1,765
 

Bodied My Nephews Friends In RDR Online


 
1
most viewed right now
  92
25 comments @hiphop
2
most viewed right now
+31  40
23 comments @thotties


section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter       Share this on Facebook
 

 2 weeks ago '16        #1
533 page views
10 comments


Freddy Highmore 11 heat pts11
space
avatar space
space
$672 | Props total: 852 852
Bodied My Nephews Friends In RDR Online
 

 
So anytime we almost done with a mission I just k!ll him, so he kicked me out the posse and his other members tried k!lling me.

After k!lling them with my bare hands he challenged me to a duel using only knives.


image

Fyi: my character is female cuz all the dudes look like crackheads.

We also had a few first person view fist f!ghts but I didn't add those.


Last edited by Freddy Highmore; 12-02-2018 at 09:18 AM..
+7   

10 comments for "Bodied My Nephews Friends In RDR Online"

 1 week ago '07        #2
Jeet Kune Do 13 heat pts13
space
avatar space
space
$7,376 | Props total: 3149 3149
Lmfao. I had sound down a bit, were they gettin upset?
+1   

 1 week ago '06        #3
d4deesnuts 3 heat pts
space
avatar space
space
$7,281 | Props total: 4811 4811
 Freddy Highmore said
So anytime we almost done with a mission I just k!ll him, so he kicked me out the posse and his other members tried k!lling me.

After k!lling them with my bare hands he challenged me to a duel using only knives.





Fyi: my character is female cuz all the dudes look like crackheads.

We also had a few first person view fist f!ghts but I didn't add those.
That laugh at 1:00 after u k!lled them got me

[video - click to view]

+7   

 1 week ago '16        #4
Freddy Highmore 11 heat pts11 OP
space
avatar space
space
$672 | Props total: 852 852
 Jeet Kune Do said
Lmfao. I had sound down a bit, were they gettin upset?
I muted them cuz I didn't wanna hear all that "YO WTF YOU DOING"

Next time I'll put up their audio lol
+1   

 1 week ago '16        #5
Freddy Highmore 11 heat pts11 OP
space
avatar space
space
$672 | Props total: 852 852
 d4deesnuts said
That laugh at 1:00 after u k!lled them got me
I inherited that sh*t from my grandfather lmao
+1   

 1 week ago '16        #6
Lamel2g 
space
avatar space
space
$1,085 | Props total: 10954 10954
 Freddy Highmore said
So anytime we almost done with a mission I just k!ll him, so he kicked me out the posse and his other members tried k!lling me.

After k!lling them with my bare hands he challenged me to a duel using only knives.





Fyi: my character is female cuz all the dudes look like crackheads.

We also had a few first person view fist f!ghts but I didn't add those.
You worked the sh*t out of them
+1   

 1 week ago '16        #7
Freddy Highmore 11 heat pts11 OP
space
avatar space
space
$672 | Props total: 852 852
 Lamel2g said
You worked the sh*t out of them
I have a problem lol I'ma see if I can get away with it again over the weekend.
+1   

 1 week ago '10        #8
USC 82 heat pts82
space
avatar space
space
$23,998 | Props total: 19098 19098
My dood looks sick af , nothing like a crackhead. You just wanted to be a bi*ch, its ok.
+2   

 1 week ago '16        #9
Freddy Highmore 11 heat pts11 OP
space
avatar space
space
$672 | Props total: 852 852
 USC said
My dood looks sick af , nothing like a crackhead. You just wanted to be a bi*ch, its ok.
Idk maybe I should have worked harder but I just wanted to get online lol.

I've seen YouTube videos showing how to get the best out come I'll proly switch if they reset progress when the full version come out.

I kinda wish you could just pick an ethnicity I'd be a native
+1   

 1 week ago '10        #10
USC 82 heat pts82
space
avatar space
space
$23,998 | Props total: 19098 19098
 Freddy Highmore said
Idk maybe I should have worked harder but I just wanted to get online lol.

I've seen YouTube videos showing how to get the best out come I'll proly switch if they reset progress when the full version come out.

I kinda wish you could just pick an ethnicity I'd be a native
Yea i took my time but wont matter if we get reset anyway. My dood name is Creole Leroux, outchea runnin thangs from the bayou nwa literally.

Chix are smaller , sometimes i think they have a slight advantage in combat.

 1 week ago '16        #11
Freddy Highmore 11 heat pts11 OP
space
avatar space
space
$672 | Props total: 852 852
 USC said
Yea i took my time but wont matter if we get reset anyway. My dood name is Creole Leroux, outchea runnin thangs from the bayou nwa literally.

Chix are smaller , sometimes i think they have a slight advantage in combat.
Idk bro lol did u see me disadvantaged? Lol I just picked an athletic build tho I figure a burly build would be stronger tho

But yeah I'm hearing we getting a reset with the full release and if we do I'ma change the character.

Home      
  



 
 





most viewed right now
+21online now  23
Video inside Remember when Murder Inc. tried to create there own 50 Cent....
73 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
+29online now  22
Article inside Chiko Juan death: Meek Mill affiliate reportedly dead after Atlanta s..
159 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
+26online now  13
Video inside If You Decide To Get Married, This Will Be Your Life
167 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
+18online now  12
Dec 13 - Atlanta goons shoot and kill a Police officer and K-9 off Candler Road
189 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
online now  9
Philthy Rich Finally Speaks On mozzy signing messy marv aka cashlord
87 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
online now  8
JID Forced To Change "DiCaprio 2" Artwork, Resulting In Sales Loss
38 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
+69online now  6
Image(s) inside May 31, 2019, Legendary Pictures will be DROPPING. BODIES.
50 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
-25online now  5
NBA Shaq gotta out the weed down
111 comments
2 days ago
@sports
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy