Official Metal Gear Solid 4 Thread (Any spoilers without warning = automatic ban)

most viewed right now
 68
Image(s) inside Arab girls are leveling up too(got a booty and curves)
15 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 40
Video inside This was by far the best catfish
31 comments
@wild'ish
most viewed right now
 33
Image(s) inside Biggest fall off in music industry history :tylereww:
88 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 29
NBA Dude looking like he might take something smh
34 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 04-16-2008, 04:09 PM         #121
DA DOPEMAN 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Do you have the CODE from the DVD?, simply enter that sh*t in ACCOUNT MANAGEMENT, let me show you.....



[pic - click to view]




[pic - click to view]




[pic - click to view]



Last edited by DA DOPEMAN; 04-16-2008 at 04:14 PM..
 04-16-2008, 04:10 PM         #122
_QD_ 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 TaNk85 said:
fu*k all u ppl who dont beleive. i have 2 ppl on my friends list playing right now! IT ALSO HAS AN OFFLINE TRAINING MODE!
Hold up...n*ggas is playin' this sh*t??? I thought it wasn't playable til the 21st
 04-16-2008, 04:14 PM         #123
DA DOPEMAN 
space
space
space
$n/a | Props total:  
^ONLINE goes up next week

but read what he said, it has OFFLINE MODE to practice
 10 years ago '06        #124
JCSIII 72 heat pts72
space
avatar space
space
$6,990 | Props total: 144 144
 DA DOPEMAN said:
Do you have the CODE from the DVD?, simply enter that sh*t in ACCOUNT MANAGEMENT, let show you.....
Yeah,a ticket came with the DVD and it gave me a nine digit code,but it comes up as invalid
 10 years ago '04        #125
fmills15  OP
space
avatar space
space
$1,566 | Props total: 35 35
damn my school. they be trying to block p2p. gotta download this the hella slow way.
 04-16-2008, 04:16 PM         #126
DA DOPEMAN 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 BearWalken79 said:
Yeah,a ticket came with the DVD and it gave me a nine digit code,but it comes up as invalid
ah fu*k, I did read about this before and dude said he simply Emailed Konami and he got a new code from them, try that.

Email and explain the situation, clearly you are not the only person this happened to, so they will know what to do right away and you will get a new code via email.



Last edited by DA DOPEMAN; 04-16-2008 at 04:19 PM..
 10 years ago '04        #127
fmills15  OP
space
avatar space
space
$1,566 | Props total: 35 35
i got a beta code for $10 if somebody really, really need one.
 10 years ago '05        #128
Arsonic. 4 heat pts
space
avatar space
space
$1,006 | Props total: 109 109
^Haha there's people on the PS forums giving them out for free.
 10 years ago '04        #129
fmills15  OP
space
avatar space
space
$1,566 | Props total: 35 35
 Arsonic. said:
^Haha there's people on the PS forums giving them out for free.
some people not so lucky.
 10 years ago '04        #130
Will Branson 
space
avatar space
space
$3,327 | Props total: 3 3
damn gotta get a damn beta key
 04-16-2008, 04:43 PM         #131
_QD_ 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 DA DOPEMAN said:
^ONLINE goes up next week

but read what he said, it has OFFLINE MODE to practice
yeah I know...I didn't think it was playable offline though...and it isn't playable offline..I tried twice


[pic - click to view]

 10 years ago '04        #132
KURUPTION!!! 541 heat pts541
space
avatar space
space
$34,670 | Props total: 1131 1131
 _QD_ said:
yeah I know...I didn't think it was playable offline though...and it isn't playable offline..I tried twice


[pic - click to view]

I'll never get sick of that .gif
 10 years ago '06        #133
JCSIII 72 heat pts72
space
avatar space
space
$6,990 | Props total: 144 144
 DA DOPEMAN said:
ah fu*k, I did read about this before and dude said he simply Emailed Konami and he got a new code from them, try that.

Email and explain the situation, clearly you are not the only person this happened to, so they will know what to do right away and you will get a new code via email.

Thanks but the link you posted is sending me somewhere else.
 04-16-2008, 05:04 PM         #134
DA DOPEMAN 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Kuruption posted it, peep his link
 04-16-2008, 05:05 PM         #135
DA DOPEMAN 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 _QD_ said:
yeah I know...I didn't think it was playable offline though...and it isn't playable offline..I tried twice


[pic - click to view]

ya
 10 years ago '05        #136
bgj887 
space
avatar space
space
$1,520 | Props total: 53 53
lmao the fu*ked me over too i got some BS 9 digit code, i just sent them an email about it now
 10 years ago '06        #137
authenic 6 heat pts
space
avatar space
space
$5,446 | Props total: 2207 2207
there is no offline mode.....And like i said if you have a 9 digit then cool all you do is call konmai and they will give you the right code....
 10 years ago '06        #138
Soraci7 34 heat pts34
space
avatar space
space
$14,083 | Props total: 39 39
goddamn the update is long
 10 years ago '04        #139
KURUPTION!!! 541 heat pts541
space
avatar space
space
$34,670 | Props total: 1131 1131
 authenic said:
there is no offline mode.....And like i said if you have a 9 digit then cool all you do is call konmai and they will give you the right code....
Phone number?
 10 years ago '06        #140
authenic 6 heat pts
space
avatar space
space
$5,446 | Props total: 2207 2207
look on the site
Home      
  
 

 






most viewed right now
 16
Video inside The Deep Dark Web
118 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 13
Giving out da ehroll and the wet noodle🍲
53 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 10
Image(s) inside May 18 - Trump orders Postmaster General to DOUBLE Amazon's shipping r..
64 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 8
Video inside amber gets gets answer she aint ready for
154 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 8
Video inside May 19 - Congratulations Royal Couple: Harry & Meghan
61 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 8
Image(s) inside Name a movie engraved in popular culture that you never seen
126 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 5
Colin Farrell destroying bullys dad
53 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 4
May 19 - African Americans lead other minority groups in terms of spending pow..
96 comments
1 day ago
@news
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy