3,612
 

Is Nike wilding with these?



ADVERTISEMENT
 
topics gone triple plat - Number 1 spot 3X PLAT




section  x1   |  0 bx goons and 1 bystanders Share this on Twitter       Share this on Facebook

section gear
  
New replies show every 20 seconds
 1 week ago '19        #51
HaterVision  topics gone triple plat - Number 1 spot x10
Props total: 13029 13 K  Slaps total: 6093 6 K
 bonez79 said
Dope for a female shoe, I better not see a n*gga rocking these though.
Why not. n*ggas shouldn’t be wearing crocs. Lol
+1   

 1 week ago '16        #52
BedStuy 
Props total: 8981 8 K  Slaps total: 907 907
Looks good for women. I can't believe crocs became popular in men.
+2   

 1 week ago '11        #53
bonez79  topics gone triple plat - Number 1 spot x13
Props total: 48100 48 K  Slaps total: 9870 9 K
 HaterVision said
Why not. n*ggas shouldn’t be wearing crocs. Lol
I wouldn't recommend it but hey do you.

 1 week ago '19        #54
l3altimore 7  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 4582 4 K  Slaps total: 323 323
These are fire for females

 1 week ago '16        #55
Head Coach 
Props total: 17028 17 K  Slaps total: 1379 1 K
Concept design, not official
+1   

 1 week ago '09        #56
izlar928  topics gone triple plat - Number 1 spot x30
Props total: 12360 12 K  Slaps total: 7902 7 K
I was going to get some runners but I’m 38 and my son said they are fit youngins so I’m good

 1 week ago '10        #57
CKFly 
Props total: 338 338  Slaps total: 73 73
They need those in Timbs version without the strap around. I tried to make shift a pair of timb slippers with scissors back in the day....great for stepping outside real quick even if it gonna touch dirt or something traction is there


These nikes look tacky tho

 1 week ago '19        #58
HaterVision  topics gone triple plat - Number 1 spot x10
Props total: 13029 13 K  Slaps total: 6093 6 K
 bonez79 said
I wouldn't recommend it but hey do you.
I don’t wear them sh*ts. I was just asking since n*ggas already wearing crocs.

 1 week ago '17        #59
SixShot Capo 
Props total: 1338 1 K  Slaps total: 504 504
Nah them ain't bad at all. They'd be better had those come out before Crocs.

 1 week ago '04        #60
nwking  topics gone triple plat - Number 1 spot x5
Props total: 29666 29 K  Slaps total: 3175 3 K
Do they come in black though

 1 week ago '16        #61
deezydee2323 
Props total: 5693 5 K  Slaps total: 1303 1 K
As much crocs these kids wear ! These will sell EZ

 1 week ago '04        #62
Tikyle2 
Props total: 11096 11 K  Slaps total: 1414 1 K
Air Force Crocs

or

Croc Force 1's

?

 1 week ago '05        #63
Tonero 
Props total: 12892 12 K  Slaps total: 3034 3 K
They sorta fresh, for a beach day? I’ll fu*k with em. They have to be breathable tho

 1 week ago '05        #64
tokinjohn  topics gone triple plat - Number 1 spot x3
Props total: 128558 128 K  Slaps total: 15279 15 K
Lol this is the list of the feminine men that you gonna see rocking these in a hood near you







Woman propped my post, that should speak to you Omar a*s n*ggas



"that's minimal and feminine like sandals "



Thin straps supporting your heels



New replies show every 20 seconds


Sign me up
 
 

yesterday...


most viewed right now
+32online now  71
Video inside "So Long, Pal" Judge Sentences Repeat Offender After Giving Him Several..
66 comments
20 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
+109online now  70
Woman speaking facts about female expectation
101 comments
21 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
+79online now  36
Jordan price increases
132 comments
21 hours ago
@gear
most viewed right now
+17online now  34
Video inside Joe Budden still getting that Nike money 20 years later (Swoosh High )
25 comments
21 hours ago
@hiphop
back to top
register register Follow BX @ Twitter search BX privacyprivacy