3,642
 

I watch this scene & I'm shocked Disney dropped the ball with this nigga. He a STAR !!


 


section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter       Share this on Facebook
 

 1 week ago '18        #1
1008 page views
9 comments


Doc Da Great 176 heat pts176
space
avatar space
space
$2,440 | Props total: 10145 10145
I watch this scene & I'm shocked Disney dropped the ball with this n*gga. He a STAR !!
 

 
+2   

9 comments for "I watch this scene & I'm shocked Disney dropped the ball with this nigga. He a STAR !!"

 1 week ago '18        #2
Doc Da Great 176 heat pts176 OP
space
avatar space
space
$2,440 | Props total: 10145 10145

[pic - click to view]



Allllllllllllll they had to do was give this n*gga a lightsaber and make him the lead. WE ALL THOUGHT that was gonna happen.

But nope.

He's still gonna have a fine career but damn what could've been.

Had the PERfect story arc for it to happen. A former stormtropper who becomes a jedi ?

A young black jedi fu*king with Luke. OHHHH man.
[pic - click to view]





[pic - click to view]




[video - click to view]



Last edited by Doc Da Great; 02-09-2019 at 11:10 AM..
+5   

 1 week ago '17        #3
WHATEVERMAN 
space
space
space
$395 | Props total: 1199 1199
It's funny thinking back on it cause I had never seen Attack the Block or anything else he was in before seeing Episode 7 and afterward thought he sucked. Watched ATB a few years later and was totally blown away. Disney squandered his talent big time cause he's much better at playing strong characters.
+4   

 1 week ago '17        #4
1Oh 7 heat pts
space
avatar space
space
$3,086 | Props total: 16146 16146
Like what the posters above me said, Boyega is very talented and Disney really fu*ked him over with Finn.

A 'Stormtrooper turned Jedi' is such an easy slam dunk. But instead we got Rey. Wtf is Rey? A force sensitive chick with faceless trailerpark parents.

+3   

 1 week ago '19        #5
Supreme Doom 
space
avatar space
space
$225 | Props total: 269 269
Attack the Block is a Classic

And yes this is what i was screaming during early talks of Star Wars...

Disney always does this. Im not even uoset at fans. Im upset when fans dont ever see the bullshyt thats not "inside the industry" knowledge. They watered down the kid to allow the weaker Force welder better screen exposure.

By the way.. Attack the Block and that other type of British Friday are great. Plenty of talent out there. I'll keep saying it. The type of actors playing Ren n the emo Sith kid dont earn their shine or shot.

Nepotism has fooled movie fans. Even the ones looking for a great fun film
+2   

 1 week ago '10        #6
marx1684 1 heat pts
space
avatar space
space
$6,791 | Props total: 9504 9504
 Supreme Doom said
Attack the Block is a Classic

And yes this is what i was screaming during early talks of Star Wars...

Disney always does this. Im not even uoset at fans. Im upset when fans dont ever see the bullshyt thats not "inside the industry" knowledge. They watered down the kid to allow the weaker Force welder better screen exposure.

By the way.. Attack the Block and that other type of British Friday are great. Plenty of talent out there. I'll keep saying it. The type of actors playing Ren n the emo Sith kid dont earn their shine or shot.

Nepotism has fooled movie fans. Even the ones looking for a great fun film
Nepotism is bad for all industries. It just can't cut through music & sports as well b/c you can't be coached into the spots that they require. Big business & Hollywood have way too much of it. Damn good post.
+1   

 1 week ago '04        #7
zhiggeman 4 heat pts
space
avatar space
space
$16,235 | Props total: 5352 5352
yeah thats why i didn't rock with those new star wars saw the first one and realized the black guy is not going to be the jedi or hero and just read critics comments on the other 2 movies.
+1   

 1 week ago '16        #8
BeforeTheCheese 
space
avatar space
space
$233 | Props total: 380 380
Is he capable of doing the training day speach yet?

 1 week ago '11        #9
kevin boogz 141 heat pts141
space
avatar space
space
$4,547 | Props total: 10088 10088
his last few roles were to jokey he needs to be serious like atb

 7 days ago '17        #10
TaxStoneCooked 112 heat pts112
space
avatar space
space
$17,753 | Props total: 40124 40124
Nah Ktse.

Y'all support feminist bullsh*t any other time.

Home      
  



 
 




most viewed right now
+41online now  47
Image(s) inside Singer milf Casha
24 comments
19 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
+199online now  35
Image(s) inside Sittin 24 inches off the ground...
89 comments
1 day ago
@rides
most viewed right now
-17online now  30
Image(s) inside "I like you, and I want you..."
56 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
-32online now  20
G Herbo walking round here with herpes... ew lol
172 comments
21 hours ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy