4,736
 

Is there not an Official Dreams Thread?


ADVERTISEMENT
 


section  x1   |  0 bx goons and 1 bystanders Share this on Twitter       Share this on Facebook

section games
  
 1 month ago '11        #1
375 page views
26 comments


rbarber1234 
space
avatar space
space
Props total: 6649 6 K  Slaps total: 990 990
Is there not an Official Dreams Thread?
 

 
sh*t looks crazy. I wonder if you can create adult content image

Even though the game is rated T. But it's all user created sh*t.
-1   



best
worst
26 comments
 

 1 month ago '17        #2
SPdaGOAT  topics gone triple plat - Number 1 spot x3
space
avatar space
space
Props total: 45703 45 K  Slaps total: 11483 11 K
I’m bout to cop as soon as get home from work. Giving myself 40 days to make Power Stone 3, call me Jay Elect

 1 month ago '16        #3
stop resisting 
space
avatar space
space
Props total: 11768 11 K  Slaps total: 11623 11 K
Sony postponed announcing PS5 this month so they could release this trash not knowing it was gonna flop anyways
-3   

 1 month ago '18        #4
MasonPolitikz 
space
avatar space
space
Props total: 664 664  Slaps total: 272 272
Omg. Dreams finna be the best game. That’s not a game. But it’s everything. sh*t is amazing. Everybody talking about dreams
-1   

 1 month ago '18        #5
MasonPolitikz 
space
avatar space
space
Props total: 664 664  Slaps total: 272 272
 stop it 5 said
Sony postponed announcing PS5 this month so they could release this trash not knowing it was gonna flop anyways
Dreams. Is amazing. U tripping this is YouTube for game creators and song makers. This is Mario maker on steroids. Lol Xbox fans mad. The reviews is amazing

 1 month ago '04        #6
Jae_Hood_354 
space
avatar space
space
Props total: 7493 7 K  Slaps total: 824 824
 MasonPolitikz said
Dreams. Is amazing. U tripping this is YouTube for game creators and song makers. This is Mario maker on steroids. Lol Xbox fans mad. The reviews is amazing
Donít mind him heís a hater. N yeah itís getting great reviews. Media molecule with a hit , I just need little big planet remastered

 1 month ago '18        #7
MasonPolitikz 
space
avatar space
space
Props total: 664 664  Slaps total: 272 272
I heard dreams getting multiplayer support. Omg community game building. It’s a wrap. Lol this finna be the video game YouTube world
-1   

 1 month ago '16        #8
stop resisting 
space
avatar space
space
Props total: 11768 11 K  Slaps total: 11623 11 K
 MasonPolitikz said
Dreams. Is amazing. U tripping this is YouTube for game creators and song makers. This is Mario maker on steroids. Lol Xbox fans mad. The reviews is amazing
 Jae_Hood_354 said
Donít mind him heís a hater. N yeah itís getting great reviews. Media molecule with a hit , I just need little big planet remastered
 MasonPolitikz said
I heard dreams getting multiplayer support. Omg community game building. Itís a wrap. Lol this finna be the video game YouTube world
So now yíall about to go around claiming you make video games just like people who use fruity loops or pro tools swear theyíre producers

Stop it 5

-3   

 1 month ago '12        #9
Faythung 
space
avatar space
space
Props total: 10726 10 K  Slaps total: 853 853
 MasonPolitikz said
Omg. Dreams finna be the best game. Thatís not a game. But itís everything. sh*t is amazing. Everybody talking about dreams

 1 month ago '18        #10
MasonPolitikz 
space
avatar space
space
Props total: 664 664  Slaps total: 272 272
 stop it 5 said
So now y’all about to go around claiming you make video games just like people who use fruity loops or pro tools swear they’re producers

Stop it 5

Dude go away. Dreams is gonna be something dummy’s hate on until they try it. It’s amazing never seen anything like this in 20 yrs of gaming
-1   

 1 month ago '05        #11
GodzMustBeCrazy 
space
avatar space
space
Props total: 1807 1 K  Slaps total: 383 383
 stop it 5 said
Sony postponed announcing PS5 this month so they could release this trash not knowing it was gonna flop anyways



 1 month ago '16        #12
stop resisting 
space
avatar space
space
Props total: 11768 11 K  Slaps total: 11623 11 K
 GodzMustBeCrazy said

High rated games flop all the time fella

PS5 was supposed to be officially introduced but they had this on the calendar and got tired of pushing it back

 1 month ago '18        #13
MasonPolitikz 
space
avatar space
space
Props total: 664 664  Slaps total: 272 272
 stop it 5 said
High rated games flop all the time fella

PS5 was supposed to be officially introduced but they had this on the calendar and got tired of pushing it back
Lol Xbox fans waiting for Project spArk. That got canceled before it sparked. Sony wins again with a stellar blockbuster. This game a cop just for having a powerful animation 3D studio on ya console not to mention unlimited Games created and the way u can collaborate with others is legit dope. YouTube for games
-1   

 1 month ago '16        #14
stop resisting 
space
avatar space
space
Props total: 11768 11 K  Slaps total: 11623 11 K
 MasonPolitikz said
Lol Xbox fans waiting for Project spArk. That got canceled before it sparked. Sony wins again with a stellar blockbuster. This game a cop just for having a powerful animation 3D studio on ya console not to mention unlimited Games created and the way u can collaborate with others is legit dope. YouTube for games
I purchased a ps4 then a pro when it came out so miss me with the xbox bullsh*t. Microsoft didnt get a dime from me this gen

that being said, the PS5 reveal had to be pushed back for the release of this game.

 1 month ago '19        #15
Myko Jagsin 
space
avatar space
space
Props total: 1464 1 K  Slaps total: 944 944
Basically its Little Big Planet but doesn’t look kiddy. It’s not really groundbreaking. Maybe because it’s on a console. But it’s gonna just like the rest of them. I thought Minecraft, LBP, Roblox, Garrys Mod, and every other game like this was gonna change things but they just die out and become forgotten.
+1   

 1 month ago '17        #16
Lite  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
space
avatar space
space
Props total: 24958 24 K  Slaps total: 4277 4 K
Damn bx ain't fu*king with it... twitch aint fu*king with it

Im still in the tutorials after a few days

Idk mang

 1 month ago '05        #17
WCIB 
space
avatar space
space
Props total: 19034 19 K  Slaps total: 1113 1 K

@


Last edited by WCIB; 02-21-2020 at 10:55 AM..
-1   

 1 month ago '20        #18
NachoDips 
space
avatar space
space
Props total: 4374 4 K  Slaps total: 950 950

-2   

 1 month ago '13        #19
gow 
space
avatar space
space
Props total: 1612 1 K  Slaps total: 1160 1 K
this needs internet




my laptop is broken neway
+1   

 1 month ago '17        #20
SPdaGOAT  topics gone triple plat - Number 1 spot x3
space
avatar space
space
Props total: 45703 45 K  Slaps total: 11483 11 K
Bout to get on my game making sh*t today, making beats too fire tho.

In the weak it's been out I've noticed only f*g**t n*ggas the only ones that's hating or dont see the potential. bi*ch boys in here talking twitch views
-1   

 1 month ago '13        #21
gow 
space
avatar space
space
Props total: 1612 1 K  Slaps total: 1160 1 K
stef + felt



 1 month ago '17        #22
Lite  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
space
avatar space
space
Props total: 24958 24 K  Slaps total: 4277 4 K
 SPdaGOAT said
Bout to get on my game making sh*t today, making beats too fire tho.

In the weak it's been out I've noticed only f*g**t n*ggas the only ones that's hating or dont see the potential. bi*ch boys in here talking twitch views
No need for the sublime.. just @ me babbbbeeeeey

You claim this gon beat out gamepass but its deadddd

D
U
D

Deaddddd

Here you go sweetheart
+1   

 1 month ago '17        #23
SPdaGOAT  topics gone triple plat - Number 1 spot x3
space
avatar space
space
Props total: 45703 45 K  Slaps total: 11483 11 K
 Lite said
No need for the sublime.. just @ me babbbbeeeeey

You claim this gon beat out gamepass but its deadddd

D
U
D

Deaddddd

Here you go sweetheart
Sublime and subliminal not the same thing dumbass

You njggas have been advocating for Xbox for 7 years now, yall have no right to call anything a dud.

Nobody can find any physical copies in SoCal btw. It's a dud tho because aren't sharing their creative processes publicly

Cant wait to turn yo bi*ch a*s into a crab cake, soon come
-1   

 1 month ago '17        #24
Lite  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
space
avatar space
space
Props total: 24958 24 K  Slaps total: 4277 4 K
 SPdaGOAT said
Sublime and subliminal not the same thing dumbass

You njggas have been advocating for Xbox for 7 years now, yall have no right to call anything a dud.

Nobody can find any physical copies in SoCal btw. It's a dud tho because aren't sharing their creative processes publicly

Cant wait to turn yo bi*ch a*s into a crab cake, soon come

You're 30...

Start a family
Stop f*ghting on forums about video games

Youll be a less miserable person that way


And is that another threat after you never acted upon the 1st threat?
+1   

 1 month ago '17        #25
SPdaGOAT  topics gone triple plat - Number 1 spot x3
space
avatar space
space
Props total: 45703 45 K  Slaps total: 11483 11 K
 Lite said
You're 30...

Start a family
Stop f*ghting on forums about video games

Youll be a less miserable person that way


And is that another threat after you never acted upon the 1st threat?
It's the same threat dummy. I already started a family lmfao. These the pleas you copping so you won't get your a*s beat. Man up f*g**t a*s n*gga.

Btw, dont ever put my homeboy as your avi again, hed spit in your pu**y a*s face
-1   



ADVERTISEMENT
Sign me up
 
 

yesterday...


most viewed right now
+22online now  33
Video inside Da Brat receives a New Bentley from her Fiance Big Booty judy!
193 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
online now  33
Video inside Trav Tells The REAL Reason Why 50 Threw Yayo In The Bushes, Fell Out w/..
230 comments
24 hours ago
@hiphop
most viewed right now
online now  15
Mar 27 - The coronavirus pandemic is exploding in Louisiana
111 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
online now  11
Trav going crazy on IG live right now! 50 got him heated!
217 comments
1 day ago
@hiphop
back to top
register register Follow BX @ Twitter search BX privacy