*** What Did You Wear Today Febuary 2008*

most viewed right now
 98
NFL Todd Todd Todd Mcshay first mock.
48 comments
@sports
most viewed right now
 97
Video inside DJ Khaled pays homage to Wayne
35 comments
@hiphop
most viewed right now
 89
Image(s) inside T1tty Meat from Nicki Minaj
26 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 43
Even Dr.Disrespect can get caught up in the life it seems......
73 comments
@games

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 10 years ago '06        #181
shan0514 2 heat pts
space
avatar space
space
$2,330 | Props total: 221 221
today im just goin out to the mall, i just thought maybe today was a good day for somethin olive to wear.



abercombie & fitch hoodie+jeans, Retro V LS Olive's, old navy belt, and of course IPHONE.


Last edited by shan0514; 02-12-2008 at 02:53 PM..
 02-12-2008, 04:17 PM         #182
BWareofDWare94 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Afekz said:
I know Gap makes raw selvage jeans up to a size 46 I think, and sometimes you can find them for dirt cheap in store.

I picked up a pair couple months back for $12.
Thanks for the info man...I checked online but didnt find any selvage jeans so I guess i gotta go check the store
 10 years ago '05        #183
still tippin' 1 heat pts
space
avatar space
space
$1,755 | Props total: 312 312

[pic - click to view]





[pic - click to view]




i wore a white tee. sue me....lets not start sh*t again.


Last edited by still tippin'; 02-12-2008 at 04:40 PM..
 10 years ago '06        #184
TheKidHypno' 28 heat pts28
space
avatar space
space
$8,412 | Props total: 102 102
 shan0514 said:
today im just goin out to the mall, i just thought maybe today was a good day for somethin olive to wear.



abercombie & fitch hoodie+jeans, Retro V LS Olive's, old navy belt, and of course IPHONE.
you need to update your sig to 18-1
 02-12-2008, 09:32 PM         #185
KING PRYM 
space
space
space
$n/a | Props total:  
nice stilltippin


[pic - click to view]



[pic - click to view]



[pic - click to view]


sorry for matchin again :/
 02-12-2008, 11:09 PM         #186
tcap 
space
space
space
$n/a | Props total:  
^^I forgive you lmao

sick set up tippin, love that preme cap!

Gotta hate the snow...

[pic - click to view]

 10 years ago '04        #187
$tackBundle$ 2 heat pts
space
avatar space
space
$944 | Props total: 141 141
 still tippin' said:

[pic - click to view]





[pic - click to view]




i wore a white tee. sue me....lets not start sh*t again.
nice match with the purples. lol
 10 years ago '04        #188
synopsis03|m 1 heat pts OP
space
avatar space
space
$6,780 | Props total: 286 286
 J-R said:
luvin the shoes were u get those at
purple avengers were released in 2004 i wanna say the only place u getting em now is flightclub or iss niketalk or any of them other boardss
 10 years ago '04        #189
synopsis03|m 1 heat pts OP
space
avatar space
space
$6,780 | Props total: 286 286
 still tippin' said:

[pic - click to view]





[pic - click to view]




i wore a white tee. sue me....lets not start sh*t again.
man wtf dog that sh*t aint tight u aint even matchin white dont go with purple and that fitted aint the same color purple as them shoes wtf man u spose to have all purple on but it gotta be the same purple even purple socks and draws u thought was fresh ? lol postin up soon lol
 10 years ago '04        #190
$tackBundle$ 2 heat pts
space
avatar space
space
$944 | Props total: 141 141
 synopsis03 said:
man wtf dog that sh*t aint tight u aint even matchin white dont go with purple and that fitted aint the same color purple as them shoes wtf man u spose to have all purple on but it gotta be the same purple even purple socks and draws u thought was fresh ? lol postin up soon lol
still d*ck ridin.
 10 years ago '04        #191
synopsis03|m 1 heat pts OP
space
avatar space
space
$6,780 | Props total: 286 286
 $tackBundle$ said:
still d*ck ridin.
no i cant afford what u wearing and no i dont ever post anything but im still gonna make comments on everything cause i feel if u arent wearing all one color that perfectly matches then u dont match
 10 years ago '07        #192
Klock 
space
space
space
$30 | Props total: 0 0
Prym!!!

I See U!!!

Asdhflk;asdjf;lahsdfl;asjkdf;lahsdf;klahsdfaa
 10 years ago '06        #193
beanbryant24 4 heat pts
space
space
space
$1,696 | Props total: 0 0
honestly i walked out the house but a.ss nekkid
 10 years ago '04        #194
synopsis03|m 1 heat pts OP
space
avatar space
space
$6,780 | Props total: 286 286
post pics and im getting u banned lol
 10 years ago '04        #195
synopsis03|m 1 heat pts OP
space
avatar space
space
$6,780 | Props total: 286 286
Dey KNow YaYO !!!!!!!!!!!!!!!!

sorry to much clipse this week lol any way sum sh*t i was wearing this week and last
first up friday OG Bape baby milo crewneck 2005:wow: X wesc standard fit X delahighs X mishka beenie and what the fu*k was i thinking not wearing all brown and green oh yea and to my fellow heads just had to brag real quik if anyone aint notice my dela's has everyone in the groups face on em kinda rare to find a pair like that ok done bragging lol
[pic - click to view]



Last edited by synopsis03; 02-13-2008 at 06:55 AM..
 10 years ago '04        #196
synopsis03|m 1 heat pts OP
space
avatar space
space
$6,780 | Props total: 286 286
sunday malcom x supreme tee X mishka beenie X mishka varsity X nudies X bred 11's

[pic - click to view]

 10 years ago '04        #197
synopsis03|m 1 heat pts OP
space
avatar space
space
$6,780 | Props total: 286 286
monday Kid Robot death crewneck X mishka beenie X wesc kelvin fit X concord 11's

[pic - click to view]

 10 years ago '04        #198
synopsis03|m 1 heat pts OP
space
avatar space
space
$6,780 | Props total: 286 286
tuesday supreme neighborhood hoodie X tera patrick supreme tee X wesc kelvin fit X oompa loompa's went vinyl shopping portable turntable in the background
[pic - click to view]

 10 years ago '04        #199
synopsis03|m 1 heat pts OP
space
avatar space
space
$6,780 | Props total: 286 286
posting todays when i get ready to go out or if i do go out street f!ghter 2 is fu*king with me today might just stay in and take tips from stack bundles on how to dress lol he's yet to post anything


Last edited by synopsis03; 02-13-2008 at 07:03 AM..
 10 years ago '04        #200
$tackBundle$ 2 heat pts
space
avatar space
space
$944 | Props total: 141 141
^^ hahaha. this guy wears those little mishka beenie's with every outfit.
Home      
  
 

 






most viewed right now
 52
Video inside 2 Arrest Made in The Murder of Rapper Chinx
125 comments
22 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 49
Image(s) inside Thread worthy Cute thick Latina
19 comments
20 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 49
Image(s) inside Houston Better Stop Playing With Me 😩
42 comments
20 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 30
Image(s) inside Michael Blackson comes for Kevin Hart, t.i. Comments
162 comments
23 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 29
Image(s) inside Lawyer with big ass t1ttys
101 comments
20 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 28
Star Wars Last Jedi Spoiler review
42 comments
2 days ago
@movies
most viewed right now
 23
NBA CHARLES BARKELY JUST PUNCHED SHAQ AND RAN FOR HIS LIFE :mjlmao:
59 comments
19 hours ago
@sports
most viewed right now
 19
Lil Duval with the joke of the year
50 comments
21 hours ago
@wild'ish
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy