3,975
 

Nov 1 - GIRL [B]WITH RARE DISEASE CANT FEEL PAIN.........[/B]


 
1
most viewed right now
+20  108
50 comments @thotties


section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter       Share this on Facebook
 

New replies show every 10 seconds
 11-05-2004, 10:37 AM         #26
billieskeet 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Yea, Thats Real sh*tty, That'd Be The Ultimate Running Back In The NFL Though. But Thats Bad She's Gonna Be In And Out The Hospital Her Whole Life And Hav Ppl Watch Her Until She Understands Not 2 Do Certain Things. I Wouldnt Even Want Somethin Like Dat.

 15 years ago '04        #27
cuzjuan 19 heat pts19
space
avatar space
space
$5,741 | Props total: 3820 3820
that sux but no disrespect she may not make it passed her teens!!!

 11-05-2004, 08:59 PM         #28
dvd07 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Imagin mike tyson with this disease...

 11-06-2004, 10:27 PM         #29
mr'mpc 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 dvd07 said
Imagin mike tyson with this disease...
he got it already don't he??? ugly motherfu*ker.

 11-08-2004, 08:14 AM         #30
CyChromes 
space
space
space
$n/a | Props total:  
that sh*t's definitely sad...at first i read it like damn thats ill...id just go brawl all day, but once I read further into the article...not cool at all

 15 years ago '04        #31
soulof585 13 heat pts13 OP
space
space
space
$1,799 | Props total: 168 168
 CyChromes said
that sh*t's definitely sad...at first i read it like damn thats ill...id just go brawl all day, but once I read further into the article...not cool at all

nope not at alll

 11-19-2004, 09:53 AM         #32
Da Evil Genius 
space
space
space
$n/a | Props total:  
damn fell sorry for da girl


Last edited by Da Evil Genius; 11-19-2004 at 09:53 AM..

 11-19-2004, 10:35 AM         #33
WhiteBwoy 
space
space
space
$n/a | Props total:  
y's everyone hatin on the disease, man sounds pretty dope to me. If u were dyin u wouldnt feel no pain ud just die. Seems pretty decent. Ya u prolly fu*k urself up a lot, but it wouldnt matter to u cuz u dont feel sh*t. I think this disease affects the people around her more then it really affects her.

 15 years ago '04        #34
Castro Beats 
space
avatar space
space
$229 | Props total: 0 0
Yea that aint cool that she can't feel pain, but can she still get hurt, like the dude who said walkin outside in the snow nekkid, could she still get frostbite though

 11-19-2004, 12:09 PM         #35
Timedatombomb 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Shes basically feelin really high all the time, just more serous. She feel sh*t just not pain that crazy.

 15 years ago '04        #36
soulof585 13 heat pts13 OP
space
space
space
$1,799 | Props total: 168 168
lol ...wow

 11-20-2004, 02:54 AM         #37
DzE AkA Young Hott 
space
space
space
$n/a | Props total:  
damn..thats good in some ways, i didnt know that existed

 11-21-2004, 01:30 AM         #38
loophole 
space
space
space
$n/a | Props total:  
nah... lil girl could get stabbed in the back and not even know it and bleed to death by the time she hit that front door

 06-20-2005, 11:22 PM         #39
SomeRandomGuy_ 
space
space
space
$n/a | Props total:  
damn she's gone to be a problem...

 06-20-2005, 11:27 PM         #40
Young Chuck D 
space
space
space
$n/a | Props total:  
smh this thread from last november homie..

 14 years ago '04        #41
DTownPistonsFan 
space
avatar space
space
$3,003 | Props total: 1 1
 soulof585 said
She feels hunger cravings for her favorite after-school snack, pickles and strawberry milk.
I was wondering if this was a black or white girl until I read that. lol

 06-20-2005, 11:49 PM         #42
Haze 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Bless Her..

Bless ALL R.I.P. All

 14 years ago '04        #43
DTownPistonsFan 
space
avatar space
space
$3,003 | Props total: 1 1
 loophole said
nah... lil girl could get stabbed in the back and not even know it and bleed to death by the time she hit that front door
I don't think she's totally numb all over her body or paralyzed. I think she'd know if she got stabbed...it just might not hurt.

 06-20-2005, 11:53 PM         #44
RaioIsLike 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 DTownPistonsFan said
I was wondering if this was a black or white girl until I read that. lol

I was thinkin the same thing


Lets see if she becomes a dime :applause:

 06-21-2005, 05:32 AM         #45
bdboy04 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Hey She Is Half Human Half Amazing But I Would Love To Experience That For A Whole Week And Go Beat Some a*s

 06-21-2005, 06:10 AM         #46
Flex187ad 
space
space
space
$n/a | Props total:  
sh*t is insane, very interesting read
as soon as shes in her late teens im sure there will be no extreme danger, it will probaly become beneficial after that!

 06-21-2005, 06:12 AM         #47
RaioIsLike 
space
space
space
$n/a | Props total:  
when she is like 22 tho her sh*t is gonna be




[pic - click to view]


 06-21-2005, 06:24 AM         #48
Killa #4 
space
space
space
$n/a | Props total:  
"Some people would say that's a good thing. But no, it's not," says Tara Blocker, Ashlyn's mother. "Pain's there for a reason. It lets your body know something's wrong and it needs to be fixed. I'd give anything for her to feel pain."

lol

New replies show every 10 seconds
Home      
  




 


 
 

yesterday...


most viewed right now
online now  39
What Sorcery Is This?
44 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
-43online now  33
Image(s) inside Blueface Robbed By The Two Women He Introduced As His Girlfriends on I..
105 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
-43online now  22
Jul 19 - Trump Supporter Model STRIPPED of Miss World Title for "Insensitive T..
337 comments
2 days ago
@news
most viewed right now
+27online now  16
White Xbi-ch looks like a panda 🐼
8 comments
19 hours ago
@thotsdimesetc
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy