[07-22-08]Spider/40 Glocc terrifies Lil Wayne Staff/Spider Loc talks about incident

most viewed right now
 151
Image(s) inside Chinx’s Killer attended his funeral!!!!!smh
87 comments
@hiphop
most viewed right now
 125
Phat ass white girl for real
33 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 111
Image(s) inside XXXTentacles facing 77 years in jail :niggaomg:
65 comments
@hiphop
most viewed right now
 74
NBA Former NBA All Star Lorenzen Wright's ex wife is arrested in connection to..
105 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 07-22-2008, 11:49 PM         #121
Gutanig1 
space
space
space
$n/a | Props total:  
that dude who wrote that blog needs to really pick up an English book. That is sad a grown a.ss man can't even express himself without using slang or cursing. And I honestly think they are to old to be participating in this disgusting deviant behavior. These are grown men with children and everything. :thumbsdowChildish lame a.ss n*ggas. The should be home helping their kids with homework or something. Find a hobbie. Go knit a quilt bi*ch.


Last edited by Gutanig1; 07-22-2008 at 11:57 PM..
 07-22-2008, 11:51 PM         #122
Mr. Sin*is*ter 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Well Spyder and 40 ain't got nothing else to do, I mean, 50's NEVER gonna

put these n*ggaz album out.
 07-23-2008, 12:02 AM         #123
Gutanig1 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Mr. Sin*is*ter said:
Well Spyder and 40 ain't got nothing else to do, I mean, 50's NEVER gonna

put these n*ggaz album out.
True, honestly I haven't even heard of 40 glooc until this thread, and I've probably heard 1 spyder loc track. These dudes is lame. Instead of waiting outside of video shoot they should be trying to make a hit record, well maybe a HIT record is asking for a bit much. Atleast a record that can get played on BET more than one time, not just a new joint of the fu*kin day...
 07-23-2008, 01:06 AM         #124
street_mob 
space
space
space
$n/a | Props total:  
G-UNIT CRIP 40GLOCC AND SOME WHISETT AVE CRIPS KINDA FUNNY

 07-23-2008, 01:46 AM         #125
street_mob 
space
space
space
$n/a | Props total:  
This must be old if no1 postin comments if so let me know so i can take the vid off
 07-23-2008, 02:07 AM         #126
street_mob 
space
space
space
$n/a | Props total:  
you know lil wayne is in 1 of the trucks cuz his fat bodyguard he always with hops out lol
 9 years ago '08        #127
Keno 19 heat pts19
space
avatar space
space
$7,045 | Props total: 4884 4884
old wayne wasnt in the trucks he was shooting a vid slim and baby was in the trucks tho
 9 years ago '06        #128
thaavcappo 
space
space
space
$134 | Props total: 0 0
this sh*t is craxy tghey dont show anybody...so for all i know tha coould have been anybody in those trucks...but wahts funny is how when dude got out the truck they all of sudden leave...did anybody pay attention to that...
 07-23-2008, 02:51 AM         #129
street_mob 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Keno024 said:
old wayne wasnt in the trucks he was shooting a vid slim and baby was in the trucks tho
good looking 4 clearing that up 4 me
 07-23-2008, 03:51 AM         #130
AlexBadd 
space
space
space
$n/a | Props total:  
just to let you know... the official post was made a few days ago... Old news.
 07-23-2008, 04:45 AM         #131
wisdom558 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 9 years ago '04        #132
Houston2k3 
space
avatar space
space
$4,330 | Props total: 134 134
i just wasted 9 minutes of my life...
 9 years ago '07        #133
CheezyDoDo 15 heat pts15
space
avatar space
space
$11,364 | Props total: 184 184
how many fu*king times is this sh*t gonna be posted ?
 07-23-2008, 08:38 AM         #134
A6249CF 
space
space
space
$n/a | Props total:  
someone already made a thread d*ckweed
 07-24-2008, 12:19 AM         #135
Candle 
space
space
space
$n/a | Props total:  
They probably didn't know who he was when he approached the escalade. I would've been cautious too.
 9 years ago '04        #136
Dash420 21 heat pts21
space
avatar space
space
$14,763 | Props total: 6171 6171
legally in Fla you can k!ll someone if u can prove in a court of law that you feel ur life was in jeopardy so you reacted...theres nothing they can do about that its been a new bill passed about that soooooo let them fools run up on me like dey krazy i woulda let off if i had it on me cuz u just dont know now adays...n*ggaz is on that wreckless stupid sh*t specially out here so u always gotta be on your p's and q's



buh i do feel him on the Wayne/blood affiliation sh*t...i def think its disrespectful how he flaggin so hard like dat sh*t is cool that sh*t aint cool cuz dese lil kids in high skools and 16-18 yr old are k!llin eacho tha like 4real 4real ova this sh*t when they KNOW for a fact they wont raised on that sh*t and they jus doin it to be a follower soo...i wish he G check wayne on that buh not runnin up on his whip in broad day like in the hood n sh*t wit a flock of n*ggaz cuz wtf do u expect n*ggaz 2 do
 9 years ago '06        #137
kevkhalee 1 heat pts
space
avatar space
space
$4,319 | Props total: 120 120
i never even heard of dude before that.
And how the hell you gonna k!ll someone when they tapin you?
 9 years ago '04        #138
Bedewe22 1 heat pts
space
avatar space
space
$8,399 | Props total: 107 107
 Str8Evo3Racer said:
spider loc aint even a real n*gga why he buggin like he walks wit an S on his chest west coast dont vouch for him LBC hold it down
Where you from cuhz?
Home      
  
 

 






most viewed right now
 42
Image(s) inside Lawyer with big ass t1ttys
113 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 39
Image(s) inside Houston Better Stop Playing With Me 😩
57 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 29
Black thought freestyles on funk flex | #freestyle087
136 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 9
Image(s) inside T1tty Meat from Nicki Minaj
49 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 8
When You Catch The Homie Wearin Fake Red 11s
20 comments
2 days ago
@gear
most viewed right now
 6
Some confused X Men actors think they won't be Recast :mjlol:
206 comments
2 days ago
@movies
most viewed right now
 6
Five MORE women accuse Russell Simmons of sexual misconduct - bringing total t..
141 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 5
Lil Duval with the joke of the year
58 comments
2 days ago
@wild'ish
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy