonce she ugly as fu*k and overated.

Jessica biel > beyonce.



Beyonce not light enuff for u? hair not straight enuff...smh at this sellout.
 08-10-2008, 01:59 PM         #77
0 killacam 0  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 NotSoft said:
Beyonce not light enuff for u? hair not straight enuff...smh at this sellout.
Has nothing to do about color dawg...she's overated.

Kelly > beyonce

 08-10-2008, 02:02 PM         #78
REAL_NESS  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 0 k!llacam 0 said:
fu*k beyonce she ugly as fu*k and overated.

Jessica biel > beyonce.
overrated ok but ugly?

:disdain2::bsflag:
 08-10-2008, 02:05 PM         #79
NotSoft  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 KingStarbury3 said:
dig a hole....is that what jigga tought you? That song was wack as fukk just like most of that album was. I see you already dug yourself a hole in jiggas back door fakkit

fukk a b!tch with bad breath


jay-z is the only one gettin burried in a hole....camron-you gotta love it>>



wooow i cringe at the gay statements u laugh out loud about....u keep makin these statements and dont realize how sickenin they sound....Cams legacy is gettin punched in the face by a mexican wit pigtails and nuthin more.
 08-10-2008, 02:05 PM         #80
0 killacam 0  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
I know she's not ugly my bad ill edit it but she still overated.

I always thought kelly looked better...beyonce has a great body thought thats why she gets so much attention.
Home      
  
 

 






most viewed right now
 71
Video inside My experience after record deal (warning)
262 comments
20 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 45
Video inside Boskoe 100 tells Trippie Redd,"You Can't Ban No One From L.A. If you fr..
76 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 35
NFL CBS James Brown Hairline Is Seriously Making Me Uncomfortable
103 comments
22 hours ago
@sports
most viewed right now
 32
Image(s) inside dannielledai
38 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 26
Video inside fu-k YOU BUNGIE........
32 comments
20 hours ago
@games
most viewed right now
 25
Video inside Maia Campbell Was Recently Spotted In Atlanta....
46 comments
20 hours ago
@movies
most viewed right now
 22
Image(s) inside My Local Newscaster Has The Biggest Damn Head That I've Ever Seen *Pause
98 comments
20 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 20
The Rock has a message for The Avengers
39 comments
22 hours ago
@movies
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy