2,404
 

UNSTOPPABLE Madden Play


 
 
2
most viewed right now
+24  44
55 comments @wild'ish


section    |  0 bx goons and 1 bystanders Share this on Twitter       Share this on Facebook
 

section BX GameSpot
  
 3 weeks ago '19        #1
1247 page views
18 comments


CountryBalla 5 heat pts
space
space
space
$42 | Props total: 76 76
UNSTOPPABLE Madden Play
 

 

btw
If sub to that page, you enter a chance to win a free PS4 game
-12   



best
worst
18 comments
 

 2 weeks ago '11        #2
yogi11 6 heat pts
space
avatar space
space
$2,984 | Props total: 2894 2894
cover 4

 2 weeks ago '19        #3
CountryBalla 5 heat pts OP
space
space
space
$42 | Props total: 76 76

-3   

 2 weeks ago '06        #4
Trap$tar 8 heat pts
space
avatar space
space
$13,018 | Props total: 5922 5922
lol what makes it a money play. He doesn't do any pre-snap changes. Just picks the play and hikes it. Also I need to see it against someone not in practice mode.
+5   

 2 weeks ago '05        #5
projectd06 3 heat pts
space
avatar space
space
$9,221 | Props total: 14016 14016
Madden has always had these plays. Nevee really played madden like that but my brother eas showing me a few plays like this, would show me the routes, tell me who hes throwing to and i couldnt stop it. He used to come up with some crazy was defenses too in practice more, sh*t was funny.

 2 weeks ago '10        #6
BlazinCarnage 4 heat pts
space
avatar space
space
$540 | Props total: 387 387
0 footage actually using it against someone
+1   

 2 weeks ago '18        #7
Illmatic826z 46 heat pts46
space
avatar space
space
$1,059 | Props total: 4285 4285
Mike will blitz

Put your fastes LB on the RB manually control the fastest lb and it’s sacks all day

I got a free agent LB Quinton Bell

He has 34 sacks were in week 12

Once I win MVP I’m gonna move him to free safety
-3   

 2 weeks ago '17        #8
DaQCKing 46 heat pts46
space
avatar space
space
$8,145 | Props total: 33562 33562
Madden has yet to fix coverage on slant routes. You shouldnt have to move damn near every single player behind the dLine to have a chance at defending a slant. That sh*t had been broken for this whole generation of systems.
+1   

 2 weeks ago '17        #9
Rickter1 
space
avatar space
space
$82 | Props total: 210 210
I defend the slant with press coverage and presnap set the secondary to cover inside.

Works for me.

I only do that to people who try to do the slant every damn play.

Why do people play online only to do one play over and over play after play? I usually quit those games because a win on the record doesn't mean anything if the game is corny.
+2   

 2 weeks ago '17        #10
Rickter1 
space
avatar space
space
$82 | Props total: 210 210
By the way, Lamar Jackson just k*lls me on the game if someone knows how to play...his accuracy is trash but you can't even spy him, alot of the time he will just outrun the spy, drives me nuts lol
+1   

 2 weeks ago '17        #11
Hi Life 3 heat pts
space
avatar space
space
$1,231 | Props total: 5416 5416
 DaQCKing said
Madden has yet to fix coverage on slant routes. You shouldnt have to move damn near every single player behind the dLine to have a chance at defending a slant. That sh*t had been broken for this whole generation of systems.


mane who u tellin
+2   

 2 weeks ago '15        #12
amarti9 2 heat pts
space
space
space
$1,313 | Props total: 5263 5263
Heres my question for all of you madden heads...


Why the fu*k they take put all these money offensive plays out every year but keep these glitched out plays on defense???

I want my Madden 13-15 plays back man!
-1   

 1 week ago '11        #13
Slingy 71 heat pts71
space
avatar space
space
$6,281 | Props total: 6337 6337
I could just drop my DE in zone if they wanna try that multiple times
+1   

 1 week ago '19        #14
CountryBalla 5 heat pts OP
space
space
space
$42 | Props total: 76 76
 Rickter1 said
By the way, Lamar Jackson just k*lls me on the game if someone knows how to play...his accuracy is trash but you can't even spy him, alot of the time he will just outrun the spy, drives me nuts lol
Yep, i cover that in my read option vid


 1 week ago '11        #15
Slingy 71 heat pts71
space
avatar space
space
$6,281 | Props total: 6337 6337
I almost purchased the game last night but I remembered how bad 19 was and I decided not to
+2   

 1 week ago '19        #16
CountryBalla 5 heat pts OP
space
space
space
$42 | Props total: 76 76
 Slingy said
I almost purchased the game last night but I remembered how bad 19 was and I decided not to
dude just play a lot and watch youtube vids to help, i got a fair amount of madden tip vids on my page that im steadily dropping

 1 week ago '11        #17
Slingy 71 heat pts71
space
avatar space
space
$6,281 | Props total: 6337 6337
 CountryBalla said
dude just play a lot and watch youtube vids to help, i got a fair amount of madden tip vids on my page that im steadily dropping
Lmao I know how to play madden. They just arenít good anymore.
+1   

 1 week ago '16        #18
Blockafella 47 heat pts47
space
avatar space
space
$1,676 | Props total: 6347 6347
lol some bum tried this on me last nite

he scored two quick TD it was 14-14 after the first












he ended up conceding before the half

 1 week ago '04        #19
LordBlanco|M 58 heat pts58
space
avatar space
space
$38,004 | Props total: 30881 30881
 Slingy said
Lmao I know how to play madden. They just arenít good anymore.
If u thought 19 was bad which i stopped playing early, this one is way worse.

Players are seahorses now and glide over piles of players and score jus check the other madden thread on here talking a Refund lol
+1   



Sign me up
 
 

yesterday...


most viewed right now
+55online now  12
Saddest sh1t Iíve seen all week 😥
107 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
+18online now  8
Spider Man back in MCU ?
50 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
+83online now  7
Image(s) inside Eddie Murphy Back In Costume For 'Coming To America 2'
107 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
+34online now  6
Article inside Hilary Duff is set to reprise her role as Lizzie McGuire in a ĎLIZZIE..
58 comments
1 day ago
@movies
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy