1,963
online users
thotties       tv/movies       gaming       gear       tech       guap       rides       eats       health       bxwf       misc

Diddy fresh from a freak off



more
ADVERTISEMENT
 
topics gone triple plat - Number 1 spot 3X PLAT



section  1   0 bx goons and 1 bystanders Share this on Twitter       Share this on Facebook
 

section hiphop
  

 3 months ago '04        #76
mac58  topics gone triple plat - Number 1 spot x13
Props total: 39342 39 K  Slaps total: 11840 11 K
Diddy knows aint sh1t happening to him and if he does then everyone is going down...

he won't be the fall guy

 3 months ago '16        #77
levelup 
Props total: 2688 2 K  Slaps total: 400 400


 3 months ago '04        #78
D1nOnlyMrM@  topics gone triple plat - Number 1 spot x5
Props total: 46160 46 K  Slaps total: 6438 6 K
Damn meanwhile meek crashing his whip n sh1t

 3 months ago '18        #79
mushrooms 
Props total: 11864 11 K  Slaps total: 1602 1 K
 GetYaCoinsKing said
Seems forced, He's trying so hard to come-up on top of all this (pause?) but its over for him, His legacy is over with and every artists or affiliate he had will forever be looked at with the bombastic side-eye.
Yup

Ego is no joke

This dude more concerned with showing people he’s “good” then fu#king off to an island the rest of his life

Dudes got a chance to escape and he’d rather dance for tmz

Def gonna be locked up in the next couple years

 3 months ago '16        #80
AgentOrange 
Props total: 17901 17 K  Slaps total: 3434 3 K
Dudes been saying this when gangster rap became popular. Yall just catching up

 3 months ago '21        #81
ImblackuNOT  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 8806 8 K  Slaps total: 2519 2 K
 Fredro Starr said
Smoking dope by the yachts and just jiggin', going about his life.

emoji
emoji


He braver than me. I'd be having a heart attack
emoji
You have a heart that's why

 3 months ago '21        #82
ImblackuNOT  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 8806 8 K  Slaps total: 2519 2 K
 Jay Elec said
Take that take that*
Yo what if this is a super payedfor album roll out to get hype around his new album? Mfs gon buy it too

 3 months ago '21        #83
ImblackuNOT  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 8806 8 K  Slaps total: 2519 2 K
 SmoothTay said
“Same people that own the labels own the prisons”

Is that why a lot of rappers come out of the Feds looking real different
emoji




emoji
I seenwhere u going

 3 months ago '21        #84
ImblackuNOT  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 8806 8 K  Slaps total: 2519 2 K
So Is any of these whistle blower antics amd suing mfs considered fighting "they" the illuminati? Alot of people talk about them but we never do-nothing

 3 months ago '21        #85
ImblackuNOT  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 8806 8 K  Slaps total: 2519 2 K
 TheChosen1 said
He supposed to be depressed sad and hiding like yall want him to be? Yall mfs self project something bad
Need a new category called projection

 3 months ago '21        #86
ImblackuNOT  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 8806 8 K  Slaps total: 2519 2 K
 Okka said
You really think so? I'm almost a 100% certain this will be exactly what the casual fans will remember about Puffy from now on and not all of his achievements and accolades.
With how the internet is you prolly right. You see how we hear hop hop rumors from back in the day? Imagine if the internet was around back then
+1   

 3 months ago '21        #87
ImblackuNOT  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 8806 8 K  Slaps total: 2519 2 K
 ManBoyUNFDBL said
If Shannon Sharpe gets it he’s officially “King of All Media.”
When diddy get off on charges he gon do it on house arrest

 3 months ago '21        #88
ImblackuNOT  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 8806 8 K  Slaps total: 2519 2 K
 ice wolf said
We're gonna see a fat washed/defeated Diddy in the next two years
What yall weirdos want..
-1   

 3 months ago '16        #89
90sVibe 
Props total: 14856 14 K  Slaps total: 2206 2 K
Thread title made me chuckle because what if

 3 months ago '19        #90
Jp07 
Props total: 15522 15 K  Slaps total: 2513 2 K
 Fredro Starr said
I wanna see a new interview with gayle King on some R. Kelly sh1t

Then I'd know something
emoji
I dunno if you'd see it at least not til a conviction happens and people feel safe to really say something.
You notice how careful a lot of people are being? Not everyone but most people. Even when they talk about it they don't go crazy on Diddy like they would on some people.
I think Diddy had real power in the industry and even tho that seems to be slipping away, if he manages to not get charged with anything or maybe really didn't do enough to get charged, nobody wants to be the one that jumped out the window saying some crazy sh1t when he comes back.
If he ends up going to court and getting charged and convicted I think you'll see a lot more than you are now cuz then it's kinda safe to go all out

 3 months ago '23        #91
Push a TEEE 
Props total: 20386 20 K  Slaps total: 2720 2 K
 ImblackuNOT said
Yo what if this is a super payedfor album roll out to get hype around his new album? Mfs gon buy it too
Anything that puff does at this point is gonna generate money

An interview, a album a reality show or whatever is gonna make bread

For those boys to do a raid like that and now weeks later not even request he come in for questioning or issue an arrest warrant seems like it’s mostly bullsh1t or everyone involved was consenting adults but just looking for a payday

I also think that diago liquor company puff was doing business with and he tried to sue in 2023 set all this off for some type warning to let n1ggas know don’t get too big that you bite the hand the “feeds you” if you have hidden dirt/secrets

And he sued them for attempting to blackball him in the liquor industry lol… which is exactly what’s happening a few months later except this is a general blackballing/smear campaign

 3 months ago '21        #92
ImblackuNOT  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 8806 8 K  Slaps total: 2519 2 K
 Jay Elec said
Anything that puff does at this point is gonna generate money

An interview, a album a reality show or whatever is gonna make bread

For those boys to do a raid like that and now weeks later not even request he come in for questioning or issue an arrest warrant seems like it’s mostly bullsh1t or everyone involved was consenting adults but just looking for a payday

I also think that diago liquor company puff was doing business with and he tried to sue in 2023 set all this off for some type warning to let n1ggas know don’t get too big that you bite the hand the “feeds you” if you have hidden dirt/secrets

And he sued them for attempting to blackball him in the liquor industry lol… which is exactly what’s happening a few months later except this is a general blackballing/smear campaign
Yea cause all that sh1t selling like crazy. I think his baby is revolt tho

say something...

Sign me up
 
 

yesterday...


most viewed right now
19
BX favorite b###ench has a message 4 all of her fans that bring their kids 2 h..
64 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
props+3715
Happy Ending competition
67 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
props+497
Video inside U can butterfly your chicken drummies I was today years old.
72 comments
1 day ago
@misc
most viewed right now
props+1745
Tweet from Trump rally victim resurfaced
338 comments
1 day ago
@wild'ish
back to top