4,133
 

TinyPic Shutting Down 9/16


 
3
most viewed right now
  53
30 comments @wild'ish


section  x1   |  0 bx goons and 1 bystanders Share this on Twitter       Share this on Facebook
 

section tech
  
 2 weeks ago '11        #1
1234 page views
20 comments


bd2eazy  41 heat pts41
space
avatar space
space
$5,401 | Props total: 730 730
TinyPic Shutting Down 9/16
 

 
image


As i was searching my bookmarks to use this we bay gif i discovered TinyPic is shutting down!

image


How is there no thread on this tragedy.


I have a link of a certain user (clearly a bx member) with 5k + gifs and smilies.

who wanna DL all that sh*t bruh. we only have 13 more days

image
+15   



best
worst
20 comments
 

 2 weeks ago '16        #2
postemupndunkit  7 heat pts7
space
avatar space
space
$8,287 | Props total: 28951 28951
Damn end of an era for real smh
+10   

 2 weeks ago '10        #3
ColeWorld  56 heat pts56
space
avatar space
space
$12,025 | Props total: 5060 5060


They held me down on the blog sites ten years ago

+9   

Top 10 most slapped recently  2 weeks ago '04        #4
dc3003  156 heat pts156
space
avatar space
space
$52,228 | Props total: 56922 56922
If they ain't making money I hope boxden doesnt go
@ I'll give u 1500 to let me run this site for a week I got a few beefs to settle
-7   

 2 weeks ago '16        #5
ErnieB  218 heat pts218
space
avatar space
space
$1,279 | Props total: 14560 14560
Damn...
+1   

 2 weeks ago '07        #6
Jeet Kune Do  13 heat pts13
space
avatar space
space
$7,740 | Props total: 4836 4836
 dc3003 said
If they ain't making money I hope boxden doesnt go
@ I'll give u 1500 to let me run this site for a week I got a few beefs to settle
Shut the fu*k up pu**y
+5   

 2 weeks ago '09        #7
Zaosyn  269 heat pts269
space
avatar space
space
$15,902 | Props total: 5318 5318
Damn that sucks. I would of sold it before shutting it down (and maybe they did and now it's shutting down). Tinypic at the time solved a problem. It allowed you to upload images easy with no bullsh*t intrusive ads or popups involved. There was only a few sites out there at the time that provided the same kind of simplicity and ease. Nowadays people only using sites like Imgur where not only is it a image upload site but it's basically a giant social media site too with giving you the ability to comment on pictures and gifs, create public albums, create private albums, view the most viral pictures on the internet, etc.
+6   

 2 weeks ago '09        #8
husky meat  59 heat pts59
space
avatar space
space
$4,994 | Props total: 2115 2115
Hope the photos on tiny pic aren’t deleting too

 2 weeks ago '11        #9
Slingy  72 heat pts72
space
avatar space
space
$6,360 | Props total: 6517 6517
 husky meat said
Hope the photos on tiny pic arenít deleting too
Thatís more than likely going to happen.
+6   

 2 weeks ago '05        #10
THEINFAMOUS  21 heat pts21
space
avatar space
space
$49,824 | Props total: 18881 18881
 Zaosyn said
Damn that sucks. I would of sold it before shutting it down (and maybe they did and now it's shutting down). Tinypic at the time solved a problem. It allowed you to upload images easy with no bullsh*t intrusive ads or popups involved. There was only a few sites out there at the time that provided the same kind of simplicity and ease. Nowadays people only using sites like Imgur where not only is it a image upload site but it's basically a giant social media site too with giving you the ability to comment on pictures and gifs, create public albums, create private albums, view the most viral pictures on the internet, etc.
Yeah. Imgur Flipped it and bounced it.
+1   

 2 weeks ago '05        #11
Y.G.  27 heat pts27
space
space
space
$44,390 | Props total: 21718 21718
Imgur knocked them out the ring.
+4   

 2 weeks ago '09        #12
ImAMonster  461 heat pts461
space
avatar space
space
$39,779 | Props total: 16595 16595
 husky meat said
Hope the photos on tiny pic arenít deleting too
They are. I have A LOT of stuff on tinypic from graphic design. Logged in to pull some old pics off and said they were deleting everything. Unfortunately you can't download the entire album so you have to go through pages to save.

 2 weeks ago '06        #13
new2hiphop  3 heat pts3
space
space
space
$10,872 | Props total: 40872 40872
 dc3003 said
If they ain't making money I hope boxden doesnt go
@ I'll give u 1500 to let me run this site for a week I got a few beefs to settle
Dc you have made a lot of questionable post for a min , you better of asking for a hot topic instead bruh.

 2 weeks ago '13        #14
mikejuheard  44 heat pts44
space
avatar space
space
$35,346 | Props total: 56004 56004
Photobucket the real legends
+3   

 2 weeks ago '19        #15
Acknowledge  2 heat pts2
space
avatar space
space
$476 | Props total: 2720 2720
Tragic

 2 weeks ago '05        #16
PhrozenMenace  1 heat pts1
space
avatar space
space
$15,348 | Props total: 3812 3812
 ImAMonster said
They are. I have A LOT of stuff on tinypic from graphic design. Logged in to pull some old pics off and said they were deleting everything. Unfortunately you can't download the entire album so you have to go through pages to save.
may have to do the same, or maybe a downloader program would pull images and download them

 2 weeks ago '09        #17
husky meat  59 heat pts59
space
avatar space
space
$4,994 | Props total: 2115 2115
 ImAMonster said
They are. I have A LOT of stuff on tinypic from graphic design. Logged in to pull some old pics off and said they were deleting everything. Unfortunately you can't download the entire album so you have to go through pages to save.

Damn the whole Jamie foxx hairline movement will be gone then

 2 weeks ago '14        #18
Comicsnow  144 heat pts144
space
avatar space
space
$3,509 | Props total: 14426 14426
imageshack

 1 week ago '05        #19
youngvito18  9 heat pts9
space
avatar space
space
$15,536 | Props total: 9762 9762
People still use tinypic

Imgur all day

 1 week ago '05        #20
HARBINGER  461 heat pts461
space
avatar space
space
$54,901 | Props total: 14944 14944
 bd2eazy said




As i was searching my bookmarks to use this we bay gif i discovered TinyPic is shutting down!





How is there no thread on this tragedy.


I have a link of a certain user (clearly a bx member) with 5k + gifs and smilies.

who wanna DL all that sh*t bruh. we only have 13 more days


I actually had to put it on my calendar a few weeks ago. I used that site alot for bx

I can get in and out faster than the others imo


Last edited by HARBINGER; 09-07-2019 at 11:57 AM..

 1 week ago '11        #21
whouthinkitis  24 heat pts24
space
avatar space
space
$10,146 | Props total: 3676 3676
Sites like tinypic & Photobucket in this era of social media is outdated. I actually got tired of tinypic b/c they started making users go through the CAPTCHA verification just to upload images. I never made a Photobucket b/c of the fusker programs that could be used to hack into accounts.
+1   



Sign me up
 
 

yesterday...


most viewed right now
online now  56
Image(s) inside BX MEMBER SPENT 4 MILLION OF HIS JOB COMPANY $$$ To Launch MUSIC CAREER
31 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
online now  30
Ravens WR Marquise Brown was present when Antonio Brown allegedly raped Br..
53 comments
1 day ago
@sports
most viewed right now
+49online now  19
Video inside Da Baby getting in touch with his Nigerian roots
149 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
online now  6
max b says he's getting out of jail soon
64 comments
1 day ago
@hiphop
back to top
register Follow BX @ Twitter search BX privacy