-(The Official BET Awards Thread 2008)-

most viewed right now
 80
Image(s) inside Thick ass MMA fighter with only 4,000 followers. I'm sliding in the DM..
49 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 68
Image(s) inside WTF: TMZ Catches Kanye West & Charlemagne Tha God Leaving A Hotel Toge..
36 comments
@hiphop
most viewed right now
 62
Woman catches a witch doing black magic on her porch
171 comments
@misc
most viewed right now
 44
BOX Mayweather Jr leaks sparring session, TMT fighter goes at Floyd
88 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

so what yall think of the bet awards?
it was pretty good really enjoyed it 2 4.35%
it was average 6 13.04%
it sucked 6 13.04%
wayne stan choice-fuck bet lil wayne should of won more awards 3 6.52%
alicia keys looked mad good there she could get it 16 34.78%
fuck kanye and hes cocky ass 3 6.52%
t pain looked mad funny in that suit dude look like a black willie wanka 2 4.35%
didnt watch that bull shit 1 2.17%
dl hughley was funny as hell 2 4.35%
dl hughley was corny as hell 0 0%
al green is dat dude 3 6.52%
i really liked the performances 1 2.17%
i hated the performances 1 2.17%
Voters: 46. Sorry, you cannot vote on this poll (Boxden members only)

[Click here to become a member]

Props Slaps
 10 years ago '07        #241
CheezyDoDo 15 heat pts15
space
avatar space
space
$11,386 | Props total: 206 206
Ashanti >>>>>>>>>>
 06-24-2008, 06:47 PM         #242
DA DOPEMAN  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
The Dream A f*g**t
 06-24-2008, 06:48 PM         #243
Ty-Murder  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
if dream dont get it bet is wack....
 10 years ago '06        #244
yumflip 4 heat pts
space
avatar space
space
$9,871 | Props total: 2717 2717
Ashanti is so fukkin bad. That n*gga Nelly shoulda been wifed that.
 10 years ago '07        #245
CheezyDoDo 15 heat pts15
space
avatar space
space
$11,386 | Props total: 206 206
i hope the dream wins
 10 years ago '06        #246
Knockout5 7 heat pts
space
avatar space
space
$773 | Props total: 51 51
Ye fu*ked up
Cuba high as hell smh
D.L. aint really say sh*t and he was rushin
usher dance was great singin was boo boo
Keyisha was meh
and Ne-yo was the best so far
that sums it up so far...
 06-24-2008, 06:48 PM         #247
Ty-Murder  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
ayyy soulja boy betta get it lol
 06-24-2008, 06:48 PM         #248
DA DOPEMAN  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
he ain't there
 10 years ago '04        #249
vazquez1085 10 heat pts10
space
avatar space
space
$3,862 | Props total: 347 347
best performance thus far ne yo
 10 years ago '07        #250
CheezyDoDo 15 heat pts15
space
avatar space
space
$11,386 | Props total: 206 206
Oh sh*t good sh*t

damn he aint even there ?
 06-24-2008, 06:49 PM         #251
BIG POPPA  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
at soulja boy not winning

YES
 06-24-2008, 06:49 PM         #252
Ty-Murder  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
wtf dream y u not there lol
 06-24-2008, 06:49 PM         #253
Mcmasterlock  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Why are people comparing NE-yo and Usher,makes no sense,Usher is a way performancer than him,so stop it
 10 years ago '05        #254
DaDon23 71 heat pts71
space
avatar space
space
$19,001 | Props total: 10017 10017
LMAO is anybody there?
 06-24-2008, 06:49 PM         #255
DA DOPEMAN  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
sh*t Ashanti almost show her pus*y
 10 years ago '04        #256
justinjones 310 heat pts310
space
avatar space
space
$50,417 | Props total: 8951 8951
dat boy didnt even show up lol. i dont know how many awards they gave out but chris brown was the only one there that accepted his
 10 years ago '07        #257
CheezyDoDo 15 heat pts15
space
avatar space
space
$11,386 | Props total: 206 206
at nobody giving a fu*k enuff to accept there awards
 06-24-2008, 06:50 PM         #258
DA DOPEMAN  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 BIG POPPA said:
at soulja boy not winning

YES
ICE T AND SOUJA BOTH LOSERS IN 1 NIGHT
 06-24-2008, 06:51 PM         #259
DA DOPEMAN  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 justinjones said:
dat boy didnt even show up lol. i dont know how many awards they gave out but chris brown was the only one there that accepted his
oH ya you right
 10 years ago '04        #260
wheezyfbaby 9 heat pts
space
avatar space
space
$4,410 | Props total: 29 29
This show been on for almost hour and I heard 1 acceptance speech.
Home      
  
 

 






most viewed right now
 38
Image(s) inside Baby girl, what you doing, where’s your man?
45 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 33
Image(s) inside Tamar Fennell Runs🏃🏾*♀️🏃🏾..
18 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 18
Image(s) inside 50 Year Old Woman Won Award For NOT aging. Shares Her Secrets
90 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
 9
Image(s) inside Damn...who that? ... Woahhhh wait!!! DAMN WHO-IS-THATTTT?
59 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 7
NBA Ya'll was laughin on Draft Night... But Jalen was right
39 comments
1 day ago
@sports
most viewed right now
 5
Image(s) inside Kanye throwing heavy subliminals at Jay Z and Beyonce
164 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 3
NBA Future ROY and GOAT Ben Simmons records first rookie playoff triple double..
47 comments
1 day ago
@sports
most viewed right now
 3
Apr 21 - at&t launches $15/month streaming service - declares war on slingtv
18 comments
1 day ago
@news
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy