Jan 4 - Vivica A. Fox Denies Sex Tape Claims; w/video

most viewed right now
 64
Whoo Kid says 50 Cent used to be out here beatin up random drug dealers
126 comments
@hiphop
most viewed right now
 62
NBA NBA GMs vote Wolves star Towns best player to build around - Is it still t..
44 comments
@sports
most viewed right now
 52
NBA Wildest Game Stats of the Year so far...?
17 comments
@sports
most viewed right now
 33
NFL Tom Savage concussion makes clear that NFL's protocol has major issues
11 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Seen the video I added? What do think?

Props Slaps
 10 years ago '04        #41
casper 1 heat pts
space
avatar space
space
$14,753 | Props total: 1 1
damn yo, this sh*t gotta be her, if everybody is deleting it from they site


anybody got a full link???
 01-04-2008, 02:13 PM         #42
Dr Mayhem PhD 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Working link






Repsssss
 10 years ago '04        #43
H.N.I.C. 
space
space
space
$2,946 | Props total: 211 211
thats not her
 10 years ago '04        #44
casper 1 heat pts
space
avatar space
space
$14,753 | Props total: 1 1
i know yall aint gettin hype about them bulsh*ts wit the red square???????minus the cuts & words posted the sh*ts about 6 seconds
 10 years ago '06        #45
jgamel81 1 heat pts
space
avatar space
space
$1,848 | Props total: 0 0
non of these links work!!!!!
 10 years ago '07        #46
Funeral James 24 heat pts24
space
avatar space
space
$16,474 | Props total: 409 409
 Taker13012 said:
Working link






Repsssss
it works but i dont think thats her
 10 years ago '06        #47
hooligun 12 heat pts12
space
avatar space
space
$20,301 | Props total: 538 538
nah it ain't her... that's not my d*ck (no homo)
 10 years ago '04        #48
notoriousthugzz 41 heat pts41
space
avatar space
space
$18,833 | Props total: 1995 1995
man missed all the good links

from that one thats ilke 5 seconds i cant decide if its her or not.. looks a lot like her but cant really tell.
 10 years ago '06        #49
jgamel81 1 heat pts
space
avatar space
space
$1,848 | Props total: 0 0
it's hard to tell in the 3 seconds you see. but it does kinda look like her. i'm sure a full length version will surface soon enough
 10 years ago '04        #50
ddash 1 heat pts
space
avatar space
space
$22,968 | Props total: 3459 3459
hhha im on a mac.man it looks like her no doubt,
 10 years ago '05        #51
Micheal C. Will 18 heat pts18
space
avatar space
space
$28,199 | Props total: 15722 15722
I need more proof, sorry.
 10 years ago '06        #52
hood135 2 heat pts
space
avatar space
space
$8,607 | Props total: 3 3
Not her. Its that Pebbles chick. Trust me I know. Used to be a fan.
 10 years ago '06        #53
Tapeking 1 heat pts
space
avatar space
space
$508 | Props total: 308 308
thats that old pr0n bi*ch adina jewel aka Pebbles
 10 years ago '07        #54
LateModelSedan 80 heat pts80
space
avatar space
space
$3,481 | Props total: 298 298
viv prob been steppin up to the mic since she was a youngin'. sorry the links were down before i could peep 'em.
 01-04-2008, 04:32 PM         #55
jerseyman46 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 cormega74 said:
All links are dead! I need to jerk off. It's getting late in the day and wifeys coming home from work!!!!!! Hurry up and put sumthin up.
^^^
 10 years ago '05        #56
Chainsaw Rob 
space
avatar space
space
$519 | Props total: 0 0
well it will either turn out like the ashanti s3x tape, fake, or like the Paris s3x tape, which was also fake lol. Vivica would have a pretty good following she should just release one.
 01-04-2008, 07:40 PM         #57
crownjewelz 
space
space
space
$n/a | Props total:  
props on the vid
 01-04-2008, 07:46 PM         #58
ElMarroAfamado 
space
space
space
$n/a | Props total:  
hahah watch out cuz one of those links was a link to some virus n sh*t but all you gotta do is not save and install it and your koo

just dont run it i think its like a fake activeX control or something
 01-04-2008, 07:55 PM         #59
AlexG1989 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Yall Just A Bunch Of Perverts
 01-04-2008, 07:59 PM         #60
finesse1272 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 LateModelSedan said:
viv prob been steppin up to the mic since she was a youngin'. sorry the links were down before i could peep 'em.
lol @youngin comment
Home      
  
 

 






most viewed right now
 125
male rape survivor talks about how he got raped twice
49 comments
18 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 91
Pineapple Pwussy 🍍 😻
31 comments
19 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 56
Dec 11 - The bubble is here: People taking out mortgages to cop bitcoins
209 comments
21 hours ago
@news
most viewed right now
 52
Troy ave is back ladies and gentleman
82 comments
18 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 46
Image(s) inside New IG PIcs of Cocain.Lorraine
139 comments
19 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 40
The internet reacts to people getting finessed by the mother of the viral bull..
190 comments
21 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 38
NFL NFL Network suspends Marshall Faulk, Heath Evans, Ike Taylor due to sexual..
317 comments
18 hours ago
@sports
most viewed right now
 37
Image(s) inside 19 yo Becky with a phatty 🍑
80 comments
19 hours ago
@thotsdimesetc
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy