Lil Wayne - Tha Carter III[2008][GroupRip]

most viewed right now
 157
Video inside Jose Guapo out here down bad
40 comments
@misc
most viewed right now
 71
NBA Ref Scot Foster is for LeBron..Tony Brothers on the other hand
53 comments
@sports
most viewed right now
 63
Image(s) inside Damn! Tina Fey Is Getting Thick
58 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 48
Image(s) inside 🐰 Perfect Snowbunny.IMPOSSIBLE DECISION🐰
98 comments
@thotsdimesetc

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
New replies show every 10 seconds
 03-25-2008, 02:41 AM         #41
GOD999  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
This thread just became classic

LMFAO @ Doc D tho "n*gga HE SAID HIS MOM DIDNT KNOW HE WAS 12 YEARS OLD"......wow
 10 years ago '05        #42
S-Dot 
space
avatar space
space
$253 | Props total: 0 0
 Doc D said:
I don't know man, those lyrics are pretty fu*king hard


Damn that n*gga could be better than 2pac.

k!ll yourself.
 10 years ago '05        #43
BlaznHizzle|M 3 heat pts
space
avatar space
space
$15,123 | Props total: 50 50
 MELODY said:
I Think Boxden Members Should Just Leave Weezy Stans Alone. I Mean, Dont You Just Feel Bad For Them Already?
almost as bad as i feel for Jay nuthuggers..
 10 years ago '07        #44
andros06 
space
space
space
$941 | Props total: 454 454
soooo when will we see the leak ahahha
 10 years ago '12        #45
DoMieD 5 heat pts
space
avatar space
space
$47,052 | Props total: 1323 1323
This is a perfect example of how stupid Wayne fans are...



Stupid mother fu*kers are too dumb to catch on to what the fu*k is goin on here...
 03-25-2008, 11:31 AM         #46
Signiture718  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
lol doc d keeps me rolling with these posts
I had to fu*king replay that sh*t because I DIDN'T KNOW THIS n*gga WAS 12 YEARS OLD.
 10 years ago '04        #47
JFamis 236 heat pts236
space
avatar space
space
$17,113 | Props total: 4589 4589
 Jwalkin23 said:
Idiot, that line flew over your head. Word to Delta Airlines.

He's refering to the fact that what he was doing at his age was not in the morm for 12 year olds, whatever that may be.

Now go listen to g-unit
Christ... SMH
New replies show every 10 seconds
Home      
  
 

 






most viewed right now
 52
NBA Richard Jefferson Spitting Game At Savannah James
35 comments
19 hours ago
@sports
most viewed right now
 51
Lil Baby got picked up off the street and already outsold every Young Thug pro..
93 comments
19 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 46
Image(s) inside TAYLOR BANNER out here looking like something to eat! 🌱
60 comments
20 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 31
NBA These nerds are really smashing ya fav NBA team by 30?
41 comments
19 hours ago
@sports
most viewed right now
 27
Article inside New photo of Jet Li's physical deterioration is astonishing
101 comments
20 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 27
2008-2018: The New Wave Where are they Now?
117 comments
22 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 27
Video inside Lil Tay’s family is coaching her to say the N word.
99 comments
18 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 22
Image(s) inside This girl is so fcking ugly Oh my but her body A1
117 comments
20 hours ago
@thotsdimesetc
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy