3,952
 

AT&T Is Losing a TV Customer Every 10 Seconds & Comcast Loses 1.7 Subscribers Every Minute


 
3
most viewed right now
  51
29 comments @sports


section  x1   |  0 bx goons and 1 bystanders Share this on Twitter       Share this on Facebook
 

section tech
  
New replies show every 10 seconds
 4 weeks ago '17        #76
money99  98 heat pts98
space
space
space
$5,519 | Props total: 10187 10187
 deziking said
fu*k cumcast that firestick +iptv is all uou need cheap as fu*k too $13 per month shieeettttttt
What do you get on the fire stick bro?

 4 weeks ago '04        #77
deziking  124 heat pts124
space
avatar space
space
$23,198 | Props total: 13044 13044
 money99 said
What do you get on the fire stick bro?
iptvgold.

 4 weeks ago '04        #78
deziking  124 heat pts124
space
avatar space
space
$23,198 | Props total: 13044 13044
 marcchrome said
Firestick + tvzion. End of story.
ya i got iptvgold.
+1   

 4 weeks ago '17        #79
money99  98 heat pts98
space
space
space
$5,519 | Props total: 10187 10187
 deziking said
iptvgold.
Can I watch almost everything on it? Vh1 and sports live?

 4 weeks ago '04        #80
deziking  124 heat pts124
space
avatar space
space
$23,198 | Props total: 13044 13044
 money99 said
Can I watch almost everything on it? Vh1 and sports live?
Yeah pretty much here is the channel list.

+2   

 4 weeks ago '17        #81
money99  98 heat pts98
space
space
space
$5,519 | Props total: 10187 10187
 deziking said
Yeah pretty much here is the channel list.

Thanks bro

Just wondering how does this work is it plug and play?
+1   

 4 weeks ago '04        #82
deziking  124 heat pts124
space
avatar space
space
$23,198 | Props total: 13044 13044
 money99 said
Thanks bro

Just wondering how does this work is it plug and play?
Not really plug and play. You have to download certain apps but each iptv server will give you instructions. If you want to get into it get this box and go google and type free iptv trials. Some servers will give you free pass maybe for like 3 hours to maybe 24hrs to test it out. I would test it out first and see which one you like. Go on reddit search around there people have good recommendations. I usually just use it for hindi channels for my parents but sundays need them nfl channels so it works out great.
+2   

 4 weeks ago '11        #83
CrossRoads99  1 heat pts1
space
avatar space
space
$585 | Props total: 1026 1026
all they are gonna end up doing, is raising the damn price of internet only packages thats gonna be the damn offset just watch.. i cut my cable cord maybe like 8 months ago and ive been good no problem i watch all my stuff online or youtube. my interet package is 82.99 total for 400mb speeds or something so all good. But i can see them raising it to like 150 next time i have to renew
+2   

 4 weeks ago '07        #84
placez  5 heat pts5
space
space
space
$463 | Props total: 337 337
WHERE can i get unlimited internet, NO CAPS?
+1   

 4 weeks ago '19        #85
Punch Out  3 heat pts3
space
avatar space
space
$651 | Props total: 1633 1633
 Scienz of Life said
What do you do for live sports?

Feel like thatís the biggest hurdle for people that want to cut the cord
free streaming sites

 4 weeks ago '09        #86
messy marv stan  topics gone triple plat - Number 1 spot x1 OP
space
avatar space
space
$75,663 | Props total: 134279 134279
 CrossRoads99 said
all they are gonna end up doing, is raising the damn price of internet only packages thats gonna be the damn offset just watch.. i cut my cable cord maybe like 8 months ago and ive been good no problem i watch all my stuff online or youtube. my interet package is 82.99 total for 400mb speeds or something so all good. But i can see them raising it to like 150 next time i have to renew

the average cable internet only bill might be $200 in a few years smh. the mafia never says where the extra extortion is going. they can easily quadruple speeds and get rid of the phony data caps. and theres no need for 90% overhead when "up to" 30mbps advertised speed is only 3 - 4 mbps actual speed
+1   

 4 weeks ago '11        #87
whouthinkitis  24 heat pts24
space
avatar space
space
$10,143 | Props total: 3671 3671
 carden2 said
If anyone needs live sports just get ps Vue for like $45/month you get live locals like NBC, fox, abc, and CBs plus all the fox sports and espns. I've had it for like 3 years or so and never had an issue. Plus there DVR is great
PS Vue might run you an extra $5 now. My bill was due last week and I noticed Sony took what I thought was an extra $2 from my CC. When I talked to a Sony rep they said they were going up $5 on all packages.

Vue is a good service and their dvr/on demand system is dope.

 4 weeks ago '11        #88
whouthinkitis  24 heat pts24
space
avatar space
space
$10,143 | Props total: 3671 3671
 deezydee2323 said
Same here ! Dirty fu*kers ... they wanna give you unlimited data if u get a bundle but charge me $83 for Internet only with a cap of 1000gb & $50 charge if I go over !
They already stating this internet BEEF !!!
Yeah that kinda pissed me off with AT&T you can have unlimited data as long as you have cable + internet but internet alone I pay $50 plus $30 for unlimited data.
+1   

 4 weeks ago '16        #89
deezydee2323 
space
avatar space
space
$1,509 | Props total: 1361 1361
 whouthinkitis said
Yeah that kinda pissed me off with AT&T you can have unlimited data as long as you have cable + internet but internet alone I pay $50 plus $30 for unlimited data.
I need to look into a high speed ... I never go over 1054GBs

 4 weeks ago '17        #90
DavidTheMan 
space
space
space
$452 | Props total: 736 736
Only poor people and broke folks who live off the connections of well off family cut the cord.
-1   

 4 weeks ago '15        #91
Ty64 
space
space
space
$102 | Props total: 108 108
$10/month


Last edited by Ty64; 09-02-2019 at 07:26 AM..

 3 weeks ago '08        #92
WavyGnu  214 heat pts214
space
avatar space
space
$9,968 | Props total: 26814 26814
 JayJedi said
Not even gona front, I have no idea why iím paying for DirectvNow. I donít watch sh*t..

Miss the days when illegal streaming wasnít complicated
The days are back again. Thank me later, playa





+2   

 3 weeks ago '17        #93
Hex 
space
avatar space
space
$961 | Props total: 2633 2633
fu*k all of em forreal

 3 weeks ago '16        #94
Jahblessed 
space
avatar space
space
$10 | Props total: 5 5
ATT and Comcast will probably start cutting the cost of cable or start laying off employees, so the big wigs CEO's can give themselves a raise.

 2 weeks ago '04        #95
fat-phat 
space
space
space
$366 | Props total: 0 0
Most people don't realize cable companies prefer Internet /phone customers, the profit is ridiculous. If streaming hurt them as much as ppl think, they wouldn't have allowed it to get to this point. Satellite companies on the other hand have a problem.

 2 weeks ago '18        #96
Mr Tibbs 
space
avatar space
space
$270 | Props total: 611 611
 10pointP said
AT&T is getting rid of uverse and will probably sell Directv when they fully develop and implement their wireless Osprey TV platform
link?

New replies show every 10 seconds


Sign me up
 
 

yesterday...


most viewed right now
+40online now  31
Video inside Da Baby getting in touch with his Nigerian roots
110 comments
20 hours ago
@hiphop
most viewed right now
online now  29
Image(s) inside Is 2k for real with this one?
11 comments
2 days ago
@games
most viewed right now
online now  22
Image(s) inside Adidas Yeezy 350 V2 'Cloud White' + 'Reflective' (Sept)
14 comments
2 days ago
@gear
most viewed right now
+19online now  4
Image(s) inside What makes this funny is Burr said worse sh-t and went harder after mo..
83 comments
1 day ago
@movies
back to top
register Follow BX @ Twitter search BX privacy