Rocsi walks of stage on 106 & Park due to Terrence attitude (VIDEO!)

most viewed right now
 144
Dec 11 - The bubble is here: People taking out mortgages to cop bitcoins
89 comments
@news
most viewed right now
 99
Image(s) inside New IG PIcs of Cocain.Lorraine
33 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 79
Whoo Kid says 50 Cent used to be out here beatin up random drug dealers
79 comments
@hiphop
most viewed right now
 60
NFL NFL Network suspends Marshall Faulk, Heath Evans, Ike Taylor due to sexual..
261 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 9 years ago '04        #41
sonofaque86 1 heat pts
space
space
space
$428 | Props total: 0 0
Not that I watch BET anymore but they need to replace that show with something similar. Start new or something, cause that sh*t is wack be showing the same videos on the same lame countdown weeks in a row
 9 years ago '07        #42
sleep23rd 1 heat pts
space
avatar space
space
$5,820 | Props total: 290 290
I watch 106 from time to time when they have artists I like, from what I see when Roxci and Terrence is on stage its always roxci punking terrance lame a.ss..i always thought that was lame how its ok to portray to the public..its ok for roxci to punk terrance..and terrance makes light of the situation looks childish and dont say sh*t back or professionally roll with it and talk about whatever they talkin about...the funny sh*t is i felt it was about time Terrance grew some fu*kin balls and said something back....it was unprofessional...but the producers know they let that sh*t go on allllllllllllllllllllllllllllllll the time, its ok to let the female punk da dude on TV..its ok for BET to allow teen veiwers to perceive that its ok in todays society to do that...NO...Terrance punked her a.ss....YEAAAHHHHHHHHHHHHHHHHH...he lost some cornball points in my book....yall cant front Roxci be punkin his a.ss on a daily basis almost the whole time they been together....
 07-13-2008, 12:44 PM         #43
PetedaSmete 
space
space
space
$n/a | Props total:  
i thought it was funny.
 9 years ago '07        #44
Jae_Mike 25 heat pts25
space
avatar space
space
$4,383 | Props total: 1059 1059
lol peep game they crowd look like fu*k he fu*king over rocsi lol they have a glazed look in their eyes ...rofl sh*tsfunny, she was like you really feeling that way right now huh real talk thats how it is lol
 9 years ago '08        #45
arthurmack27 8 heat pts
space
avatar space
space
$4,934 | Props total: 687 687
i just wanna do it to her!
 9 years ago '05        #46
Dillinger805 4 heat pts
space
avatar space
space
$6,994 | Props total: 83 83
none of us really know how she is behind the scenes maybe she full of herself and he finally got tired of her and just took it to the air we dont know hat happens b4 they get on there just from that now knowing anything looks like he being an a.ss haha
 9 years ago '04        #47
jiggamanll 
space
avatar space
space
$1,110 | Props total: 0 0
that some cry baby sh*t. she lucky a real n*gga wasnt a co-host i'd roast her too then try to fu*k her lol. im laughin at people "he took it to far".
 07-13-2008, 02:18 PM         #48
Clowd911 
space
space
space
$n/a | Props total:  
he just found out that rocsi was an industry wh0ore, and she fu*ked whookid as well...

shoulda seen her drunk one time during an interview saying 50 cent is wack...

terrance did take it kinda far tho.. but im sure he had his reasons
 9 years ago '08        #49
arthurmack27 8 heat pts
space
avatar space
space
$4,934 | Props total: 687 687
yeah, he went too far.


shes a bad mofo though!!! mmm mmm good!
 07-13-2008, 02:32 PM         #50
tru_overdose 
space
space
space
$n/a | Props total:  
you lose at life if you think rocsi is fine

i also hear shes get clowned a lot by about everyone on the show for trying to sound so "hood". shes not black but goes out of her way to sound/look/act like she is.

"yo yall dis nex videa is by the straight gangsta young jeezy ya heard, atl putcha set up nah mean" "awwwww snap yo, dat sh*t was bananas yall"

somebody needs to inform theses mexicans/dominicans/haitians that just because a brotha is beating it, and you work for a black entertainment channel, and you interview black people, YOU ARE NOT BLACK.
 9 years ago '05        #51
magniff 
space
avatar space
space
$6,884 | Props total: 2 2
cornball a.ss n*gga if u gone roast somebody at least be funny
 07-13-2008, 03:03 PM         #52
RRCMT2000 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 sleep23rd said:
I watch 106 from time to time

i gotta give u props for that , some of these dudes on messageboardss be lyin or should i say exaggerate , sayin they havent watched bet in 8 years


i might as well join the crowd '' man i dont watch bet anymore ''


Last edited by RRCMT2000; 07-13-2008 at 06:32 PM..
 07-13-2008, 03:12 PM         #53
the rock 1.0 
space
space
space
$n/a | Props total:  
she look like a duck
 07-13-2008, 03:18 PM         #54
StatisticZ 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Viacom owns MTV too.
 07-13-2008, 04:00 PM         #55
divine5 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 ima80baby said:
Could care less as I don't watch BET and haven't in about 4 years now. sh*t is garbage.
I agree this network gets worse and worse every year. I don't know who is in charge of programming but I bet that bi*ch ain't black and if that bi*ch is I bet his punk a.ss is an oreo. Black on the outside white on the inside.
 07-13-2008, 05:08 PM         #56
Jerseyelite89 
space
space
space
$n/a | Props total:  
na they all kno that this show is dead
 07-13-2008, 05:44 PM         #57
the rock 1.0 
space
space
space
$n/a | Props total:  
she donbt even look all that good
bi*ch be lookin like the predator
 9 years ago '06        #58
StreetZ17 13 heat pts13
space
avatar space
space
$6,783 | Props total: 469 469
That was harsh.
 9 years ago '05        #59
Angry_Black_757 1 heat pts
space
avatar space
space
$6,664 | Props total: 0 0
like 60 posts in less than 24 hours but nobody watches BET anymore. right
 07-13-2008, 06:47 PM         #60
REAL_NESS 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 tru_overdose said:
you lose at life if you think rocsi is fine

i also hear shes get clowned a lot by about everyone on the show for trying to sound so "hood". shes not black but goes out of her way to sound/look/act like she is.

"yo yall dis nex videa is by the straight gangsta young jeezy ya heard, atl putcha set up nah mean" "awwwww snap yo, dat sh*t was bananas yall"

somebody needs to inform theses mexicans/dominicans/haitians that just because a brotha is beating it, and you work for a black entertainment channel, and you interview black people, YOU ARE NOT BLACK.
:slap:
Home      
  
 

 






most viewed right now
 46
Image(s) inside Sweet Colombian....Baddie... IDK nigga she got ass and she pretty. peep
81 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 24
Dec 10 - Putin: America Is Godless, Has Turned Away from Christian Values
128 comments
2 days ago
@news
most viewed right now
 14
Video inside My experience after record deal (warning)
297 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
 13
audio inside Quavo & Lil Yachty “Ice Tray” (Joe Budden Diss)
76 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 11
Video inside fu-k YOU BUNGIE........
63 comments
2 days ago
@games
most viewed right now
 7
Article inside Kodi addon site TVAddons to stop proactively checking for piracy
26 comments
2 days ago
@tech
most viewed right now
 7
Image(s) inside Time Traveler Came From 4127 To Get Away From Child Support
48 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 5
Elle Duncan got Cari Champion the F outta here!
89 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy