Apr 18 - Rapper Murdered Over Comment During Rap Battle

most viewed right now
 162
The pyramids were what?
53 comments
@wild'ish
most viewed right now
 90
Image(s) inside How the hell did Jaden Smith smash Sarahfu-kingsnyder !
38 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 86
Image(s) inside Nicki Minaj hating on Cardi B and Offsets love?
44 comments
@hiphop
most viewed right now
 74
Video inside Pusha T's brother 'No Malice' speaks on Drake Ye & Kim K
51 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 10 years ago '04        #161
UknowWhatItIs 
space
avatar space
space
$8,675 | Props total: 7 7
 JaiMega said:
fu*k your feelings, Uncle Tom a.ss n*gga.
 04-28-2008, 08:19 AM         #162
DJ LEFTY_ 
space
space
space
$n/a | Props total:  
sh*ts messed up. n*ggas k!llin each other over some meaningless words said at a rap battle...
 10 years ago '05        #163
blah blah blah 41 heat pts41
space
avatar space
space
$19,182 | Props total: 21223 21223
 mtbatol said:
Well you're responding back to altered response, so obviously you care . Better to be the dork of the moment then the net thug, so you're better off just chillin and waiting for GTA to drop so you can attempt to bang on n*ggas without really getting hurt
blah blah net thug corny jokes etc.

you mad corny kid...
 04-28-2008, 02:53 PM         #164
GGR 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Junior G said:
Oh you mad caz i'm stylin on you...



I was just thinkin that
 10 years ago '06        #165
mattierich 
space
space
space
$46 | Props total: 15 15
GOD BLESS THE DEAD BUT...like b 4real homie u 27 n 28 still on da corner battlin...get a job or suttin i hope dey battled for money..lol..n beside homie wus prolly battlin a real street n*gga n he wusnt street but rappin like he wus...feel me cant be talkin dat bust ur gun sh*t n really a church boy but idk them but sh*t happens n*ggas get k!lled over lookin suspect aint even gotta be doin anything wrong so dis dont shock or surprise me
 10 years ago '04        #166
youngwun06 
space
space
space
$71 | Props total: 0 0
 Junior G said:
Oh you mad caz i'm stylin on you...
LOL!!!....
 10 years ago '04        #167
Phillymatic 15 heat pts15
space
avatar space
space
$5,132 | Props total: 2133 2133
 blah blah blah said:
blah blah net thug corny jokes etc.

you mad corny kid...
You're mad in general... mad at life and mad weak like you're a terminally ill Jerry's kid coughing up blood after every keystroke. n*gga, go back to your tormented hell that you call a childhood
 10 years ago '05        #168
blah blah blah 41 heat pts41
space
avatar space
space
$19,182 | Props total: 21223 21223
 mtbatol said:
You're mad in general... mad at life and mad weak like you're a terminally ill Jerry's kid coughing up blood after every keystroke. n*gga, go back to your tormented hell that you call a childhood
yeah aight "n*gga", you know damn well you aint black you corny f*g**t. whos mad, im not the one who stays editing his post. like for real your jokes suck man

 mtbatol said:
Damn,

For this so-called DJ to get mixed up in this, he needs to be scratched from existence by gettin a needle point aim with a 45 on his a.ss
holy sh*t who told you that was funny? your friends in the chat room aka your only friends in life?
 10 years ago '04        #169
SOULJA63 
space
space
space
$4,134 | Props total: 8 8
Damn!
 04-28-2008, 09:48 PM         #170
Slug Wound 
space
space
space
$n/a | Props total:  
its murdaaaaaaa
 10 years ago '04        #171
Phillymatic 15 heat pts15
space
avatar space
space
$5,132 | Props total: 2133 2133
 blah blah blah said:
yeah aight "n*gga", you know damn well you aint black you corny f*g**t. whos mad, im not the one who stays editing his post. like for real your jokes suck man



holy sh*t who told you that was funny? your friends in the chat room aka your only friends in life?

Damn n*gga... u ?

Rhetorical question of course you are , I nitpick with little typos with the self edits yet nowhere near as serious as you are. Look at this n*gga fuming with tears typing responses and doing boxden searches for my posts . Like you was close to committing suicide but now you're finding new reason to not hang yourself as long as I respond back to you. I gave you a reason to live n*gga, at least show appreciation

And @ this Dennis The Menace n*gga giving himself authority on who isn't black after telling the rest of his white friends that "snitchin isn't hood groovy". Morel Orel Doug Funny a.ss n*gga
 10 years ago '05        #172
HotboylilT 
space
avatar space
space
$367 | Props total: 0 0
maaan yall n*ggas is funny...n*ggas arguin over the net and sh*t...sh*t fu*ked up bout that battle though...hoe a.ss n*ggas be catchin feelins haha....fu*ked up but hey sh*t happens
 10 years ago '05        #173
blah blah blah 41 heat pts41
space
avatar space
space
$19,182 | Props total: 21223 21223
 mtbatol said:

Damn n*gga... u ?

Rhetorical question of course you are , I nitpick with little typos with the self edits yet nowhere near as serious as you are. Look at this n*gga fuming with tears typing responses and doing boxden searches for my posts . Like you was close to committing suicide but now you're finding new reason to not hang yourself as long as I respond back to you. I gave you a reason to live n*gga, at least show appreciation

And @ this Dennis The Menace n*gga giving himself authority on who isn't black after telling the rest of his white friends that "snitchin isn't hood groovy". Morel Orel Doug Funny a.ss n*gga
dennis the menace moral orel doug funny fu*kouttahere you dork a.ss. do you just think of random sh*t and use it as a joke on some family guy sh*t?

"rhetorical question of course you are lolzersomg"

man just k!ll ya self with ya nickelodeon humor you corny homo

"i give you a reason to live"

you on some king of the nerds sh*t

and if you black you are 100% an uncle tom a.ss wayne brady type fruit loop

"the dj should get his a.ss scratched omg im so creative and hilarious"

u gay man...
 10 years ago '04        #174
Phillymatic 15 heat pts15
space
avatar space
space
$5,132 | Props total: 2133 2133
 blah blah blah said:
dennis the menace moral orel doug funny fu*kouttahere you dork a.ss. do you just think of random sh*t and use it as a joke on some family guy sh*t?

"rhetorical question of course you are lolzersomg"

man just k!ll ya self with ya nickelodeon humor you corny homo

"i give you a reason to live"

you on some king of the nerds sh*t

and if you black you are 100% an uncle tom a.ss wayne brady type fruit loop

"the dj should get his a.ss scratched omg im so creative and hilarious"

u gay man...
rofl @ this n*gga, I actually admit to my nerdish tendencies so if you hoping this an insult you just a armless n*gga reachin with nubs

That and the "YOU GAY!! :finger: :finger:" insults is showin ya a.ss is frusterated like a white kid getting picked on by an entire class . I'll end this before you get on a talk show like Maury Povich talkin about how I hurt your feelings on the internet & have you running backstage crying when I get on there to say "it's not that serious "


Last edited by Phillymatic; 04-29-2008 at 04:46 AM..
 10 years ago '05        #175
JaiMega 
space
avatar space
space
$15,133 | Props total: 18 18
Both you n*ggas is f*g**ts.
 10 years ago '05        #176
blah blah blah 41 heat pts41
space
avatar space
space
$19,182 | Props total: 21223 21223
 JaiMega said:
Both you n*ggas is f*g**ts.

you live in canada

nothin else to say

go play hockey
Home      
  
 

 






most viewed right now
 46
Image(s) inside PAWG got no chill (#Jheeez)
44 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 44
Image(s) inside May 25 - Rachel Dolezal faces 15 yrs in prison if convicted of felony ..
47 comments
2 days ago
@news
most viewed right now
 34
Image(s) inside The Frame on this AMAZON.com/Ninimour Model tho...
59 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 24
Article inside Reboot your router
47 comments
1 day ago
@tech
most viewed right now
 17
Drake- Iím Upset
422 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 13
Video inside J Prince says a rogue DEA hitman was contracted to kill him!
79 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 9
Video inside BREAKING - Chi Wire: MUBU Krump (The ScoreKeeper) DEAD !
128 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 8
Article inside A$AP Rocky Outsells Pusha T w/ No Buzz In 1st Week Sales Prediction (..
111 comments
1 day ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy