Dec 5 - 50 Cent & G-Unit Doing Coke Lines? RUMOR w/vid

most viewed right now
 207
Image(s) inside This guy slaps your girls ass... wyd
53 comments
@wild'ish
most viewed right now
 151
Amber rose slept with 21 savage best friend
147 comments
@hiphop
most viewed right now
 137
Article inside Cable customer forced oral sex on repairman:
35 comments
@misc
most viewed right now
 79
Video inside This the coldest ish I've seen in a minute :hotouthere:
49 comments
@wild'ish

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 10 years ago '06        #21
Supreme7 2 heat pts
space
avatar space
space
$13,414 | Props total: 2407 2407
and besides he said he dont do drugs he could be lien but with dat type of money u just higgh off life
 10 years ago '05        #22
bxpostalkid 
space
space
space
$530 | Props total: 2 2
what does dude and 50 say to each other at 2:00
 10 years ago '04        #23
King Capo 8 heat pts
space
avatar space
space
$6,096 | Props total: 1444 1444
that n*gga wont sniffing soft if u really think that multi millionaire gon b on his knees sniffin white girl like that not pressed bout the camera and the footage you stupid

if i had money ill b sniffn off som tussy and pitties feel me :finger:


Last edited by King Capo; 12-05-2007 at 03:11 PM..
 10 years ago '04        #24
ranecoat07 
space
space
space
$277 | Props total: 0 0
i bet 90 percent of rappers do yae
 12-05-2007, 03:46 PM         #25
.:Lady Karma:.  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
there might as well have been no video
i cant see anything
he even looks like he could be sucking a lollipop

if its true, 50 is a brave guy coz he knows cameras have been following him around everywhere, door werent locked or nothing
50 gotta be stupid if its true
 10 years ago '05        #26
tdots 
space
space
space
$676 | Props total: 949 949
 Supreme7 said:
n*ggaz iz haters... they were prayin. thats why the dude was like wait and go back out they wernt done prayin. smh at da haters
thats exactly wut it looked like to me too
 12-05-2007, 04:01 PM         #27
OOps  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
He could have been suckin d*ck for all i care, n*gga is garbageeee and so is his posse. G-uuuu not!! people all deffendin dude like he your homie, putting food in your mouth. clownnn
 12-05-2007, 04:05 PM         #28
.:Lady Karma:.  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
watched it again
i change my comment
they show 50 for literally half a second, and its just his cap that u see pop up next 2 da person in blue
...need more evidence
 10 years ago '04        #29
two-face 68 heat pts68
space
avatar space
space
$39,887 | Props total: 40725 40725
who dont?your boy gettin on hype b4 that concert, and 50 come out wit that look like sh*t ,they know or they dont know, lol i gave that look a thousand timesm he just doin what everyone else doin to, that coke a muthafuka kid.
 12-05-2007, 04:12 PM         #30
mafiaconnected  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Tonero said:
i shuld give hate 2 the thread starter, the video dun really show nun
go 'head and hate then fam...i clearly stated under the story caption that I was not claiming that they were snortin' blow...I was just passing the story/rumor and vid along for others to see.

to me it looked like they were either praying, rolling weed..etc. For all I know, they could have been hustling too...it was overseas afterall.
 10 years ago '05        #31
FreshTaDeath 
space
avatar space
space
$557 | Props total: 1 1
the dude that was kneeling down n lookin like he was blowin sum yay was in a BLUE SHIRT....but 50 was in a WHITE SHIRT....I dont think they were twisting up cuz why the fu*k wud they be kneeling on the ground....they were def doin sumthin shady cuz they immediatelty wanted the camera dude outta there, cudda been pills, i dunno....maybe they was PRAYIN LOL.....anyways, madd rappers be sniff that man....tony YAYO i mean how r u surprised that dudes be sniff.....I SAY 50% of rapper be sniffin that white gurl ya meeeean....


YALL AGREE WITH ME??


Last edited by FreshTaDeath; 12-05-2007 at 04:15 PM..
 10 years ago '04        #32
Floeji 
space
avatar space
space
$5,533 | Props total: 78 78
Broke n*ggas smoke dust. Rich n*ggas do coke. A way of life.
 10 years ago '06        #33
Squareman19 
space
avatar space
space
$450 | Props total: 22 22
they were prayin
 10 years ago '05        #34
AztekLB 
space
avatar space
space
$1,160 | Props total: 29 29
doubt he was sniffn coke... but then again it did look like they got him unexpectedly
 12-05-2007, 05:00 PM         #35
R_U_Serious  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
he seems kinda shook

"im feelin good, ya know enjoyin my self" lol
 10 years ago '06        #36
Yung Dilla 1498 heat pts1498
space
avatar space
space
$57,548 | Props total: 36843 36843
lmfao he kept looking at that dude in the bum shirt like he knows what i did... damn
 10 years ago '06        #37
KFrizzle 296 heat pts296
space
avatar space
space
$5,859 | Props total: 143 143
fu*kin bomb...
least we know he still gets fu*ked up...
 10 years ago '04        #38
210eclectic 
space
avatar space
space
$2,686 | Props total: 0 0
 P DRILLA said:
roids and coke? n*gga must think he a yuppie

LOL!!!!
 10 years ago '05        #39
Dillinger805 4 heat pts
space
avatar space
space
$7,008 | Props total: 86 86
really.........who gives a fu*k! maybe the drugs will put him back on some OG 50 if that is what he was doing
 10 years ago '04        #40
deziking 98 heat pts98
space
avatar space
space
$20,979 | Props total: 7866 7866
I Don't Give A fu*k
Home      
  
 

 






most viewed right now
 54
Video inside You like t**ties? You'll like these ones... MILFY
30 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 41
condoms are lame as fu-k
55 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 34
May 23 - 7-Eleven Planning To Sell CBD Products in 4,000 Locations
64 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 23
Image(s) inside A Nice Palmed Sized Moroccan Ass
79 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 23
Pusha Takes DIRECT SHOT AT Wheelchair Jimmy DRAKE "It was Never Written Like Q..
263 comments
19 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 20
Image(s) inside The PAWG reality definition for most yall
40 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 12
Video inside May 23 - tough on crime republican state representative cries when caug..
45 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 10
Jersey Drug King-Pin gets sworn in as a lawyer
58 comments
24 hours ago
@wild'ish
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy