The Official Post The Best Punchline Thread

most viewed right now
 82
Pusha T tweets about “duppy freestyle”
127 comments
@hiphop
most viewed right now
 67
Image(s) inside Drake Spoke Way Too Soon
93 comments
@hiphop
most viewed right now
 57
NBA Did LeBron just have 46-11-9(-3)? :mjwtf:
55 comments
@sports
most viewed right now
 40
 NBA Lebron James just TORE HIS ACL and then RECOVERED in a few minutes :mjwtf:
31 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Who is the best punchline rapper?
Big L 21 20.19%
Canibus 3 2.88%
Cassidy 9 8.65%
Chino XL 0 0%
Copywrite 0 0%
Eminem 3 2.88%
Fabolous 13 12.50%
Jae Millz 1 0.96%
Joe Budden 19 18.27%
JR Writer 7 6.73%
Lloyd Banks 16 15.38%
Papoose 2 1.92%
Vakill 2 1.92%
Other (Please state name in post) 8 7.69%
Voters: 104. Sorry, you cannot vote on this poll (Boxden members only)

[Click here to become a member]

Props Slaps
 08-01-2008, 03:45 PM         #301
deejay_emcee 
space
space
space
$n/a | Props total:  
"crack and I have alot in common"
"we both come up in the 80's"
"and we keep that bass bumpin"

--> Andre 3000 :applause:

&

almost any and all punchlines from Chamillionaire's Mixtape Messiah series
 10 years ago '04        #302
jomarie 
space
avatar space
space
$731 | Props total: 4 4
I Think She On Something/ I Make Ya Girl Give Me Head & She Swallow Everything Like The Laws Coming! - Dee Wreck
 10 years ago '04        #303
sunzoo 
space
avatar space
space
$1,493 | Props total: 1 1
 youngvito18 said:
i make bullets fly by you like lousiana mayne- JAY-Z
you just made the line sound wack as sh1t, you didn't even type it right to show the context that it should be in bruh...

the line is, bullets breeze by-you (bayou), like Louisiana mayne, which makes for a dope play on words, but not how you typed it
 10 years ago '07        #304
Verse 72 heat pts72
space
avatar space
space
$16,829 | Props total: 6044 6044
 Saltine_Escobar said:
T-Flame

"ima throw a 9 in your back like jordan in barcelona"

"sleep with two guns like one bi*ch fu*king chris and neef"

"wrapped in plastic like toys in a kids meal"

"shells smack his chest harder than ric flair... WOOO"

"if you cut wind when im poppin the pound/ ima leave your back open like a hospital gown"

"bullets like contacts pop two in your eyes"

"my flor tight like larry bird shorts in the eighties"

Famous
"pop balls out her mouth like mr bucket"

"leave twelve holes steaming in your body like the bottem of an iron"

:if your burner pop lift your skillet up your bout to start a grease fire"

"leave you dead in front of your momma like souja slim"
Famous from the D is nasty.....:applause:
 10 years ago '04        #305
King Kusanagi 36 heat pts36
space
avatar space
space
$9,024 | Props total: 3386 3386
Drop em' a line & all they do is go fishing
Get em hooked on me & I turn em into fishsticks...


He tryna f!ght, not me i'm throwing darts
You'll die trying to wrestle like owen hart...


---- Ya boy
 08-01-2008, 05:17 PM         #306
NotSoft 
space
space
space
$n/a | Props total:  
"U get a crumb they wanna bury ya.
Thats y i travel wit a Semi like Eddie in Comin to America."-Fab


"Money tall as Yao Ming in stilletos...wear a 100 thou bling in the ghetto."-Fab


"Show her the suicides and talk her into k!llin herself"-Fab


"These fans is Star Jones,they'll know a nikkas a f*g but fu*ks wit em anyway"-Joe Budden


"Nikkas talk sh1t,they say its the Henny tho.
Then run to the cops pointin more than Arsenio"


"I still pull thru the 'Stuy.
Wit handguns as big as the one Robocop pulled from his thigh."


"Foul,and im so flagrant aim at ya neck and I spray that fragrance."
I wear the chrome like cologne,smell me? aint nuthin u can tell me."



When im in the four walls of the booth.
Im Lee Oswald,i shoot at all yall from the roof.
Nikkas say they Kings,yall ball from the booth.
Me and Cain own the team yall call us Maloofs."-Fab



"Nikkas like u better broke like Nas chipped tooth"-Stack Bundles







"They want em bad but they wont catch em.
By the time they get the warrant I'll be damn near platinum.
Im well on my way,and when it come back just like Karma nikkas kno my yay.
I lent them corners to Common and Kanye."
 10 years ago '04        #307
King Kusanagi 36 heat pts36
space
avatar space
space
$9,024 | Props total: 3386 3386
You old as fu*ked! - Souljah Boy

My jesus piece looks like the hanging of sadaam - Fabolous
 08-02-2008, 12:21 AM         #308
crmlbywonder 
space
space
space
$n/a | Props total:  
I'll Put His Family In Boxes, Meet The Brady Bunch

I'll Acapella The Whole Left Side Of His Chest

END THREAD
 10 years ago '08        #309
Arson 84 heat pts84
space
avatar space
space
$41,603 | Props total: 27859 27859
The gear fresh like the sneaks n the ceasar hard
Don't let her catch a look you'll ever see ya broad
I'll have her on a chase ya baby wanna be a star
I'm everywhere she wanna be like a visa card

-Me

hardest sh*t in the thread


Last edited by Arson; 08-02-2008 at 01:32 AM..
 08-02-2008, 03:40 AM         #310
GhostDigga 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Celph Titled's line from Seven blows the sh*t out of all that...

"A year before your child's tenth birthday came/didn't have to light the candles on the cake to see the 9 flame."


 08-02-2008, 03:40 AM         #311
GhostDigga 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Arson said:
The gear fresh like the sneaks n the ceasar hard
Don't let her catch a look you'll ever see ya broad
I'll have her on a chase ya baby wanna be a star
I'm everywhere she wanna be like a visa card

-Me

hardest sh*t in the thread
Nahhhh...





 10 years ago '07        #312
Sincere730 12 heat pts12
space
avatar space
space
$10,453 | Props total: 8135 8135
"Banks baby
I'm harder than the lotto
henny gallon bottle then i'm a sleep til 2morrow"
 10 years ago '08        #313
Arson 84 heat pts84
space
avatar space
space
$41,603 | Props total: 27859 27859
 GhostDigga said:
Nahhhh...





you know that sh*t flames
 10 years ago '07        #314
Kala Babu 
space
avatar space
space
$2,271 | Props total: 127 127
i'm so aheead of my time my parents haven't met yet
 08-02-2008, 07:13 AM         #315
R-Nice 
space
space
space
$n/a | Props total:  
The Punchline King LLOYD BANKS!!!!!!!!!!!!

I roll my dro fresh out the grinder, it look like it's

cinnamon............ Banks- Wanksta P.2
 10 years ago '04        #316
mims820 3 heat pts
space
avatar space
space
$1,056 | Props total: 180 180
"And you don't wanna know how much this cost, n*gga im ballin', my d*ck been through every color lip gloss"


"I got a intergangstress who argue and steams wit reefer
And who flip when I call a bi*ch like she Queen Latifah
Not all the vehicle's is long enough to stash the streetsweeper
This sh*t can get uglier than the Master P sneaker
We slidin through the ruckus, wit prada on the chuckus
Soon as spring break ho's home from college wanna fu*k us
I ain't here to drop knowledge on you suckas
I'll sick rottweiler's on you fu*kas, cops followin to cuff us
Top dollars to discuss this, whole lotta zeros
When it comes to paper I blow a soul outta aero
I'ma break before I lay floor berry
Besides, every rapper ain't a star, n*gga plad ain't burberry
You can't tame Lloyd, smokin by the big screen
I'm changin the channel looks like I'm playin the game boy
I know to watch botherin ya vision
You reach and I'll put a dot on ya head like its part of yo religion
Why party wit a pigeon?
I'm blowin a 10 cuz Bush handin flyers for a party in a prison
I'm in the gucci vest wit the green and red straps
I'm the last rapper to scare n*ggas since Craig Mack
Now every morning's a fast start
And there aint problem gettin dressed cuz my closet got more aisles than pathmark
Run, move startin a wave
and leave wit 12 shells in ya mouth like a carton of eggs
I'm the young pimp pardon my age
I don't got long hair but if I did she be puttin my braids
n*ggas find what club they at
take 'em wit us, and run a train on 'em like a subway mac
get advances from grey agra
see these record labels got most artists gettin fu*ked like the gay rappa'
i go the college on the tour
I'm goin down in history n*gga, next to Wallace and Shakur
I keep ya ammo clean, text polished in the drawer
Camera's by the hamper that mine into the floor
by now, you probably heard of me
fresh outta surgery, flashy as a fu*k, you gon' have to murder me
Burglary, I'm leavin wit cha nike's bergendy, White T, bergendy
you match now, back down
n*ggas love to hate you, but love you when you disappear
catch me on the boat wit weed smoke and official gear
heavy when I toke, C notes from different years
Besly in the robe, re-motes for liftin chairs
You ain't rich, but we glad to snatch ya
I send cars to crib like I'm a cab dispatcha
you better off wit ya stupid guys, lookin for a coupe to drive
you ain't gettin nuttin but ya french fries supersized
it's a damn shame y'all still local
I'm in a million dollar studio layin my vocals
n*gga"


Last edited by mims820; 08-02-2008 at 07:50 AM..
 08-19-2008, 01:06 AM         #317
[BMAN] 
space
space
space
$n/a | Props total:  
REST IN PARADISE WIT A PAIR OF DICE/ THOSE 2 bi*chES RAT ON EACHOTHER LIKE A PAIR OF MICE/AND ONLY 2 CURSE THERE SOUL 4 ETERNITY WOULD I SPARE THERE LIFE/YOU COULD SMELL KUSH GETTIN BLAZED IN THE AIR TONIGHT/
 10 years ago '04        #318
EOAE 60 heat pts60
space
avatar space
space
$6,927 | Props total: 285 285
you pus*y
 08-19-2008, 01:21 AM         #319
[BMAN] 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 scan said:
you pus*y
ahahh why is that fam
 10 years ago '05        #320
Sivraj 347 heat pts347
space
avatar space
space
$46,806 | Props total: 13190 13190
Rapper?
Home      
  
 

 






most viewed right now
 24
I will marry this woman for real.
131 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 17
FAMILY GUY Ă— "Peter Becomes A Millennial"
36 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 13
Image(s) inside May 24 - Millennials born in 1980s may never recover from the Great Re..
75 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 13
Video inside Ignorance is bliss to foolish hoodrats
184 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
 11
Jay Z Sued For Misusing RocNation Logo He Does Not Own
14 comments
1 day ago
@gear
most viewed right now
 7
yall seen this bi-ch fu-king yet? my word!
52 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 5
Image(s) inside She Paints ...
62 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 4
Big Gipp Exposes What REALLY Happened Between Pimp C & Master P Forcing P TO L..
103 comments
1 day ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy