2,363
 

NaturalVision Evolved - GTA V graphics mod looks incredible



ADVERTISEMENT
 
topics gone triple plat - Number 1 spot 3X PLAT




section  x1   |  0 bx goons and 1 bystanders Share this on Twitter       Share this on Facebook

section games
  
 5 months ago '12        #1
2167 page views
29 comments


Faythung  topics gone triple plat - Number 1 spot x2
avatar
Props total: 33095 33 K  Slaps total: 2989 2 K
NaturalVision Evolved - GTA V graphics mod looks incredible
 

 
+32   



best
worst
29 comments
 

 5 months ago '06        #2
snaxxx 
Props total: 9385 9 K  Slaps total: 1356 1 K
Wonder if my 3060ti will be able to run this lolll
+4   

 5 months ago '14        #3
Supaman 1987 
Props total: 4375 4 K  Slaps total: 1926 1 K
sh*t look clean

but good luck running it

 5 months ago '20        #4
one2remember3 
Props total: 12091 12 K  Slaps total: 1169 1 K
 snaxxx said
Wonder if my 3060ti will be able to run this lolll
sh*t i hope so, so mines can lol
+3   

 5 months ago '18        #5
ANONThuMz 
Props total: 16971 16 K  Slaps total: 1050 1 K
Only thing that keep my from getting a pc is the cheating… I play mainly shooters and cross plat against pc players just ruins a lot of good matches when you run into a modder/cheater and they got aim bots craccn
+7   

 5 months ago '11        #6
Ant O 
Props total: 36699 36 K  Slaps total: 3266 3 K
When future civilizations find a copy of this game and skyrim
+3   

 5 months ago '14        #7
DavidAames  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 34605 34 K  Slaps total: 1423 1 K
Damn that sh*t looks beautiful.

And that song was low key fire…
+12   

 5 months ago '04        #8
#RAPTORSWON  topics gone triple plat - Number 1 spot x2
Props total: 11058 11 K  Slaps total: 4170 4 K
This guy got tired of waiting for GTA 6, so he made it himself... dope
+8   

 5 months ago '11        #9
Silencer  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 52442 52 K  Slaps total: 2067 2 K
28:25 - 30:08 wild af





+9   

 5 months ago '17        #10
Lazy  topics gone triple plat - Number 1 spot x2
Props total: 47827 47 K  Slaps total: 6711 6 K
 DavidAames said
Damn that sh*t looks beautiful.

And that song was low key fire…
Boy Harsher - Autonomy
+4   

 5 months ago '13        #11
uoeno  topics gone triple plat - Number 1 spot x17
Props total: 78187 78 K  Slaps total: 12944 12 K
 ANONThuMz said
Only thing that keep my from getting a pc is the cheating… I play mainly shooters and cross plat against pc players just ruins a lot of good matches when you run into a modder/cheater and they got aim bots craccn
100% exactly the same. if cheating wasn't an issue, i would have been on PC. I think its the same for MANY, MANY people. Its the main reason why people turn off crossplay when they can.
+3   

 5 months ago '13        #12
The Originator 
Props total: 17318 17 K  Slaps total: 916 916
fu*kin’ fire bruh!!

Damn this sh*t makes me sad lowkey

I been busy as hell with life over the years….

A n*gga just wanna camp up at the crib and just play video games for at least one week straight and I’ll be good. I miss them days…
+8   

 5 months ago '14        #13
DavidAames  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 34605 34 K  Slaps total: 1423 1 K
 Lazy said
Boy Harsher - Autonomy
Good looks broski, yeah i instantly Looked that sh*t up and added it to my playlist once i saw That video lol
+1   

 5 months ago '06        #14
snaxxx 
Props total: 9385 9 K  Slaps total: 1356 1 K
 one2remember3 said
sh*t i hope so, so mines can lol
Let a playa know if you ever try this out lolll

 5 months ago '17        #15
Lazy  topics gone triple plat - Number 1 spot x2
Props total: 47827 47 K  Slaps total: 6711 6 K
 DavidAames said
Good looks broski, yeah i instantly Looked that sh*t up and added it to my playlist once i saw That video lol


 5 months ago '15        #16
emperor 
Props total: 513 513  Slaps total: 138 138
 uoeno said
100% exactly the same. if cheating wasn't an issue, i would have been on PC. I think its the same for MANY, MANY people. Its the main reason why people turn off crossplay when they can.
people turn off crossplay because they get washed if it's a shooter. PC players will always have an advantage with mouse and keyboard over the dookie console controllers.
+4   

 5 months ago '14        #17
angryostrich 
Props total: 2979 2 K  Slaps total: 198 198
Where’s GTA VI
+1   

Top 10 most slapped recently  5 months ago '18        #18
BlackjesuS  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 20521 20 K  Slaps total: 3782 3 K
 ANONThuMz said
Only thing that keep my from getting a pc is the cheating… I play mainly shooters and cross plat against pc players just ruins a lot of good matches when you run into a modder/cheater and they got aim bots craccn
 uoeno said
100% exactly the same. if cheating wasn't an issue, i would have been on PC. I think its the same for MANY, MANY people. Its the main reason why people turn off crossplay when they can.

Gentleman...it's no longer 2002 ...online is safe...I promise it's not as widespread as a*sumed

2. As someone who has been banned for "hacking" ..y'all gotta respect some people just nice

 5 months ago '13        #19
uoeno  topics gone triple plat - Number 1 spot x17
Props total: 78187 78 K  Slaps total: 12944 12 K
 BlackjesuS said
Gentleman...it's no longer 2002 ...online is safe...I promise it's not as widespread as a*sumed

2. As someone who has been banned for "hacking" ..y'all gotta respect some people just nice
theres weekly warzone hack compilations bruh
+1   

 5 months ago '15        #20
Wert12 
Props total: 92 92  Slaps total: 5 5
Looks good runs like sh*t because of ENB effects used for the lighting. I got a 3080 with a ryzen 5900 and still get 45fps on medium preset.
+1   

Top 10 most slapped recently  5 months ago '18        #21
BlackjesuS  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 20521 20 K  Slaps total: 3782 3 K
 uoeno said
theres weekly warzone hack compilations bruh
It's just not as wide spread as you boys portray...all im saying is that you are safe lol

 5 months ago '17        #22
Lazy  topics gone triple plat - Number 1 spot x2
Props total: 47827 47 K  Slaps total: 6711 6 K
 BlackjesuS said
It's just not as wide spread as you boys portray...all im saying is that you are safe lol
I’m not sure what games you play but cheating is even worse

Keep in mind devs now sell cheats for their own games
+1   

 5 months ago '18        #23
ANONThuMz 
Props total: 16971 16 K  Slaps total: 1050 1 K
 BlackjesuS said
Gentleman...it's no longer 2002 ...online is safe...I promise it's not as widespread as a*sumed

2. As someone who has been banned for "hacking" ..y'all gotta respect some people just nice
Lol I respect that some nighaz is nice but my warzone experience showed me that it’s a lot of haccn going on… had a match where my whole squad quads got head shoted from a window and we spectated that dude he was jumping from the roof hitting my fuccs thru windows body caught was dumb high then at the end when his squad won he immediately started yelling get good N!5gers… like he wasn’t cheating and was just that sic wit it lol… from that moment on we stopped running cross plat
+1   

 5 months ago '05        #24
Micheal C. Will  topics gone triple plat - Number 1 spot x3
Props total: 139901 139 K  Slaps total: 15314 15 K
GTA V been around for so long without a proper sequel, they got mods looking like GTA 6

 5 months ago '17        #25
JacobWatch  topics gone triple plat - Number 1 spot x2
Props total: 64641 64 K  Slaps total: 4181 4 K
Can’t even play this sh*t anymore

Maybe the mods would help but I’m not copping a whole pc for that sh*t



Sign me up
 
 

yesterday...


most viewed right now
online now  14
Image(s) inside Vans x Gallery Dept "Good Luck"
30 comments
1 day ago
@gear
most viewed right now
-52online now  10
Image(s) inside BREAKING: Akademiks talks about Tinashe curving him. "Her loss. Her ca..
88 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
+32online now  9
Jan 29 - Average American woman 20 years old and up weighs 170.6 pounds
241 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
online now  9
Video inside Jan 29 - Trump said he would build impenetrable dome over US, warned of..
166 comments
2 days ago
@news
back to top
register register Follow BX @ Twitter search BX privacyprivacy