3,347
squad up!
 

Mirror Replica BAPE , BBC, BABY MILO, DIrect Supply LOW PRICE SHipped--Enjoy


view the rest of most viewed
 


section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 12 years ago '06        #1626
RalphLaurenJR 2 heat pts
space
space
space
$3,216 | Props total: 31 31
 stunna2004 said
lol, he owned all yall!
yep

 12 years ago '06        #1627
RalphLaurenJR 2 heat pts
space
space
space
$3,216 | Props total: 31 31
 iAM said
he most likely gave u tha date February 10th so he could take his bank account/credit card off paypal n pretty much shut it down as far as activity goes...so ya pretty much burnt...cuz paypal is gonna decide in ya favor and theyre gonna say they were able to recover $0.00 since his balance on his account is most likely $0.00 and theyre gonna say all that otha bullsh*t about how tha dispute is closed but theyll keep workin on tryna get ya money back

just keep it movin
that n*gga is fu*ked..

 12 years ago '06        #1628
RalphLaurenJR 2 heat pts
space
space
space
$3,216 | Props total: 31 31
 urbanbeatz said
Yo man.. you will Not get a FULL Refund for a Sweater I sent you.. I still had to Pay for the Hood and Shipping.. You will not get that part refunded -- YOU know the Rules of Canal --- I will admit that the actual Crack Hoodies you got were Off in Color and sh*t, But LIFE is LIFE and Im in Canada Now doing things until March 1st. So yea I will give you a Partial Refund, But i wont jus Let you hold a Sweater and Get Full Refund, You On Crack??? and If ya wanna take it to PayPal, I will Guarantee you wont get money back. So chill out.

Its funny how when March comes the Whole Board will be MINE again.. So whatever, Complain and Try and Ruin my rep, But it wont work ...

So now yall know MY SIDE of how I will do refunds.. PM me with the deal and I will Login to PayPal and Do this for yall.. PEACE
:applause: :applause: :applause:

 02-13-2007, 02:22 PM         #1629
S7evin  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
haha, urbanbeatz always come through.

 12 years ago '06        #1630
RalphLaurenJR 2 heat pts
space
space
space
$3,216 | Props total: 31 31
 S7evin said
haha, urbanbeatz always come through.
sure....

 12 years ago '06        #1631
asian-sensation 
space
avatar space
space
$611 | Props total: 0 0
 RalphLaurenJR said
OWNED?? I'M NOT BROKE, YOU AND THAT n*gga COMPLAINING ABOUT 70 DOLLARS ARE... LOL LOL..
^lmao why are you still here after getting owned

you didn't even respond to that comment either. hahaha what a joke all you can say is how "broke we are". looool


Last edited by asian-sensation; 02-13-2007 at 02:50 PM..

 02-13-2007, 03:02 PM         #1632
S7evin  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
ralphlaurenJR.. lol

 12 years ago '06        #1633
RalphLaurenJR 2 heat pts
space
space
space
$3,216 | Props total: 31 31
 asian-sensation said
^lmao why are you still here after getting owned

you didn't even respond to that comment either. hahaha what a joke all you can say is how "broke we are". looool
how the fu*k did i get owned, you broke a.ss computer nerd, fu*k boy, i'll slap you in the face with a stack

 12 years ago '06        #1634
asian-sensation 
space
avatar space
space
$611 | Props total: 0 0
alright, go ahead and try to do that LOL

 02-13-2007, 05:13 PM         #1635
S7evin  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 asian-sensation said
alright, go ahead and try to do that LOL
\hahahahahah

 12 years ago '06        #1636
asian-sensation 
space
avatar space
space
$611 | Props total: 0 0
Urb, you gon respond our PMs about the problem or what? You've been on today and still didn't do anything about it.

 02-14-2007, 08:30 PM         #1637
Urban  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
WHERE IS MY MONEY URB? FIRST YOU'RE TALKING ABOUT ALL THIS PARTIAL REFUND sh*t, I AGREEDED TO IT AND STILL NOTHING, WHERE THE fu*k IS MY CASH? STOP BEING A fu*kING DEADBEAT ALREADY AND PAY ME.


As for polojr...take Urbs d*ck out your mouth, damn. Hell, take my d*ck out of your mouth too while you're at it.


Last edited by Urban; 02-14-2007 at 08:32 PM..

 12 years ago '06        #1638
RalphLaurenJR 2 heat pts
space
space
space
$3,216 | Props total: 31 31
 Urban said
WHERE IS MY MONEY URB? FIRST YOU'RE TALKING ABOUT ALL THIS PARTIAL REFUND sh*t, I AGREEDED TO IT AND STILL NOTHING, WHERE THE fu*k IS MY CASH? STOP BEING A fu*kING DEADBEAT ALREADY AND PAY ME.


As for polojr...take Urbs d*ck out your mouth, damn. Hell, take my d*ck out of your mouth too while you're at it.
f*g**t a.ss bi*ch, always talkin bout d*cks, you a homo, broke bi*ch..

Home      
  
 


most viewed right now
 172
Image(s) inside WOW SHOTS FIRED!! KATT WILLIAMS GOING AT KEVIN HART NECK!!!!!!! (On hi..
48 comments
2 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 135
 NFL BREAKING: Giants trading Eli Apple to New Orleans Saints
80 comments
31 minutes ago
@sports
most viewed right now
 97
NBA NBA Rule Changes Lead To Offensive Explosion League Wide
40 comments
2 hours ago
@sports
most viewed right now
 62
Image(s) inside Oct 23 - Breaking: Trump to forgo presidential duties and hold two ral..
36 comments
3 hours ago
@news
most viewed right now
 59
Image(s) inside Curren$y has a baby jet on the way
53 comments
3 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 55
Shorty is damn near 50 but living like a young IG thot
26 comments
2 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 45
Image(s) inside why Joe dressed like a gay Kung Loa?
46 comments
3 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 43
MMA YOOO KHABIB REALLY REALLY STUDIED CONOR MCGREGOR before the FIGHT :mjwow:
16 comments
2 hours ago
@sports
most viewed right now
 38
NBA Derozan for Kawhi = Both Teams Won?
32 comments
3 hours ago
@sports
most viewed right now
 38
Video inside Jada Finally Penetrates Will.
6 comments
2 hours ago
@movies
most viewed right now
 29
 NFL Broncos QB Chad Kelly, arrested & charged with first-degree criminal tresp..
21 comments
29 minutes ago
@sports
most viewed right now
 26
Video inside Vladtv interview that led to AR-AB downfall.....
21 comments
3 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 26
Video inside What Is The General Cost Of Living In Ghana?
3 comments
2 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 22
NBA Anyone else think Bron could be losing these games on purpose?
131 comments
12 hours ago
@sports
most viewed right now
 20
Video inside Spider-Man 2 (PS2) Developer plays Spider-man (PS4) for the first time
1 comments
2 hours ago
@games
most viewed right now
 20
BOX Errol Spence’s Next Opponent *You heard it hear first*
45 comments
2 hours ago
@sports
most viewed right now
 20
 Video inside How Will Smith Pulled Jada Pinkett
2 comments
30 minutes ago
@hiphop
most viewed right now
 18
Image(s) inside Yooooo... is the the worst back tat ever?
12 comments
3 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 17
NFL Guess who now has more 4th quarter comebacks than mr clutch Aaron Rodgers
14 comments
3 hours ago
@sports
most viewed right now
 17
How have you been pronouncing this word?
8 comments
2 hours ago
@wild'ish
Top 10 most propped recently
Last few hours...
BigCliff
68
Obadiah1Verse18
46
iswerve
46
ElevateOne
43
G.W.
39
Hakim Cobain
36
TheLastNonEarth
33
Villuminati
32
br82186
31
Proffesor X
30
Top 10 most slapped recently
suavehooper
57
g0dfather
38
two-face
20
PrinceDreSON
20
Rule 336
19
HiShinUnit
19
trapclassics
18
Proffesor X
18
Esco300YMCMB
14
OG Phil Jackson
12
 
 





most viewed right now
online now  51
Image(s) inside Ayisha Diaz now has onlyfans page
42 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
online now  37
FBG Wooski shot in head at friends funeral
232 comments
19 hours ago
@hiphop
most viewed right now
online now  28
Video inside Lawd have mercy jazmynekyng uproarchallenge
63 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
online now  25
Image(s) inside LiAngelo Ball has s3x tape with a tr@nny. #BBB #BallControl
195 comments
1 day ago
@misc
most viewed right now
online now  18
Image(s) inside Oct 22 - NYPD sergeant being investigated for shoving underwear down c..
140 comments
18 hours ago
@news
most viewed right now
online now  16
NFL Shannon Sharpe out here showing his true colors, Skip with the people though
45 comments
22 hours ago
@sports
most viewed right now
online now  15
Video inside after 20 years tchina arnold talks about the drama on martin
133 comments
2 days ago
@movies
most viewed right now
online now  12
unpopular opinion 2: mortal kombat was a better series than street fighter!!
106 comments
1 day ago
@games
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy