-(The Official BET Awards Thread 2008)-

most viewed right now
 111
Image(s) inside Nicki Minaj disses Pusha on IG
58 comments
@hiphop
most viewed right now
 64
Drake- Iím Upset
325 comments
@hiphop
most viewed right now
 56
Gillie The Kid Goes Off Talking Bout Pusha T. Vs Drake, & Quentin Miller
20 comments
@hiphop
most viewed right now
 48
NBA Woj: Cp3 unlikely to play game 7
112 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

so what yall think of the bet awards?
it was pretty good really enjoyed it 2 4.35%
it was average 6 13.04%
it sucked 6 13.04%
wayne stan choice-fuck bet lil wayne should of won more awards 3 6.52%
alicia keys looked mad good there she could get it 16 34.78%
fuck kanye and hes cocky ass 3 6.52%
t pain looked mad funny in that suit dude look like a black willie wanka 2 4.35%
didnt watch that bull shit 1 2.17%
dl hughley was funny as hell 2 4.35%
dl hughley was corny as hell 0 0%
al green is dat dude 3 6.52%
i really liked the performances 1 2.17%
i hated the performances 1 2.17%
Voters: 46. Sorry, you cannot vote on this poll (Boxden members only)

[Click here to become a member]

Props Slaps
 06-24-2008, 09:35 AM         #1
24257 pageviews
1110 comments


hiphop4ever 
space
space
space
$n/a | Props total:  
-(The Official BET Awards Thread 2008)-
 

 
well the bet awards are tonight any of yall gon watch it? do yall think anything intersting gon happen? last time it was 50s performance what do you think will happen this go around maybe lil wayne will pass out on stage or some sh*t cause of that codine sh*t lol

edit: so when the bet awards air yall can discuss it in here so we dont have a bunch of thread all over the place talking about itimage

-and for who is performing its:
usher is opening up
Jeezy and Kanye - Put on
Dj Khaled rick ross and the other n*ggas - Im So Hood Remix
t-pain
keyshia cole
alicia keys and swv
Weezy solo
ne-yo
rihanna
chris brown

Videos of performances can be viewed below.


[pic - click to view]

 http://realtalkny.rawkus. .. bet-awards-08/
TW image


Last edited by Wasted; 06-25-2008 at 10:14 AM..

1110 comments for "-(The Official BET Awards Thread 2008)-"

 10 years ago '07        #2
Verse 72 heat pts72
space
avatar space
space
$16,830 | Props total: 6047 6047
 -HIP HOP HEAD- said:
well the bet awards are tonight any of yall gon watch it? do yall think anything intersting gon happen? last time it was 50s performance what do you think will happen this go around maybe lil wayne will pass out on stage or some sh*t cause of that codine sh*t lol
I just hope he doesn't startin' humpin' the fu*kin' floor like he did at Summer Jam. :sick:
 06-24-2008, 10:03 AM         #3
Infamous Ozz  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
I hope n*ggas that supposedly beef on wax .... bang it out at the awards lol. I want to see some Young buck sh*t. stab a n*gga on TV. Kick somebody off stage on some Jackie Chan sh*t. Or somebody talk smack when they get an award like Snoop did back in the Source Awards. "THE EAST COAST DON'T GOT NO LOVE FOR DR.DRE AND SNOOP DOGG....WELL fu*k YA'LL THEN"

Somebody from the south needs to do the same sh*t...cuz there b alot of broke hatin a.ss n*ggas in the east coast cuz they aint gettin NO BURN.

I just need some entertainment!!!!!!!!!!!!!!!

NONETHELESS, MOST DEF I WANNA SEE UGK WIN THAT VIDEO OF THE YEAR AWARD!

The boy Ricky Ross needs an award too... That trilla album was crack.... and he went innnnnn this year!
 06-24-2008, 11:34 AM         #4
hiphop4ever  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Verse said:
I just hope he doesn't startin' humpin' the fu*kin' floor like he did at Summer Jam. :sick:
yea that sh*t was:sick:
 06-24-2008, 11:38 AM         #5
OUTLAW706  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
you know they gonna cracck on buck the show is live
 10 years ago '05        #6
Sivraj 347 heat pts347
space
avatar space
space
$46,810 | Props total: 13199 13199
Are you serious????Do people still watch the BET AWARDS????That sh*t is corny!!!
 10 years ago '06        #7
Nugen2384 
space
avatar space
space
$3,573 | Props total: 0 0
 Sivraj said:
Are you serious????Do people still watch the BET AWARDS????That sh*t is corny!!!
Seriously!!! Muthafu*k the award show, how can people still watch BET period? That sh*t is hella lame, that goes for MTV also.
 10 years ago '07        #8
MOTTAFOOKAH 4 heat pts
space
avatar space
space
$11,516 | Props total: 1306 1306
I thought this sh*t came on Wednesday... yall n*ggas sure this is on tonight?
 10 years ago '07        #9
Verse 72 heat pts72
space
avatar space
space
$16,830 | Props total: 6047 6047
^Yep Tonight @ 8pm

 06-24-2008, 01:49 PM         #10
hiphop4ever  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Sivraj said:
Are you serious????Do people still watch the BET AWARDS????That sh*t is corny!!!
yea but the award show should be intersting tho you never know anything could happen sh*t is live watch 50 come out of no where while lil waynes performing or some sh*t and takes waynes mic and starts dissin buck or some sh*t


Last edited by hiphop4ever; 06-24-2008 at 01:54 PM..
 06-24-2008, 02:07 PM         #11
hiphop4ever  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
how much money you wanna bet 50 gon diss t.i. or buck or someone at the bet awards tonight
 06-24-2008, 02:11 PM         #12
Narcz  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
@ the people frontin like they're not gonna watch the awards and sh*t.. Stop tryin to look cool.. I know y'all lookin forward to some performances.

Anyways, who's performing?
 10 years ago '06        #13
shan0514 2 heat pts
space
avatar space
space
$2,386 | Props total: 310 310
Weezy's going to kiss Birdman the moment he wins Best Artist.............mark my words
 06-24-2008, 02:20 PM         #14
0 killacam 0  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Wait so people still watch bet?

Grow the fu*k up people
 10 years ago '06        #15
shan0514 2 heat pts
space
avatar space
space
$2,386 | Props total: 310 310
sh*t ima watch it!!!!!! i hate watchin BET due to way too many commercials but i love the award shows. i record them on dvr every year. the best one was in 2004 when the whole south took the stage over in ATL.
 10 years ago '05        #16
TreDCrazi 1 heat pts
space
space
space
$411 | Props total: 0 0
it was taped yesterday...beyonce, usher and weezy perform together. thats the big thing. oh well
 10 years ago '06        #17
shan0514 2 heat pts
space
avatar space
space
$2,386 | Props total: 310 310
^spoiler Warning Next Time My Dude.
Delete Your Post Before Someone Else See's It.......
 10 years ago '06        #18
Yung Dilla 1500 heat pts1500
space
avatar space
space
$57,621 | Props total: 37158 37158
they haven't let game and 50 be there since they started beefing game was theirthe year after he got kicked out in 06 but hasn't been their since
 06-24-2008, 02:33 PM         #19
Narcz  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 0 k!llacam 0 said:
Wait so people still watch bet?

Grow the fu*k up people
Just cuz people are going to watch the awards doesn't mean they watch BET on a regular basis. n*gga just mad cuz Cam'ron ain't gonna be there
 10 years ago '07        #20
CheezyDoDo 15 heat pts15
space
avatar space
space
$11,386 | Props total: 206 206
 TreDCrazi said:
it was taped yesterday...beyonce, usher and weezy perform together. thats the big thing. oh well
Its Live you dumbass
Home      
  
 

 






most viewed right now
 28
Video inside BREAKING - Chi Wire: MUBU Krump (The ScoreKeeper) DEAD !
101 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 26
Nicki Minaj Reveals She's Dating Eminem
134 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 23
#bigbreasttwitter
64 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 22
McDonald's customers suing for $5M over unwanted Quarter Pounder cheese
18 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 12
Video inside May 25 - Pablo Escobarís hitman Popeye arrested in Colombia
47 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 9
audio inside Drake - Duppy Freestyle
1357 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 6
Video inside Bait,Marvel and Puma dropping a limited Black Panther shoe
3 comments
1 day ago
@gear
most viewed right now
 5
Article inside He bought a woman drinks. She left him at bar ó he broke into her hom..
56 comments
2 days ago
@wild'ish
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy