4,563
 

PEOPLE IN VIRTUAL REALITY SHARE THEIR BIGGEST REGRETS :mjcry:


ADVERTISEMENT
 
2
most viewed right now
+75  93
52 comments @sports


section  x1   |  0 bx goons and 1 bystanders Share this on Twitter       Share this on Facebook

section wild 'ish
  
 2 weeks ago '14        #1
1637 page views
32 comments


consigliereA 
space
avatar space
space
Props total: 43024 43 K  Slaps total: 2592 2 K
PEOPLE IN VIRTUAL REALITY SHARE THEIR BIGGEST REGRETS :mjcry:
 

 


Last edited by consigliereA; 01-14-2020 at 01:05 AM..
+14   



best
worst
32 comments
 

 2 weeks ago '14        #2
consigliereA  OP
space
avatar space
space
Props total: 43024 43 K  Slaps total: 2592 2 K
Damn..
@


Last edited by consigliereA; 01-13-2020 at 11:37 PM..
+3   

 2 weeks ago '14        #3
consigliereA  OP
space
avatar space
space
Props total: 43024 43 K  Slaps total: 2592 2 K


 2 weeks ago '04        #4
bakeram4 
space
space
space
Props total: 1225 1 K  Slaps total: 264 264
im not crying you guys are


+6   

 2 weeks ago '04        #5
YngSwift 
space
avatar space
space
Props total: 781 781  Slaps total: 133 133
Sad story about the moms but a real eye opening experience and why I always say the word "weird" is subjective the boy thought his moms was a koo koo bird because he didnt understand the depths behind her tree talking! I almost shed a tear till that sh*t at the end popped up

Btw I still have no clue wtf I was just watching is this a video game or something?


Last edited by YngSwift; 01-14-2020 at 12:34 AM..
+11   

 2 weeks ago '17        #6
Cronion2415  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
space
avatar space
space
Props total: 4303 4 K  Slaps total: 323 323

+5   

 2 weeks ago '17        #7
Mr Scaramucci  topics gone triple plat - Number 1 spot x35
space
avatar space
space
Props total: 77867 77 K  Slaps total: 17482 17 K
Man.... :(
+2   

 2 weeks ago '15        #8
suavehooper  topics gone triple plat - Number 1 spot x28
space
space
space
Props total: 82515 82 K  Slaps total: 109454 109 K
damn I couldn't even pay attention to the stories because of how creepy that game looks.

Some the characters look like their having constant seizures
+1   

 2 weeks ago '18        #9
STUNT101 
space
space
space
Props total: 2604 2 K  Slaps total: 257 257
Every time you think you are having a bad day someone somewhere is having a worse day
+7   

 2 weeks ago '04        #10
Joe Scumbag 
space
avatar space
space
Props total: 5342 5 K  Slaps total: 272 272
Jesus....

Glad with how they ended the First Video tho,

What is you biggest regret?

No fu*king that thing!
+3   

 2 weeks ago '15        #11
EasyPeel 
space
avatar space
space
Props total: 932 932  Slaps total: 27 27
Damn
+2   

 2 weeks ago '17        #12
Timberwolves  topics gone triple plat - Number 1 spot x5
space
avatar space
space
Props total: 17765 17 K  Slaps total: 2302 2 K
lol this is hilarious will all the fu*kery in the video...

dude talking about an a*signment dressed as Lucario from Pokemon and here comes hank hill photobombing him and starts crawling on the ground



good post OP


edit: damn that panda dude talking about the trees...

be kind to everyone, even if you don't find them "normal" in your standards, everyone has a reason for what they do.


Last edited by Timberwolves; 01-14-2020 at 11:24 AM..
+6   

 2 weeks ago '14        #13
rashadd 
space
avatar space
space
Props total: 9287 9 K  Slaps total: 601 601
Damn man. Life is really a journey. Nice to know he thought his mother was a lil weird and for the story to come full circle, was just brilliant in how he told it.


...
+5   

 2 weeks ago '17        #14
Timberwolves  topics gone triple plat - Number 1 spot x5
space
avatar space
space
Props total: 17765 17 K  Slaps total: 2302 2 K
 YngSwift said
Btw I still have no clue wtf I was just watching is this a video game or something?
its basically a world of random people dressed up as random characters just chilling in these "chat rooms" but everyone has a controllable avatar.
Technically its considered a video game. But there is no real purpose.




+5   

 2 weeks ago '14        #15
Tim Jay 
space
space
space
Props total: 18818 18 K  Slaps total: 2944 2 K


+2   

 2 weeks ago '10        #16
Akira Son Bio 
space
avatar space
space
Props total: 24907 24 K  Slaps total: 2843 2 K
its funny how open people can be online but won't talk about sh*t around blood or friends. Cats are more open to being open through a network than in person, which is kinda scary. I guess if you get it off your chest then that's all that matters.
+6   

 2 weeks ago '12        #17
acefresh 
space
avatar space
space
Props total: 43073 43 K  Slaps total: 3700 3 K
 Akira Son Bio said
its funny how open people can be online but won't talk about sh*t around blood or friends. Cats are more open to being open through a network than in person, which is kinda scary. I guess if you get it off your chest then that's all that matters.
I think the anonymity probably helps
+12   

 2 weeks ago '10        #18
Akira Son Bio 
space
avatar space
space
Props total: 24907 24 K  Slaps total: 2843 2 K
 acefresh said
I think the anonymity probably helps
I know, but its just crazy how the human brain can work

"here is this person. I never met them. I have no idea what they are about. They sound like a guy but are we really sure that's a guy? What if they are a murderer, or psychotic .... they seem nice though. fu*k it, I'm spilling my guts with no fu*ks to give"

crazy .... that's all I got
+3   

 2 weeks ago '14        #19
NineDime 
space
avatar space
space
Props total: 5547 5 K  Slaps total: 244 244
 Timberwolves said
lol this is hilarious will all the fu*kery in the video...

dude talking about an a*signment dressed as Lucario from Pokemon and here comes hank hill photobombing him and starts crawling on the ground



good post OP


edit: damn that panda dude talking about the trees...

be kind to everyone, even if you don't find them "normal" in your standards, everyone has a reason for what they do.
True, but I had to turn it off after the Pepsi Mascot said his regret was drinking a Coca-Cola in ‘09
+1   

 2 weeks ago '06        #20
fresh3000 
space
avatar space
space
Props total: 847 847  Slaps total: 138 138
 bakeram4 said
im not crying you guys are


Them trees aint do it...somebody cutting onions in here...and its dust flying too...
+3   

 2 weeks ago '06        #21
Qbert 
space
avatar space
space
Props total: 14945 14 K  Slaps total: 1512 1 K
 Akira Son Bio said
its funny how open people can be online but won't talk about sh*t around blood or friends. Cats are more open to being open through a network than in person, which is kinda scary. I guess if you get it off your chest then that's all that matters.
It's kind of how we are bred to think. Not be vulnerable. Imagine letting a hoe have it better than you give it to your wife?

We need to do better as people. Almost like we have no appreciation of time until some big calamity.
+2   

 2 weeks ago '16        #22
honda 
space
avatar space
space
Props total: 25288 25 K  Slaps total: 2917 2 K
that panda
+1   

 2 weeks ago '04        #23
bakeram4 
space
space
space
Props total: 1225 1 K  Slaps total: 264 264
 NineDime said
True, but I had to turn it off after the Pepsi Mascot said his regret was drinking a Coca-Cola in ‘09
bruh not sure if you watched it all but at the end he like what you regret and dude say fu*king that think and the char just looks at him sh*t had me dead

 fresh3000 said
Them trees aint do it...somebody cutting onions in here...and its dust flying too...


damn sawdust or something
+1   

 2 weeks ago '04        #24
ddash 
space
avatar space
space
Props total: 12915 12 K  Slaps total: 901 901
that damn panda mane

man everyone just needs to vent sometimes.Everybody needs love and someone at times


Last edited by ddash; 01-14-2020 at 02:31 PM..
+2   

 2 weeks ago '05        #25
Double M Set  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
space
avatar space
space
Props total: 5591 5 K  Slaps total: 1124 1 K
That Tree Story Was Beautiful
+3   



ADVERTISEMENT
Sign me up
 
 

yesterday...


most viewed right now
+19online now  77
Video inside Jan 25 - People are falling DEAD in the streets of 武汉..
294 comments
18 hours ago
@news
most viewed right now
online now  59
Open Marriage fu-kery!
58 comments
20 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
-17online now  49
Image(s) inside #HotGirlsForBernie is TRENDING on Twatter; EPIC BACKFIRE ensues.
47 comments
18 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
online now  28
TMZ Video of Meek MIll and Nicki Minaj argument in Hollywood
203 comments
21 hours ago
@hiphop
back to top
register register Follow BX @ Twitter search BX privacy