Western Quarter Finals: (2) New Orleans Hornets vs. (7) Dallas Mavericks

most viewed right now
 118
Image(s) inside I Wanna Fu** U Hard On The Sink, After That, Give U Sumthin 2 Drink
47 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 76
Video inside Joe Budden at age 26 vs Quavious Marshall at age 26
160 comments
@hiphop
most viewed right now
 61
Image(s) inside Nobody pulling out of Jesenia Echeverria :noahohno:
25 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 59
NFL Carson Wentz doesnt have a torn acl
126 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Who Wins It?
Mavericks 19 34.55%
Hornets 36 65.45%
Voters: 55. Sorry, you cannot vote on this poll (Boxden members only)

[Click here to become a member]

Props Slaps
 04-25-2008, 08:43 PM         #441
KIMBO of BX  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 MainEv3nt said:
good game so far
agreed...
 10 years ago '05        #442
D-Clutch 4 heat pts
space
avatar space
space
$6,944 | Props total: 1445 1445
lol @ Dirk down on the floor again
 04-25-2008, 08:44 PM         #443
The Greatest!  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
DIRK ON BIDNISS:applause::applause:
 04-25-2008, 08:46 PM         #444
The Greatest!  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 KIMBO of BX said:
at a fraud... you obviously know nothing about basketball... and I would venture to say u probably dont know much about anything....
OBVIOUSLY U A GOOFY, CAN U SAY D-WILLSUCK BALLS
 10 years ago '05        #445
D-Clutch 4 heat pts
space
avatar space
space
$6,944 | Props total: 1445 1445
 The Greatest! said:
DIRK ON BIDNISS:applause::applause:
find your Caps Lock key son. Press it.
 10 years ago '05        #446
D-Clutch 4 heat pts
space
avatar space
space
$6,944 | Props total: 1445 1445
West is getting owned by Dirk at the moment
 10 years ago '06        #447
jj01 
space
avatar space
space
$44,936 | Props total: 4619 4619
does cp3 palm and get away with it every time down or is it just me?
 04-25-2008, 08:50 PM         #448
The Greatest!  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 D-Clutch said:
find your Caps Lock key son. Press it.
i got u
 10 years ago '06        #449
jj01 
space
avatar space
space
$44,936 | Props total: 4619 4619
 J.R. Hyphy said:
oh fu*k me, i got the PiP on and playing 2k3 with the sixers on the other side and i here boxing come on, so i start to flip to look for this fu*king game and its the third quarter, first the toronto game i miss now this sh*t. fu*k THE NBA.

lol u used to those 9 and 10:30 games right thats gotta suck having games come on so early over there.
 04-25-2008, 08:52 PM         #450
The Greatest!  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
bass yammed on tyson
 04-25-2008, 08:54 PM         #451
The Greatest!  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
y dallas decide game 3 to play like this
 10 years ago '06        #452
jj01 
space
avatar space
space
$44,936 | Props total: 4619 4619
pargo is really feelin himself right now, damn
 10 years ago '05        #453
D-Clutch 4 heat pts
space
avatar space
space
$6,944 | Props total: 1445 1445
2-1, can't see NO coming back the way they're playing
 04-25-2008, 09:05 PM         #454
The Greatest!  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
the big payback, talk that sh1t now cpr
 04-25-2008, 09:06 PM         #455
KIMBO of BX  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 D-Clutch said:
2-1, can't see NO coming back the way they're playing
yeah... with Paul and West struggling... I dont see them coming back... its all good... but gotta get 1 on Sunday in Dallas...
 04-25-2008, 09:06 PM         #456
MOTIVATION2K3  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
well if we lose... look at the bright side.... atleast we can end the series at home in new orleans singing that demoralizing song to em.... NAH NAH NAH HEY HEY HEY GOOD BYEEEEEEEEE
 10 years ago '05        #457
D-Clutch 4 heat pts
space
avatar space
space
$6,944 | Props total: 1445 1445
 The Greatest! said:
the big payback, talk that sh1t now cpr
lol @ the big payback.. Dallas just played better tonight, it's 2-1.

Get Kobe's d*ck out your mouth, your homos3xual fantasies about KB got you hating on the Hornets now
 04-25-2008, 09:08 PM         #458
The Greatest!  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
pargo got a burner
 04-25-2008, 09:10 PM         #459
Andre3000  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
I guess me and Jason Terry's voodoo theory was correct :wow:
 10 years ago '06        #460
jj01 
space
avatar space
space
$44,936 | Props total: 4619 4619
pargo is lookin like eddie house right now, shooting every chance the ball is in his hands
Home      
  
 

 






most viewed right now
 104
Video inside My experience after record deal (warning)
252 comments
18 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 52
Image(s) inside dannielledai
32 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 39
Video inside Boskoe 100 tells Trippie Redd,"You Can't Ban No One From L.A. If you fr..
74 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 33
Video inside Every retarded thot think they a dime on IG
26 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
 24
Video inside Boxden member addressing PORC & trolling accusations
43 comments
18 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 23
Dec 10 - Putin: America Is Godless, Has Turned Away from Christian Values
109 comments
20 hours ago
@news
most viewed right now
 20
Well Damn quavo is out here clowning buddens again
235 comments
20 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 17
Image(s) inside My Local Newscaster Has The Biggest Damn Head That I've Ever Seen *Pause
92 comments
18 hours ago
@wild'ish
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy