Mar 4 - Rape posted on YouTube

most viewed right now
 107
Video inside Ignorance is bliss to foolish hoodrats
125 comments
@wild'ish
most viewed right now
 87
NBA Lonzo ball willing to take a pay cut to add stars
42 comments
@sports
most viewed right now
 74
Pusha Takes DIRECT SHOT AT Wheelchair Jimmy DRAKE "It was Never Written Like Q..
238 comments
@hiphop
most viewed right now
 40
Image(s) inside well damn Young Ma looking more swole than 95% of you niggas
129 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 10 years ago '04        #1
5830 pageviews
60 comments


Budala 420 heat pts420
space
avatar space
space
$12,442 | Props total: 1823 1823
Mar 4 - r*pe posted on YouTube
 

 

A 25 year old mother was r*ped in her London home last November in front of her two children. The event was recorded on one of the offending parties cell phone.

The video has since been removed, but some have called for better screening from YouTube in response. This would be difficult as the site reports 10 hours of video uploaded every minute.

Three teenagers have been questioned by police about the attack.

[pic - click to view]




image







[pic - click to view]

 http://www.news.com.au/st .. 2566-2,00.html

60 comments for "Mar 4 - Rape posted on YouTube"

 10 years ago '04        #2
Dash Marley 11 heat pts11
space
avatar space
space
$6,237 | Props total: 1479 1479
Man WTF why r*pe a female ? its girls on myspace , facebook giving the pus*y away for free !!!!!!!!!!!!
 03-04-2008, 06:51 PM         #3
bigbrooklyn 
space
space
space
$n/a | Props total:  
i hate people point balnk fu*k evil
 03-04-2008, 07:05 PM         #4
Jesus Christ 
space
space
space
$n/a | Props total:  
SHOW THE VIDEO OR ELSE THIS IS FAKE!!!! *ahem*


nah im just fu*king around, thats fu*ked up lol
 10 years ago '04        #5
Barcode 7 heat pts
space
avatar space
space
$3,145 | Props total: 29 29
son the free'est pus*y on the world is on craigslist.
 10 years ago '07        #6
Jae_Mike 28 heat pts28
space
avatar space
space
$4,491 | Props total: 1271 1271
why take the b00ty they even have a site where n*ggas go for b00ty calls onlineb00tycall.com its like myspace x*x girls actually have on the site b00ty call only but beware cuz im girls who give it away easy has a high chance of vd..lmao so be like beand rap it up
 03-04-2008, 08:01 PM         #7
youngnthuggin26 
space
space
space
$n/a | Props total:  
SHOW THE VIDEO OR ELSE THIS IS FAKE!!!! *ahem*


nah im just fu*king around, thats fu*ked up lol
Ritee.... i bet you was playin around rite kinda like the other 4 hundred sum odd people that view this pose jus to see if they had a video link
 03-04-2008, 08:09 PM         #8
2D.... 
space
space
space
$n/a | Props total:  
i knew it, people are getting a lil TOO confident with these homemade vids now
 03-04-2008, 08:16 PM         #9
Tarek 
space
space
space
$n/a | Props total:  
thats fu*ked up
 10 years ago '07        #10
JAY-H 2 heat pts
space
avatar space
space
$2,084 | Props total: 566 566
krazy
 10 years ago '05        #11
BMT123 
space
space
space
$763 | Props total: 0 0
wtf, why record yourself committing a crime?!!? thats got to be the dumbest sh*t...
 10 years ago '07        #12
C Nugget 
space
avatar space
space
$1,563 | Props total: 15 15
What part of their upbringing made it okay for them to 1. r*pe a woman and
2. post visual evidence of it on youtube?
dumb fu*ks.
 03-04-2008, 08:29 PM         #13
ĐρЗŘ 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Bazzzzz said:
son the free'est pus*y on the world is on craigslist.
And the free'est way to catch AIDs, idiot.
 10 years ago '07        #14
jijocp88 3 heat pts
space
space
space
$1,614 | Props total: 23 23
^^^^lol...but seriously thats fuucked up
 03-04-2008, 08:43 PM         #15
ej152024 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 BMT123 said:
wtf, why record yourself committing a crime?!!? thats got to be the dumbest sh*t...
co-sign
 03-04-2008, 08:47 PM         #16
droppinmoe 
space
space
space
$n/a | Props total:  
they wild 4 that sh*t
 03-04-2008, 08:49 PM         #17
danpatton420 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Bazzzzz said:
son the free'est pus*y on the world is on craigslist.
hahahha
 03-04-2008, 09:48 PM         #18
AIshiitsonall 
space
space
space
$n/a | Props total:  
id k!ll those muthafuka on da spot..bunch of fu*king f*gs
 10 years ago '04        #19
Budala 420 heat pts420 OP
space
avatar space
space
$12,442 | Props total: 1823 1823
 C Nugget said:
What part of their upbringing made it okay for them to 1. r*pe a woman and
2. post visual evidence of it on youtube?
dumb fu*ks.

3. they did it right infront of her own kids
 03-04-2008, 10:10 PM         #20
Silver N Black 
space
space
space
$n/a | Props total:  

:thumbsdow
Home      
  
 

 






most viewed right now
 65
Image(s) inside How is Tru Life still breaded after he did years in prison & neva went..
101 comments
22 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 60
condoms are lame as fu-k
48 comments
20 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 49
Jersey Drug King-Pin gets sworn in as a lawyer
57 comments
19 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 33
Image(s) inside The PAWG reality definition for most yall
26 comments
20 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 32
May 23 - 7-Eleven Planning To Sell CBD Products in 4,000 Locations
49 comments
20 hours ago
@news
most viewed right now
 31
Image(s) inside To GILF or Not to GILF
160 comments
22 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 30
Article inside Thot ends up $10,000 in debt thirst trapping for the 'gram.
131 comments
20 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 22
Video inside Cop Followed Him Into His Drive Way For A Broken Brake Light...
246 comments
22 hours ago
@wild'ish
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy