REMEMBER THE JAY-Z GHOSTWRITER from CANADA???

most viewed right now
 88
RIP Pusha T just ended his own career tonight by taking a shot at Drake
165 comments
@hiphop
most viewed right now
 74
Video inside Ignorance is bliss to foolish hoodrats
165 comments
@wild'ish
most viewed right now
 66
Pusha Takes DIRECT SHOT AT Wheelchair Jimmy DRAKE "It was Never Written Like Q..
252 comments
@hiphop
most viewed right now
 52
NBA Video of Lebron reacting to his flop
7 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 03-13-2008, 10:35 PM         #41
Banid  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
i think so to.
 03-14-2008, 02:12 PM         #42
Banid  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 S-Dot said:
Both him and Canada should k!ll themselves.
that alot of people to k!ll. lol
 10 years ago '05        #43
dmunson318 
space
avatar space
space
$8,141 | Props total: 997 997
if it aint drake then candian n*ggas gets no play.
 10 years ago '06        #44
3000 1 heat pts
space
avatar space
space
$397 | Props total: 24 24
:hang:
Jay-Z and Ghostwriter is and oxymoron...
 03-16-2008, 09:07 PM         #45
Banid  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 G●H+O▫§◦Ť said:
damn that was pretty insane.
i know right!
 03-16-2008, 09:07 PM         #46
Banid  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 KingofherHeart said:
That Is Crazy!!!
thats what i thought!
 03-16-2008, 09:09 PM         #47
Banid  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 GonE said:
wow what an amazing flow...he might as well just take out the beat and talk...take breaks every 4 bars...and sound full of himself...nt on this one
LOL. i totally agree.
 03-17-2008, 04:56 AM         #48
keemibus  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
he's not ghostwriting for jay tho......if you click on the interview thingy on that SAME page he says he "don't write for jay-z although i could"
 03-17-2008, 07:15 AM         #49
Banid  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Sivraj said:
.......Um he's aight...Kind of off beat just a little..
i thought the same thing but its youtube that plays the videos slow.
 10 years ago '04        #50
Floeji 
space
avatar space
space
$5,533 | Props total: 78 78
He's cool. I'm starting to get tired of that Black Republican beat though.
 03-17-2008, 08:26 AM         #51
hydro187  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
hes not that good. i like that blue maple leafs jacket tho
 03-17-2008, 08:40 AM         #52
!ALLMONEYENT!  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Dude is trash!
 10 years ago '04        #53
Lawgic 
space
avatar space
space
$3,393 | Props total: 74 74
 Banid said:
i thought the same thing but its youtube that plays the videos slow.
how does that make sense though? if youtube plays the video slow, that's not gonna change the fact he's rhyming off beat at times.
 03-17-2008, 03:21 PM         #54
Banid  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Lawgic said:
how does that make sense though? if youtube plays the video slow, that's not gonna change the fact he's rhyming off beat at times.
maybe he just has no flow. i listened to more of his stuff and your right. he cant flow. he is real wack.
 03-18-2008, 06:36 AM         #55
Banid  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Cee4our said:
dude is mediocre
a bit better then that. but not great!
 03-18-2008, 06:55 AM         #56
taskeen1  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
that was fu*king terrible

dude acting like he the best rapper in the world.. he's trying to sound like jay with his flow and rhyme schemes but fails horribly
 03-18-2008, 07:09 AM         #57
cylla  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
LOL@ this girl saying it's youtube why the n*ggas off beat LOLOL famous got the wrong people promoting his sh*t
 03-18-2008, 12:14 PM         #58
Banid  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 keemibus said:
he's not ghostwriting for jay tho......if you click on the interview thingy on that SAME page he says he "don't write for jay-z although i could"
mediatakeout said he was writing for LL too.
 03-18-2008, 12:17 PM         #59
Banid  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 ddotdukes5 said:
I'm not from the T.O but thats dope...props
some people like. some people hate.
 03-18-2008, 12:19 PM         #60
Banid  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Banid said:
LOL. i totally agree.
and he can rhyme words sooo good!
Home      
  
 

 






most viewed right now
 66
Image(s) inside How is Tru Life still breaded after he did years in prison & neva went..
108 comments
23 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 54
Image(s) inside The PAWG reality definition for most yall
34 comments
22 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 40
condoms are lame as fu-k
54 comments
22 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 37
Jersey Drug King-Pin gets sworn in as a lawyer
58 comments
21 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 37
NBA We can all write the ending to this story, he's gone
134 comments
19 hours ago
@sports
most viewed right now
 28
Image(s) inside A Nice Palmed Sized Moroccan Ass
75 comments
22 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 26
NBA Police release video of Milwaukee Buck Sterling Brown Arrest
181 comments
19 hours ago
@sports
most viewed right now
 25
Article inside Thot ends up $10,000 in debt thirst trapping for the 'gram.
136 comments
22 hours ago
@wild'ish
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy