-BOOTZ FROM FOL2>>>>>>all girls from fol 1,2,3

most viewed right now
 124
Article inside Drake thanks Kanye for writing him 1 of 20 plus songs YE has done for..
172 comments
@hiphop
most viewed right now
 86
Image(s) inside Kanye Says fu-k The Youth Of Chicago.
150 comments
@hiphop
most viewed right now
 84
Godfather 50 Runs Up On MMA Loser Who Was Talking Smack About Him
112 comments
@hiphop
most viewed right now
 68
Video inside So The Game is on his way to NY to kill Tekashi
36 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

bootz>>>>>>>>>>>>>>>>>all girls from fol-123
hell yea you right. bootz>>>>>>>>>>> 9 50.00%
na 9 50.00%
Voters: 18. Sorry, you cannot vote on this poll (Boxden members only)

[Click here to become a member]

Props Slaps
 05-17-2008, 07:40 PM         #21
hiphop4ever  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 LVuittonDon4EVA said:
I'd pick Black over Bootz because Bootz has that huge forehead
:wow:so you rather take this

[pic - click to view]



over this

[pic - click to view]


shame on you
 10 years ago '06        #22
DreDay17 
space
avatar space
space
$1,434 | Props total: 178 178
Myammee big head a.ss used to go to my school FAMU last year, I had a history class wit her that she never showed up to but somehow got an A out the class cuz she showed off them big a.ss t*ts. True Story
 05-17-2008, 09:00 PM         #23
hiphop4ever  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 DreDay17 said:
Myammee big head a.ss used to go to my school FAMU last year, I had a history class wit her that she never showed up to but somehow got an A out the class cuz she showed off them big a.ss t*ts. True Story
word?
 10 years ago '06        #24
diVERSEity 
space
avatar space
space
$3,978 | Props total: 1 1
 Balla B said:
one girl I definitely think is slept on is Buckeey
Yeah, Buckeey's hot too. I'm down for a threesome with her and Bootz. :wow:
 05-18-2008, 04:32 AM         #25
Young Cutthroat  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 joeyb8420 said:
i agree she got the nicest body/ t*ts a.ss and face i think i duno y evry1 stuck on deelishis she busted and looks like a man , only thing good is her huge fukin a.ss
As sad as it is...Thats all that matters to most dudes. bi*ch can be ugly as a mothafu*ka. As a matter of fact, bi*ch can be on some transgender sh*t and they wont care as long as the a.ss is big.
 10 years ago '06        #26
DreDay17 
space
avatar space
space
$1,434 | Props total: 178 178
 -HIP HOP HEAD- said:
word?
Yea, the teacher was an old a.ss man and he gave us our grades individually at the end of the semister and she was behind me in line wit a tight a.ss tube top shirt and he told her that she had a 45% then they went back to his office to discuss the grade and she came out later and said that her new grade was a 91%. I asked her how she went from a 45 to a 91 and she said I showed him these and she pointed to her big a.ss fun bags.
 10 years ago '07        #27
Verse 72 heat pts72
space
avatar space
space
$16,830 | Props total: 6045 6045
^I wish i was your teacher........:(


Last edited by Verse; 05-18-2008 at 02:22 PM..
 10 years ago '05        #28
R4P 12 heat pts12
space
avatar space
space
$7,161 | Props total: 707 707
are ya'll serious??? im not sayin she ugly but wtf at yall thinkin she beautiful or the baddest chick
 05-22-2008, 10:08 PM         #29
hiphop4ever  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 R4P said:
are ya'll serious??? im not sayin she ugly but wtf at yall thinkin she beautiful or the baddest chick
:wow::sick:
 05-22-2008, 10:14 PM         #30
!ALLMONEYENT!  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
yo homeboy she aint worth the youtube tribute! lol i seen broads hotter then her on my block and i dont already got head from them bi*ches! lol move on homeboy she fu*ked favor flav and wont give you no guts! lol fu*k outta here!
 05-22-2008, 10:20 PM         #31
Slugfest  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Damn she bangin' as hell. Still....Myamee/Black > Bootz IMO.
 05-22-2008, 10:27 PM         #32
k3llz  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
i agree she bad, but i really fell in love with hoops, i'm trying to hook up with a broad right now...that look exactly like Hoops, i love that girl, her smile, her body, Hoopz was just on point man
 10 years ago '05        #33
Sivraj 347 heat pts347
space
avatar space
space
$46,810 | Props total: 13197 13197
I like Hoops because of her looks and athletic personality....
 10 years ago '06        #34
realgunta 751 heat pts751
space
avatar space
space
$23,003 | Props total: 27889 27889
yea i wld say hoopz was real nice
 06-06-2008, 08:36 PM         #35
hiphop4ever  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
my baby look good when she mad and screamin at bi*ches too




 06-06-2008, 08:40 PM         #36
hiphop4ever  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 10 years ago '04        #37
# 58 
space
avatar space
space
$3,511 | Props total: 100 100
damn,black was looking fine as hell in those two pics
 10 years ago '05        #38
txhotboy 
space
avatar space
space
$6,091 | Props total: 2211 2211
Beautiful >>>>>>>> all dem hoes

Myamee >>>>> boots
 10 years ago '06        #39
marcusaka50 59 heat pts59
space
space
space
$31,135 | Props total: 11368 11368
I will fu*k all of them
 06-06-2008, 09:22 PM         #40
rawproduct03  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Myamee ain't got sh*t on bootz bootz>>>>>all them chicks
bootz and buckey body>>>>>all them chicks
Home      
  
 

 






most viewed right now
 53
Video inside BREAKING - Chi Wire: MUBU Krump (The ScoreKeeper) DEAD !
62 comments
22 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 40
Is this a real pawg?
28 comments
24 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 40
#bigbreasttwitter
36 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 34
Article inside He bought a woman drinks. She left him at bar — he broke into her hom..
39 comments
22 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 30
audio inside Drake - Duppy Freestyle
1331 comments
24 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 25
The Carter III Documentary Waynes Lawyers Didn't Want Us To See! (Addiction,bi..
44 comments
20 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 21
Image(s) inside Duchess is bad af
54 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 17
Image(s) inside May 25 - Why Are California’s Legal Marijuana Sales So Low?
109 comments
21 hours ago
@news
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy