[Video] Kanye West and Jay-Z - Blueprint 3

most viewed right now
 261
Image(s) inside This is what the richest zip code in America looks like
32 comments
@wild'ish
most viewed right now
 175
NFL Aaron Hernandez' widow reveals she is pregnant, 13 months after his death
100 comments
@sports
most viewed right now
 135
Image(s) inside Sony CEO: “The PlayStation 4 Is Entering The Final Phase Of Its Life C..
57 comments
@games
most viewed right now
 109
Image(s) inside Fresh Prince Of Bel Air Mansion 2018
41 comments
@movies

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 10 years ago '05        #61
chrismb 634 heat pts634
space
avatar space
space
$20,464 | Props total: 41257 41257
 GoldynChyld421 said:
Man, if ya'll ain't notice, this song is about YA'LL... Jockin Jay-z... Ya'll the girls in the front row showin' they "chi chi's"
(jay-z voice) ^^^ you a fool for this one!
 08-07-2008, 10:42 AM         #62
luda06 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 KingStarbury3 said:
smh....its sad that some people actually think jay-z is greater then nas


Nas on his worst day would never have lyrics as simple as this


Don't make me "George Bush the button".

I know all of Nas' lyrics front to back, for real don't do it.

Plus this track is a club banger, it's supposed to be like this. Nobody trying to rewind his sh*t in the whip when the beat's banging trying to catch sh*t. Y'all n*ggas are lame as fu*k.


Last edited by luda06; 08-07-2008 at 10:43 AM..
 10 years ago '04        #63
GoldynChyld421 
space
space
space
$7,989 | Props total: 747 747
 luda06 said:


Don't make me "George Bush the button".

I know all of Nas' lyrics front to back, for real don't do it.

Plus this track is a club banger, it's supposed to be like this. Nobody trying to rewind his sh*t in the whip when the beat's banging trying to catch sh*t. Y'all n*ggas are lame as fu*k.
I'm a Nas fan, and I understand what you sayin... Nas = Heaphones, Jay-z = Club, Car, fu*kin shopping mall, MTV background music etc...

But that doesn't mean this song is sick
 10 years ago '04        #64
Lawgic 
space
avatar space
space
$3,393 | Props total: 74 74
 HotepSuns said:
lol...n*ggas losing they got damn mind off a snippett of a song where the quality isn't even all that great...talking about it's a classic.....jay is my dude but you n*ggas are disgusting...

4real...yall can't be grown men whiling out over 40sec like this...it is pretty disgusting, almost as disgusting as that tranny in you have as your avi :sprachlos020:
 10 years ago '07        #65
JAY-H 2 heat pts
space
avatar space
space
$2,084 | Props total: 566 566
 Lawgic said:
4real...yall can't be grown men whiling out over 40sec like this...it is pretty disgusting, almost as disgusting as that tranny in you have as your avi :sprachlos020:
same thing i was thinkin that bi*ch in his avy is fu*kin disgusting :disdain23:
 08-07-2008, 10:57 AM         #66
lyricallyblind 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Jigga who jigga what
 08-07-2008, 11:01 AM         #67
luda06 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 GoldynChyld421 said:
I'm a Nas fan, and I understand what you sayin... Nas = Heaphones, Jay-z = Club, Car, fu*kin shopping mall, MTV background music etc...

But that doesn't mean this song is sick
Let the general public decide that one.

Also Nas sold out and tried to be club, car, fu*kin shopping mall, mtv background music. Anways, Jay and Nas can make music for both listeners, but backpack, hood, and club n*ggas should know Jay isn't one dimensional.
 10 years ago '07        #68
Lamrock 4 heat pts
space
avatar space
space
$2,093 | Props total: 16 16
not a big jay fan but :applause: it sounds gd
 08-07-2008, 11:07 AM         #69
Joey Breeze 
space
space
space
$n/a | Props total:  
lol everybody said Nas Lost so I'm not going to...

All I'm saying is watch him make this a single and get another H to the Izzo..

What other rapper you know make tracks with his name in them and turn them into number one hits?

Few can do that
 10 years ago '04        #70
Dash420 21 heat pts21
space
avatar space
space
$15,106 | Props total: 6873 6873
lol @ this gay a.ss Nas lost.

song is decent at best..i gotta hear the full version to decide doe and hes 1-1 so far wit the Blueprint series hopefully he can can come thru and take the series 2-1 wit dis one coming....idk though

Untitled >> A.G. so idk...we shall see
 08-07-2008, 11:32 AM         #71
qmudd 
space
space
space
$n/a | Props total:  
I always get apprehensive when i see jay threads. They are a complete dichotomy. You always get either ferocious d*ck riding or unwarranted hate...there's rarely anything in the middle...
 10 years ago '08        #72
Cuban Linx... 7 heat pts
space
avatar space
space
$834 | Props total: 129 129
 qmudd said:
I always get apprehensive when i see jay threads. They are a complete dichotomy. You always get either ferocious d*ck riding or unwarranted hate...there's rarely anything in the middle...
I know man
it's discusting


AND I'm form BK! Jay is my dude been listening to the n*gga since I was 7 but I can't even support dude like that cause it's to many people out here that make his fans look bad and when he makes song that aint that hot I don't even wanna talk down on it because he gets tooo much hate for dumb sh*t so


I just gotta stay mellow.sh*t krazy
 08-07-2008, 01:47 PM         #73
MorrisBX 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 10 years ago '04        #74
MosDefinition 19 heat pts19
space
avatar space
space
$25,840 | Props total: 5175 5175
nas lost
 10 years ago '06        #75
Icee 34 heat pts34
space
avatar space
space
$12,314 | Props total: 6958 6958
hot track, good look homie!!!!
 10 years ago '06        #76
NickJ Da Voice 1 heat pts
space
avatar space
space
$3,439 | Props total: 75 75
yo dat sh*t sounds official
 10 years ago '06        #77
Poloboy69 
space
space
space
$2,278 | Props total: 411 411
it might not even make the album so don't. Get all excited! Jay is that n*gga
 08-07-2008, 04:48 PM         #78
REAL_NESS 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Lawgic said:
4real...yall can't be grown men whiling out over 40sec like this...it is pretty disgusting, almost as disgusting as that tranny in you have as your avi :sprachlos020:
oh sh*t :dancingcool:

I love these new smilies *pause*
 10 years ago '04        #79
nitetrain8601 23 heat pts23
space
avatar space
space
$15,543 | Props total: 5052 5052
At yet, at the same concert, Kanye said Nas is the best.

Jay lost.

It's sad that he's naming his album Blueprint 3 when it won't be close to the Blueprint. He's just doing that to say, "Hey, I'm still hot. Blueprint 3. sh*t is going to be serious." Jay has gotten lazy. Last good album was Kingdom Come. Most of the beats were just wack. American Gangster was just boring.
 08-07-2008, 04:52 PM         #80
BadFELLA 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Camel stay being garbage

EVEN KANYES BEATS CANT SAVE THIS UGLY NUKKA, RETIRE OLD MAN
Home      
  
 

 






most viewed right now
 40
Image(s) inside TAYLOR BANNER out here looking like something to eat! 🌱
75 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 39
Video inside Jose Guapo out here down bad
55 comments
24 hours ago
@misc
most viewed right now
 39
Image(s) inside Damn! Tina Fey Is Getting Thick
70 comments
20 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 21
Image(s) inside 🐰 Perfect Snowbunny.IMPOSSIBLE DECISION🐰
112 comments
23 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 16
Article inside Jet Li battling thyroid condition. Does not look good
49 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 16
Video inside AR-AB - Rivals (Cassidy Diss) (Official Music Video)
115 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 14
May 21 - Dad takes late son's girlfriend to prom, one month after fatal crash
49 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 11
NBA Richard Jefferson Spitting Game At Savannah James
45 comments
1 day ago
@sports
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy