3,285
online users
thotties       tv/movies       gaming       gear       tech       guap       rides       eats       health       bxwf       misc

The Official Fragrance Thread


icon

more
ADVERTISEMENT
 
topics gone triple plat - Number 1 spot 3X PLAT



section  6   0 bx goons and 6 bystanders Share this on Twitter       Share this on Facebook
 

section gear
  

 9 years ago '05        #1201
pwayne 
Props total: 0 0  Slaps total: 0 0
Ordered bunch of colognes this evening.

Coolwater Night Dive by Davidoff
Individuel by Mont blanc
Acqua essenziale blu by salvatore ferragamo
clinique happy by clinique
Eros by Versace
Dreamer by Versace
Versace man eau fraiche by Versace
Vince Camuto by vince camuto
L'instant de Guerlain pour Homme by Guerlain
Light Blue Living Stromboli by Dolce & Gabbana

and 5ml sample of Green Irish Tweed by Creed...never smelled any creed frags, want to see whats the hype is

 9 years ago '05        #1202
pwayne 
Props total: 0 0  Slaps total: 0 0
 eightytyson06 said 🔗
Got my insurrection and cigar and they weak as hell.
I like them..for the price they arent that bad..

 9 years ago '10        #1203
eightytyson06 
Props total: 23970 23 K  Slaps total: 1468 1 K
 pwayne said 🔗
Ordered bunch of colognes this evening.

Coolwater Night Dive by Davidoff
Individuel by Mont blanc
Acqua essenziale blu by salvatore ferragamo
clinique happy by clinique
Eros by Versace
Dreamer by Versace
Versace man eau fraiche by Versace
Vince Camuto by vince camuto
L'instant de Guerlain pour Homme by Guerlain
Light Blue Living Stromboli by Dolce & Gabbana

and 5ml sample of Green Irish Tweed by Creed...never smelled any creed frags, want to see whats the hype is
You order samples or whole bottles Aventus the best by Creed and cool water will smell just like green Irish tweed

 9 years ago '05        #1204
pwayne 
Props total: 0 0  Slaps total: 0 0
Versace stuff I brought in bottles as well as mont blanc. Rest I used myperfumesamples website

 9 years ago '11        #1205
darealvelle  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 31767 31 K  Slaps total: 1437 1 K
 pwayne said 🔗
Ordered bunch of colognes this evening.

Coolwater Night Dive by Davidoff
Individuel by Mont blanc
Acqua essenziale blu by salvatore ferragamo
clinique happy by clinique
Eros by Versace
Dreamer by Versace
Versace man eau fraiche by Versace
Vince Camuto by vince camuto
L'instant de Guerlain pour Homme by Guerlain[B][/B]
Light Blue Living Stromboli by Dolce & Gabbana

and 5ml sample of Green Irish Tweed by Creed...never smelled any creed frags, want to see whats the hype is
I have been meaning to buy a bottle of that.

 9 years ago '06        #1206
RESIDO 
Props total: 5586 5 K  Slaps total: 181 181
 pwayne said 🔗

and 5ml sample of Green Irish Tweed by Creed...never smelled any creed frags, want to see whats the hype is
I rocked the GIT today..
Out of the 6 that I smelled so far I like the GIT and the Millesime the best

 9 years ago '12        #1207
The Consultant  topics gone triple plat - Number 1 spot x2
Props total: 73800 73 K  Slaps total: 4355 4 K
 ddash said 🔗
I rocked Royal Oud 2 nights ago.Damn near went bought a camel and a princess and rode around the city buying frankincense and myrrh.Dope and last a long time on my skin.

smells just like spicebomb but more spicey and richer.Very rich smell.Love the dry down.The opening is sharp and strong tho.

Never smelt TF royal oud tho.

When in doubt decant out.
Fam ....
emoji
emoji
Hilarious n1gga.
emoji
emoji


Def a solid Frag though.
emoji

 9 years ago '04        #1208
ddash 
Props total: 135191 135 K  Slaps total: 9547 9 K
 RESIDO said 🔗
I rocked the GIT today..
Out of the 6 that I smelled so far I like the GIT and the Millesime the best
emoji


 The Consultant said 🔗
Fam ....
emoji
emoji
Hilarious n1gga.
emoji
emoji


Def a solid Frag though.
emoji
Yup,my n1gga I smelt like a straight muslim lol.

 9 years ago '11        #1209
darealvelle  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 31767 31 K  Slaps total: 1437 1 K
Oud scents you gotta be carteful wearing. Some of them can be very offensive; western noses are not really used to the smell yet. Some women might think you smell like dirt lol

 9 years ago '04        #1210
ddash 
Props total: 135191 135 K  Slaps total: 9547 9 K
 darealvelle said 🔗
Oud scents you gotta be carteful wearing. Some of them can be very offensive; western noses are not really used to the smell yet. Some women might think you smell like dirt lol
Yup at first I was like aw hell naww and then the dry down was lovely.But yes it can be very offensive at first.On some sheep herder type smell.Im more of a goat man myself.

 9 years ago '04        #1211
RoyceDa59  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 14425 14 K  Slaps total: 580 580
 ddash said 🔗
I use decantshop.com
Just copped some stuff from here, how long does delivery usually take?

 9 years ago '04        #1212
ddash 
Props total: 135191 135 K  Slaps total: 9547 9 K
 RoyceDa59 said 🔗
Just copped some stuff from here, how long does delivery usually take?
Broski I dont remember but I think it was only like 3 days

 9 years ago '06        #1213
RESIDO 
Props total: 5586 5 K  Slaps total: 181 181
 ddash said 🔗
Yup at first I was like aw hell naww and then the dry down was lovely.But yes it can be very offensive at first.On some sheep herder type smell.Im more of a goat man myself.

LMAO!!!

I think thats why Royal Oud didnt win me over when I wore it..
I'm not use to that type of scent..
I gotta try it out again.

 9 years ago '04        #1214
ddash 
Props total: 135191 135 K  Slaps total: 9547 9 K
Use the code 18EXTRA on decantshop.com to get 18% off your order.

 9 years ago '10        #1215
eightytyson06 
Props total: 23970 23 K  Slaps total: 1468 1 K
Copped these this weekend....both for the 20 piece




Real light scent, fresh but I think I'll return it




Smells like Versace man but not as fresh

 9 years ago '04        #1216
ddash 
Props total: 135191 135 K  Slaps total: 9547 9 K
How the hell you return cologne? ahjahahaha

Ole badminton on the weekend playing a$s n1gga lol

 9 years ago '11        #1217
darealvelle  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 31767 31 K  Slaps total: 1437 1 K
[QUOTE=eightytyson06;33463954]Copped these this weekend....both for the 20 piece




Real light scent, fresh but I think I'll return it

I like the original ch men better

 9 years ago '11        #1218
MACADEMICS 
Props total: 14249 14 K  Slaps total: 1176 1 K
 eightytyson06 said 🔗




Smells like Versace man but not as fresh
That is my grail fragrance. Only wished that it projected stronger and lasted longer but for me this is my favourite cologne i've ever owned, i'll never get bored of it.

 9 years ago '10        #1219
eightytyson06 
Props total: 23970 23 K  Slaps total: 1468 1 K
 ddash said 🔗
How the hell you return cologne? ahjahahaha

Ole badminton on the weekend playing a$s n1gga lol
Take it back to Marshall after I unload 20 sprays into a decant.... On my Detroit hood n1gga sh*t
emoji
emoji

 9 years ago '10        #1220
eightytyson06 
Props total: 23970 23 K  Slaps total: 1468 1 K
 MACADEMICS said 🔗
That is my grail fragrance. Only wished that it projected stronger and lasted longer but for me this is my favourite cologne i've ever owned, i'll never get bored of it.
Sprayed on myself around one today and just chilled can't smell a hint of it. You see the versace man comparison though

 9 years ago '04        #1221
ddash 
Props total: 135191 135 K  Slaps total: 9547 9 K
 eightytyson06 said 🔗
Take it back to Marshall after I unload 20 sprays into a decant.... On my Detroit hood n1gga sh*t
emoji
emoji
This n1gga over there hahakasjkashjashjahjaha

 9 years ago '11        #1222
MACADEMICS 
Props total: 14249 14 K  Slaps total: 1176 1 K
 eightytyson06 said 🔗
Sprayed on myself around one today and just chilled can't smell a hint of it. You see the versace man comparison though
Yeah it's projection and longevity is it's downfall. Need to smell the Versace, think I have before but need to try it again.

 9 years ago '06        #1223
Kundalini  topics gone triple plat - Number 1 spot x3
Props total: 16872 16 K  Slaps total: 2180 2 K
Damn, I didn't know buying cologne was this deep....I need to update.
emoji

 9 years ago '10        #1224
eightytyson06 
Props total: 23970 23 K  Slaps total: 1468 1 K
 01seay said 🔗
Damn, I didn't know buying cologne was this deep....I need to update.
emoji
It's a movement brahhhhhhhhhhhhh

 9 years ago '04        #1225
ddash 
Props total: 135191 135 K  Slaps total: 9547 9 K
 eightytyson06 said 🔗
It's a movement brahhhhhhhhhhhhh
Yous Right!!

say something...

Sign me up
 
 

yesterday...


most viewed right now
props+8018
logo "This ain't Netflix." 🙂*↔️🙂*↕️&#..
41 comments
1 day ago
@sports
most viewed right now
props+11315
Lesser known facts about the OJ Simpson murder case
149 comments
24 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
12
Image(s) inside Math Hoffa is compromised. Confirmed.
31 comments
19 hours ago
@hiphop
most viewed right now
props+275
logo This has to be one of the most brutal knockouts ever recorded 😫
43 comments
19 hours ago
@sports
back to top