(VIDEO) RnB Singer Houston Breaks His Silence (Dude That Has One Eye Now)

most viewed right now
 163
Video inside The Deep Dark Web
73 comments
@wild'ish
most viewed right now
 85
Video inside Savage: Chick Tells Her Husband She's Cheating On Him & He Thinks She's..
40 comments
@wild'ish
most viewed right now
 61
Video inside Slut Amber Rose meets the Slut Maker
52 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 56
Video inside Yo.. this SWATTing sh-t is HILARIOUS :dead2:
102 comments
@misc

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 10 years ago '05        #1
10570 pageviews
97 comments


KruptedWayz 22 heat pts22
space
space
space
$3,711 | Props total: 1136 1136
(VIDEO) RnB Singer Houston Breaks His Silence (Dude That Has One Eye Now)
 

 
Check out the interview......


[pic - click to view]

 http://rapnewsblog.com/20 .. s-silence.aspx

97 comments for "(VIDEO) RnB Singer Houston Breaks His Silence (Dude That Has One Eye Now)"

 10 years ago '04        #2
jewelz1132 5 heat pts
space
avatar space
space
$13,116 | Props total: 2691 2691
yooooo he should get up wit Tom from the boondocks to help his movement of being anally r*ped


Last edited by jewelz1132; 05-24-2008 at 05:49 PM..
 05-24-2008, 06:53 PM         #3
Doc D 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Damn this sh*t is just sad, he fell ALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL the way off. Here's the truth. I heard the n*gga was fu*king with PCP and thought he was jesus and tried to jump off the building but the guards stopped him, then he goes to the bathroom and stabs his damn eye out. Then we he recovers from his eye injury he goes to jail for some sh*t and gets r*ped that's why he was promoting that "stop the gang r*pe" sh*t. His mind is fu*king gone though, dude isn't the same anymore. The label dropped his a.ss and now he's just a complete mess. This is why you don't fu*k with drugs you don't know sh*t about. ESPECIALLY PCP.
 10 years ago '05        #4
Micheal C. Will 21 heat pts21
space
avatar space
space
$29,256 | Props total: 19136 19136
Its fu*ked up.....
 10 years ago '04        #5
H.N.I.C. 
space
space
space
$2,962 | Props total: 223 223
fu*k is wrong with this n*gga...... stop the gang r*pe??
 10 years ago '06        #6
Boondocks 
space
avatar space
space
$1,153 | Props total: 6 6
wtf
 05-24-2008, 10:23 PM         #7
more_fya 
space
space
space
$n/a | Props total:  
this n*gga man. He must still be on the pcp to be talkin some bullsh*t like that
 10 years ago '04        #8
Scream @ Me 1 heat pts
space
avatar space
space
$7,417 | Props total: 5226 5226
Well ... there you have it.
Say no to drugs, kids.
 05-24-2008, 10:36 PM         #9
dipsetgrl022 
space
space
space
$n/a | Props total:  
wtf..how do you go from an eye injury 2 gang r*pe lol and he used to be fyne...now he's the relative nobody in his fam claims...lol
 05-24-2008, 11:39 PM         #10
Pretty Crazy 
space
space
space
$n/a | Props total:  



this joint was hot...wrote that album?
 05-24-2008, 11:53 PM         #11
Quasi 
space
space
space
$n/a | Props total:  
"I remember his song with Chingy, Eye Like That "


 10 years ago '07        #12
htownplaya 1 heat pts
space
avatar space
space
$3,566 | Props total: 0 0
man i couldn't watch that whole video :sick:
 10 years ago '08        #13
Jeans&Sneakers 158 heat pts158
space
avatar space
space
$4,374 | Props total: 1184 1184
 Doc D said:
Damn this sh*t is just sad, he fell ALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL the way off. Here's the truth. I heard the n*gga was fu*king with PCP and thought he was jesus and tried to jump off the building but the guards stopped him, then he goes to the bathroom and stabs his damn eye out. Then we he recovers from his eye injury he goes to jail for some sh*t and gets r*ped that's why he was promoting that "stop the gang r*pe" sh*t. His mind is fu*king gone though, dude isn't the same anymore. The label dropped his a.ss and now he's just a complete mess. This is why you don't fu*k with drugs you don't know sh*t about. ESPECIALLY PCP.
:wow:
 10 years ago '05        #14
gdash72 11 heat pts11
space
avatar space
space
$531 | Props total: 49 49
Eeeewwww n*gga ...Keep ur Glasses On...WTF...Goin from da truth(Gouging Your Own Eye Out) 2....Sayin It wuz Gang Activity....dat n*gga aint no damn gangsta...everybody wanna scream thug sh*t...when times get rough...MAN UP n*gga...IF U WUZ TWEAKIN OF DEM DRUGZ...AND GOT a.ss r*peD IN DA PEN...MAN UP 2 IT...STOP LYIN' ON UR LYFE...DEN SAYIN... I NOE GOD...IN DA SAME INTERVIEW......DIZ n*gga....
 10 years ago '05        #15
D.Knight 
space
avatar space
space
$1,265 | Props total: 0 0
daaaaaaaaaaaaamn son...........times is hard on the boulevard! Hell of a fu*kin movement dude....lmao mann there so much other issues to be aware of now a days....
 10 years ago '04        #16
turntabledj 1 heat pts
space
avatar space
space
$2,574 | Props total: 78 78
this n*gga is the DJ Khaled of butt r*pe with that MOVEMENT sh*t.
 10 years ago '06        #17
D.O.H. 
space
avatar space
space
$5,074 | Props total: 748 748
dudes a psycho
 10 years ago '05        #18
D.Knight 
space
avatar space
space
$1,265 | Props total: 0 0
its astonishing how dude was dodging the questions about his eye situation lol
 05-25-2008, 12:56 AM         #19
RuffDesigns 
space
space
space
$n/a | Props total:  
this dude lost it
 10 years ago '06        #20
Blah 17 heat pts17
space
avatar space
space
$26,782 | Props total: 10038 10038
i keep and eye out like houston
Home      
  
 

 






most viewed right now
 47
Image(s) inside Look im not into BBWs but dayum now i might if they look like her!
54 comments
19 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 39
Image(s) inside Playboi Carti gets exposed
129 comments
19 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 36
Image(s) inside 6ix9ine smashing and impregnating every girl in America
76 comments
19 hours ago
@misc
most viewed right now
 27
How was your life when this song dropped?
85 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 27
Image(s) inside Offset posts demolished car and hospital pics.. damn
137 comments
19 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 26
NBA Breaking: Kansas City a lock for an NBA expansion team.
115 comments
19 hours ago
@sports
most viewed right now
 18
Video inside amber gets gets answer she aint ready for
136 comments
19 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 13
NBA The narrative that Lebron's team is trash has begun. Again. (I've lost cou..
112 comments
2 days ago
@sports
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy