[08-04-08]Rick Ross "I’m rich off cocaine, cause I did it"/AC Hood/Khaled Speaks

most viewed right now
 102
NBA The Original Charlotte Hornets Logo
19 comments
@sports
most viewed right now
 77
Well Damn NEW VIDEO: (Preview/Snippet) Migos “Ice Tray” (Everyday Struggle)
69 comments
@hiphop
most viewed right now
 68
NBA LaMelo could be the youngest NBA player ever at 16?
87 comments
@sports
most viewed right now
 57
Video inside Migos run up on Joe Budden and Akademiks
49 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

What’s worst
Kissing a Man 70 68.63%
Lying about being a C.O 14 13.73%
Peeing on a underage girl 18 17.65%
Voters: 102. Sorry, you cannot vote on this poll (Boxden members only)

[Click here to become a member]

Props Slaps
 9 years ago '04        #421
m_cullins 62 heat pts62
space
avatar space
space
$7,532 | Props total: 275 275
No hate it's just the truth


Last edited by m_cullins; 07-23-2008 at 01:11 PM..
 9 years ago '08        #422
illmatic_kid 9 heat pts
space
avatar space
space
$3,833 | Props total: 309 309
At Rick ross for lying....
 07-23-2008, 01:11 PM         #423
BigDickDanny08 
space
space
space
$n/a | Props total:  
i want a public apology live on BET MTV and VH1
 9 years ago '07        #424
Bruce Leeroy 
space
avatar space
space
$16,662 | Props total: 813 813
Rosssss
 9 years ago '06        #425
B Ray 14 heat pts14
space
avatar space
space
$6,371 | Props total: 4593 4593
dont yall think a rapper would have been called this n*gga out if true? i remember him and tip beefing... tip didnt say sh*t bout dat.......
 9 years ago '04        #426
44gunnzupnukka 5 heat pts
space
avatar space
space
$967 | Props total: 177 177
 billyloc said:
dont yall think a rapper would have been called this n*gga out if true? i remember him and tip beefing... tip didnt say sh*t bout dat.......
cuz tip dont know him like trickdaddy do! n*gga wouldve been good if he wouldnt lied and sh*t...but know he lied and look like a sucka 4 trying to hide that sh*t! lmao.....n*ggas hate C.O's fam! real talk if ya everbeen to jail then ya know y...they some d*ckheadz. wont let ya do sh*t and always telling!
 07-23-2008, 03:53 PM         #427
kronik414 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Lmao oh sh|t!
 07-23-2008, 05:24 PM         #428
dahurricaneg 
space
space
space
$n/a | Props total:  
I don't know what's more gay Ross being a pig or the gaythug ads that the webmaster of BX puts up like a flaming homo
 9 years ago '05        #429
CMar22 5 heat pts
space
avatar space
space
$6,673 | Props total: 715 715
"Freeway" Ricky Ross = the real Rick Ross that this fool try to pass himself as... @ people believing him...
That one actually did have some kind of link to Noreaga
)
 07-23-2008, 06:26 PM         #430
mikehc27 
space
space
space
$n/a | Props total:  
if yall believed ross drug tales then u the fool.



Just becuase a n*gga had a job dont mean he aint a real n*gga.
 9 years ago '07        #433
0812 20 heat pts20
space
avatar space
space
$577 | Props total: 2 2
OMFG.... ahhahahahaahahhaahaha
 9 years ago '06        #434
waytoomuch 4 heat pts
space
avatar space
space
$27,612 | Props total: 8935 8935
homie, u should use the original picture of ross in sum of these photoshops.
 9 years ago '08        #435
barack obama 16 heat pts16
space
avatar space
space
$2,730 | Props total: 100 100
wow his career is done, at least he got to put out to solid albums before he got exposed, his next album is gonna do worse then g units did lol
 07-23-2008, 07:20 PM         #436
THE TRUTHINESS 
space
space
space
$n/a | Props total:  
RoboBoss...
 07-23-2008, 08:21 PM         #438
AlCapone 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 9 years ago '07        #439
MELODY 25 heat pts25
space
avatar space
space
$10,419 | Props total: 1862 1862
Lmao at the pics.

But what are you hoes gonna do when he shows you evidence that he wasn't?

19 pages? Smh.
 9 years ago '05        #440
awall 
space
space
space
$3,332 | Props total: 38 38
immma still buy his cd...he became a boss after this job. understand that.
Home      
  
 

 






most viewed right now
 43
Image(s) inside P0rnstar Skyy Black IG Pics
45 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 39
Image(s) inside Dec 12 - Alien Spacecraft Discovered? Scientists believe so
24 comments
20 hours ago
@news
most viewed right now
 34
Jeezy Sets the Record Straight With Budden and Akademiks | Everyday Struggle
270 comments
20 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 25
male rape survivor talks about how he got raped twice
82 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
 25
Image(s) inside Let’s keep it real: is she a 6 in your area?
44 comments
20 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 16
Image(s) inside New IG PIcs of Cocain.Lorraine
170 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 14
Image(s) inside PUBG XBOX ONE Official Thread
133 comments
2 days ago
@games
most viewed right now
 13
Video inside Jay Z's Tidal Is Running Out Of Cash & On Verge Of Bankruptcy, Lost $36..
148 comments
20 hours ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy