1,866
 

Flashback: Ryan Gosling & Justin Timberlake Singing Jodeci


 


section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter       Share this on Facebook
 

 3 months ago '15        #1
1004 page views
26 comments


MightyHealthy2 62 heat pts62
space
avatar space
space
$18,909 | Props total: 43173 43173
Flashback: Ryan Gosling & Justin Timberlake Singing Jodeci
 

 
Didn't know ryan had vocals like thatimage You can tell justin was trying to one up him, once the crowd got into it.image

+8   

26 comments for "Flashback: Ryan Gosling & Justin Timberlake Singing Jodeci"

 3 months ago '04        #2
UF4Soldier 136 heat pts136
space
avatar space
space
$20,887 | Props total: 12459 12459
These r post where we invite them to a imaginary cookout cuz they can imitate us.

And we exaggerate how great it is and forget past dealings with our kind.
+11   

 3 months ago '15        #3
MightyHealthy2 62 heat pts62 OP
space
avatar space
space
$18,909 | Props total: 43173 43173
 UF4Soldier said
These r post where we invite them to a imaginary cookout cuz they can imitate us.

And we exaggerate how great it is and forget past dealings with our kind.
True But i don't exaggerate stuff like this & go that far. I just thought it was cool to look back. You can tell the influence it had, speaking for JT of course.
+2   

 3 months ago '04        #4
Young Fab 1 heat pts
space
avatar space
space
$19,074 | Props total: 18238 18238
 UF4Soldier said
These r post where we invite them to a imaginary cookout cuz they can imitate us.

And we exaggerate how great it is and forget past dealings with our kind.
Facts.
-1   

 3 months ago '05        #5
P DRILLA 114 heat pts114
space
avatar space
space
$11,702 | Props total: 11947 11947
+7   

 3 months ago '16        #6
Brasilleo 2 heat pts
space
avatar space
space
$307 | Props total: 913 913
Yeah... I don't see JT!

But I am the only one perplexed about Jodeci being covered on the Disney channel?!

+30   

 3 months ago '10        #7
6.Yrs 18 heat pts18
space
avatar space
space
$3,616 | Props total: 11785 11785
 P DRILLA said
Imagine if that was the whole crowds reaction..




No telling where JT woulda ended up musically.

+1   

 3 months ago '08        #8
BRonin357 8 heat pts
space
avatar space
space
$6,556 | Props total: 2695 2695


So Disney had a made up teen group cover Jodeci w/ only one black person so it wouldn't be considered racist or appropriatiin although...... Yeah it kinda is.

Now looking back and seeing Gosling is crazy and he was cool, but the first white bull that was singing was better than JT easy.

sh*ts crazy nonetheless.
+3   

 3 months ago '13        #9
i e o killatofu 4 heat pts
space
avatar space
space
$2,230 | Props total: 9084 9084
sh*t like this makes you appreciate the magic of K-ci's voice

best cigarette soul singer ever dont @ me
+14   

 3 months ago '15        #10
MightyHealthy2 62 heat pts62 OP
space
avatar space
space
$18,909 | Props total: 43173 43173
 Brasilleo said
Yeah... I don't see JT!

But I am the only one perplexed about Jodeci being covered on the Disney channel?!

@ 1:14 & also fun fact the girl at the end is brittney spears. She grabbed his arm hard as hell after the girls were getting close.

 3 months ago '05        #11
Micheal C. Will 26 heat pts26
space
avatar space
space
$30,838 | Props total: 26258 26258
Justin Timberlake and Ryan Gosling

They have came a long way since then, I ain't mad at them.

Jodeci their not though
+1   

 3 months ago '12        #12
TRILL SH1T 105 heat pts105
space
avatar space
space
$6,546 | Props total: 6611 6611
 BRonin357 said


So Disney had a made up teen group cover Jodeci w/ only one black person so it wouldn't be considered racist or appropriatiin although...... Yeah it kinda is.

Now looking back and seeing Gosling is crazy and he was cool, but the first white bull that was singing was better than JT easy.

sh*ts crazy nonetheless.
Wasn’t the first white kid JC chave, also an N Sync member


And damn I wanna hear Gosling sing now in 2018
+1   

 3 months ago '07        #13
cankstoochie 48 heat pts48
space
avatar space
space
$17,811 | Props total: 2550 2550
this is dope

 3 months ago '11        #14
panamaican 
space
space
space
$1,298 | Props total: 2391 2391
This gets posted every year still pretty crazy. JC Chavez is the first white boy singing. He was better than JT then (and better later too imo). They all went on to be famous but I don't know what happened to the black dude.

Christina Aguilera and Britney Spears were on that show too. That's the like a whole generation of pop stars in one place. Keri Russell, who does some tv shows, was also there.

But what happened to the black dude?


Last edited by panamaican; 12-02-2018 at 12:08 PM..
+2   

 3 months ago '15        #15
MightyHealthy2 62 heat pts62 OP
space
avatar space
space
$18,909 | Props total: 43173 43173
 TRILL SH1T said
Wasn’t the first white kid JC chave, also an N Sync member


And damn I wanna hear Gosling sing now in 2018
I wanna say yes. He does favor him a little. Ii remember justin mentioned years ago, they considered ryan to be in N'sync at one point too.

 3 months ago '12        #16
Klasicktha1 9 heat pts
space
avatar space
space
$1,840 | Props total: 3039 3039
 BRonin357 said


So Disney had a made up teen group cover Jodeci w/ only one black person so it wouldn't be considered racist or appropriatiin although...... Yeah it kinda is.

Now looking back and seeing Gosling is crazy and he was cool, but the first white bull that was singing was better than JT easy.

sh*ts crazy nonetheless.
That was Jc his future bandmate in NSYNC
+2   

 3 months ago '17        #17
TheLastNonEarth 101 heat pts101
space
avatar space
space
$8,915 | Props total: 46396 46396

 3 months ago '04        #18
kniccalodeon 
space
space
space
$1,968 | Props total: 3965 3965
JC’s voice was that trained and powerful at that age. Sounding like a completely grown a*s men singing with children. He doesn’t get his fu*king props man everything was was always about Justin but JC was NSYNC
+2   

 3 months ago '17        #19
CJ Schwarz 69 heat pts69
space
avatar space
space
$3,316 | Props total: 16762 16762
 Brasilleo said
Yeah... I don't see JT!

But I am the only one perplexed about Jodeci being covered on the Disney channel?!

The 90s were the last raw decade. After 2003 things became much more censored, ironically the Internet was like the wild west at that time.

 panamaican said
This gets posted every year still pretty crazy. JC Chavez is the first white boy singing. He was better than JT then (and better later too imo). They all went on to be famous but I don't know what happened to the black dude.

Christina Aguilera and Britney Spears were on that show too. That's the like a whole generation of pop stars in one place. Keri Russell, who does some tv shows, was also there.

But what happened to the black dude?
He randomly just shows up on TV shows
+1   

 3 months ago '06        #20
jj01 
space
avatar space
space
$48,610 | Props total: 10980 10980
disgusting

this bi*ch always been a vulture
-2   

 3 months ago '04        #21
marcchrome 50 heat pts50
space
avatar space
space
$13,420 | Props total: 4744 4744
Did not know Ryan Gosling had pipes b.... holy sh*t
...

 2 months ago '13        #22
Ethernine 
space
avatar space
space
$1,249 | Props total: 2194 2194
 Brasilleo said
Yeah... I don't see JT!

But I am the only one perplexed about Jodeci being covered on the Disney channel?!



Cause.... they hate our a*ses but love what we do..

Meaning white people are indeed jealous of black people and allways have been and will be to the end of this sh*t.

When a person gotta keep telling u how better they are then u... they don’t even believe it.

But our dumb black a*ses believe them. That’s what makes the game uneven .

They pay to teach there kids to be like us.. but hate us how the fu*k do that work
+1   

 2 months ago '17        #23
QdobaCasanova 12 heat pts12
space
avatar space
space
$8,523 | Props total: 23675 23675
Top 3 things nonmelenated people cant do:
Sing Lauryn Hill songs at karaoke.
Eat jerk chicken.
Watch Tyler Perry movies.


We can now add “sing Jodeci” to the list.

 2 months ago '05        #24
projectd06 2 heat pts
space
avatar space
space
$7,563 | Props total: 11076 11076
 UF4Soldier said
These r post where we invite them to a imaginary cookout cuz they can imitate us.

And we exaggerate how great it is and forget past dealings with our kind.
Come give my white a*s a hug
+1   

 2 months ago '06        #25
imthatinfamous 41 heat pts41
space
avatar space
space
$9,738 | Props total: 7056 7056
 Brasilleo said
Yeah... I don't see JT!

But I am the only one perplexed about Jodeci being covered on the Disney channel?!

my thoughts exactly

Home      
  



 
 




most viewed right now
+71online now  18
Image(s) inside Singer milf Casha
37 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
-64online now  9
NBA Kristen Ledlow got married to a cornball brother
100 comments
1 day ago
@sports
most viewed right now
-33online now  8
G Herbo walking round here with herpes... ew lol
175 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
-23online now  8
Image(s) inside "I like you, and I want you..."
65 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy