2,064
 

Check out this simp I know


 


section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter       Share this on Facebook
 

 5 months ago '13        #26
pizzolini 2 heat pts
space
space
space
$646 | Props total: 1626 1626
Fuk that, treat her like dirt and she’ll stick like mud. Move with it or move over
+1   

 5 months ago '04        #27
---Max-Payne--- 347 heat pts347
space
avatar space
space
$8,059 | Props total: 13890 13890
I don't see anything wrong with this, the best way into a girls panties is to overly compliment imo.


Last edited by ---Max-Payne---; 12-07-2018 at 02:13 AM..
-4   

 5 months ago '17        #28
92baby 2 heat pts
space
avatar space
space
$12,824 | Props total: 25461 25461
 No Religion said
This whole thread....
Right

 5 months ago '16        #29
Teknicks 1 heat pts
space
avatar space
space
$8,291 | Props total: 19769 19769
Who gives a Fucc!

We could run hypotheticals all day.

He's not a simp or a trick he just has weak game. Why is this even a thread?

What should he have said, what up bitkh cut sum?
+9   

 5 months ago '15        #30
illywilly 
space
avatar space
space
$383 | Props total: 434 434
Lol @ the visuals thrown a txt asking for an ice cream companion ... "Blowing in the wind but no fan..."

If he got it all good and all good lol

 5 months ago '18        #31
DrizzyStan06 47 heat pts47
space
avatar space
space
$1,256 | Props total: 10931 10931
OP lied he stole those off a female website roasting men for weak approaches.
+3   

 5 months ago '05        #32
BadIntentionz 4 heat pts
space
avatar space
space
$3,920 | Props total: 1577 1577
 blah blah blah said
You new nigas weird af he tried to act like he getting hos I literally cringed
op you are whats wrong with the world
trying to put dude on blast and calling him a simp?
if you ask me he k*lled it
you just mad bruh
i cringed at you exposing yourself and being too dumb to realize
ld love to see how you talk to a chick
something gives me the feeling it would be shameful
but somehow you'd think its pimp sh*t lol
you a fool for this post bro
and its not even cornball sh*t like a few of ya no game havin a*ses said lol
and dont even act like you wont use that starting line lol
anyways props to the dude that sent those texts
working your way in with humor is always a good start
+1   

 5 months ago '18        #33
JapBlazinDABEAT 
space
space
space
$56 | Props total: 155 155
Coffee n chill is the new new
+1   

 5 months ago '11        #34
UhHuh 
space
space
space
$61 | Props total: 89 89
This is the lamest sh*t I've seen all day.

And I mean you. OP.
+4   

 5 months ago '15        #35
jharlem0500 17 heat pts17
space
space
space
$5,917 | Props total: 10571 10571
 blah blah blah said
Itís cornball sh*t bro. I could never type some f*g sh*t like that

He didnít hit btw..
Fuk you worried about it for?...
+1   

 5 months ago '17        #36
SupremeBeing5 1 heat pts
space
avatar space
space
$1,697 | Props total: 4786 4786
OP is a fu*king d*ckhead.

You n*ggas are just falling in line with the Agenda Population Control.

Thirsty thirsty thirsty stfu.

Men are suppose to be thirsty! We are made this way to continue the human race fool.
-2   

 5 months ago '05        #37
Gm0ney85 9 heat pts
space
avatar space
space
$13,910 | Props total: 3346 3346
would u rather a n*gga like this date your daughter...

or n*gga sending the d*ck picks in the DM after a couple likes?
+4   

 5 months ago '04        #38
Adwerdz 434 heat pts434
space
avatar space
space
$38,862 | Props total: 41282 41282
Dude shot his shot, and look at you op, mad and bitter on a forum with no bi*ch..

You loss op
+5   

 5 months ago '05        #39
Flatbush85 65 heat pts65
space
avatar space
space
$15,376 | Props total: 4649 4649

[video - click to view]

+1   

 5 months ago '15        #40
Deuce2416 
space
avatar space
space
$2,072 | Props total: 5750 5750
 O1as said
I mean he's trickin' s so it's whatever but to each his own he might be doing the old bait and switch
Taking a girl out for ice cream is ďtrickingĒ?! Who raised you n*ggas?
+14   

 5 months ago '16        #41
WardieMcFly 
space
avatar space
space
$1,232 | Props total: 3465 3465
Op you should show us YOUR screenshots lol
+2   

 5 months ago '18        #42
Oswaldgatesjr 21 heat pts21
space
space
space
$6,140 | Props total: 13101 13101
"You were k*lling today in class" sh*t made me cringe inside. Bruh dnt gotta kiss a*s that bad for some a*s. Over complimenting and being too nice. Get off her c*it sheesh.
+4   

 5 months ago '13        #43
Vercetti 69 heat pts69
space
avatar space
space
$6,001 | Props total: 7777 7777
That first text was so cringe, it made me shudder
+2   

 5 months ago '05        #44
blah blah blah 108 heat pts108 OP
space
avatar space
space
$32,541 | Props total: 46079 46079
 Nosbig said
You in the friend zone getting the screen shots
Nope

 Mr Scaramucci said
You spending time trying to joke and hate on a FRIEND, for some internet likes from strangers who donít even like your ads, all while this man is living life and having fun.
You fu*kin dumb a*s n*gga

You the worse type of human you fu*kin lame as*hole
You must be a corn too

 5 months ago '05        #45
blah blah blah 108 heat pts108 OP
space
avatar space
space
$32,541 | Props total: 46079 46079
 DrizzyStan06 said
OP lied he stole those off a female website roasting men for weak approaches.
Nope he really sent that to me trynna brag

 5 months ago '17        #46
Kingz2 1 heat pts
space
space
space
$5,537 | Props total: 13329 13329
I donít see anything wrong with it. The first text alil much but if it got her smiling/laughing it did itís job. After that everything seems fine and heís taking her for ice cream in no way is he a simp. Even if he took her to a restaurant like fridays. Yíall really some broke people on here if you think a 10$ date for ice cream is simping.

Op hating thatís all
+2   

 5 months ago '05        #47
blah blah blah 108 heat pts108 OP
space
avatar space
space
$32,541 | Props total: 46079 46079
 BadIntentionz said
op you are whats wrong with the world
trying to put dude on blast and calling him a simp?
if you ask me he k*lled it
you just mad bruh
i cringed at you exposing yourself and being too dumb to realize
ld love to see how you talk to a chick
something gives me the feeling it would be shameful
but somehow you'd think its pimp sh*t lol
you a fool for this post bro
and its not even cornball sh*t like a few of ya no game havin a*ses said lol
and dont even act like you wont use that starting line lol
anyways props to the dude that sent those texts
working your way in with humor is always a good start
Saying ďthe room stopped but you were k*lling it todayĒ isnít cornball?

The replies in here let me know what I already thought, boxden full of virgins

 5 months ago '18        #48
Dyslexicredaer0 27 heat pts27
space
avatar space
space
$351 | Props total: 1507 1507
I say get it how you live. If this process works for him, which it does, why knock it. Instead of knocking dude down give that man some advice as he is you friend or nah.
+3   

 5 months ago '04        #49
abstractq 6 heat pts
space
space
space
$10,047 | Props total: 6812 6812
his tone was corny, but all i see is a guy asking a girl on a cheap date

he got his foot in the door

 5 months ago '15        #50
darealjstylez86 10 heat pts10
space
space
space
$433 | Props total: 460 460
So I just got the update from the guy in this txt.....

He told me he ate ice cream off her a*s cheeks last night......


Home      
  





 


 
 




most viewed right now
+34online now  39
Image(s) inside South African beauty
16 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
online now  23
NBA Damn you Rob Pelinka 🤦🏾
71 comments
2 days ago
@sports
most viewed right now
online now  22
America FULL of NASTY MFís ... Iím CONVINCED! Lol
175 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
online now  13
Image(s) inside May 20 - Allison Mack Kept Sex Slave Photos for Blackmail, Ex-NXIVM Me..
53 comments
1 day ago
@news
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy