3,120
 

Jourdan Raine




section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter       Share this on Facebook
 

 2 weeks ago '05        #1
3230 page views
27 comments


doughboy05 3 heat pts
space
avatar space
space
$213 | Props total: 341 341
Jourdan Raine
 

 
igshid=175df946dwy0g
igshid=858vag6k9r0d
igshid=1r4pz2esv75mi
igshid=ispamg1iiu43
+46   

27 comments for "Jourdan Raine"

 2 weeks ago '15        #3
TalibanDread 5 heat pts
space
space
space
$4,507 | Props total: 22995 22995
Wife type

[instagram - click to view]




[video - click to view]

+17   

 2 weeks ago '13        #4
unowhoo 
space
space
space
$126 | Props total: 238 238
She looks like the girl you dissed growing up cause she was like one of the guys till one day you go back to the hood and visit your moms and now you're like
+10   

 2 weeks ago '06        #5
grunsthis 16 heat pts16
space
avatar space
space
$6,304 | Props total: 46 46
Good Lord.....
+1   

 2 weeks ago '17        #6
International1 
space
space
space
$1,481 | Props total: 5281 5281
All that French Toast and no syrup.....got damn
She look like she got a good sense of humor too
+2   

 2 weeks ago '08        #7
Chicken_N_I-Roc 29 heat pts29
space
avatar space
space
$5,892 | Props total: 5334 5334
Nice, no dash.
+1   

 2 weeks ago '15        #8
Veggie Burgers 1 heat pts
space
avatar space
space
$4,467 | Props total: 7303 7303
Them curls and that overbite
+4   

 2 weeks ago '19        #9
BairPaw 
space
space
space
$202 | Props total: 305 305
Y’all gotta stop praising these weave head bi*ches..
-4   

 2 weeks ago '14        #10
Yosado 3 heat pts
space
avatar space
space
$3,552 | Props total: 10868 10868
Dear Santa ,


 2 weeks ago '15        #11
ChoAssUp 78 heat pts78
space
avatar space
space
$17,132 | Props total: 40667 40667
Lovely young lady

 2 weeks ago '04        #12
kaph_een 
space
avatar space
space
$510 | Props total: 16 16
 BairPaw said
Yall gotta stop praising these weave head bi*ches..
True story
+2   

 2 weeks ago '19        #13
BairPaw 
space
space
space
$202 | Props total: 305 305
 Veggie Burgers said
Them curls and that overbite
Its weave bro... dont buy in her. Kids gonna be ugly and nappy head
-2   

 2 weeks ago '12        #14
eLvi 1 heat pts
space
space
space
$875 | Props total: 1336 1336
Wow que maldito abuso.

 2 weeks ago '04        #15
cuzjuan 16 heat pts16
space
avatar space
space
$5,363 | Props total: 3348 3348
looking yashidi in the face
+1   

 2 weeks ago '17        #16
Hurricane 5 heat pts
space
avatar space
space
$490 | Props total: 1425 1425


I’m good
+1   

 2 weeks ago '16        #17
Lagos 182 heat pts182
space
avatar space
space
$7,804 | Props total: 12731 12731
This isn’t it
-2   

 2 weeks ago '15        #18
Veggie Burgers 1 heat pts
space
avatar space
space
$4,467 | Props total: 7303 7303
 BairPaw said
Its weave bro... dont buy in her. Kids gonna be ugly and nappy head
My hair nappy too. Have you met any black people?

Top 10 most propped recently  1 week ago '18        #19
BrooklynDamien 2 heat pts
space
avatar space
space
$2,802 | Props total: 11935 11935
Almost perfect execution breh. You gotta put the song first. Dope song too my g. Props. And shorty a little slimmy gimme too
+1   

 1 week ago '05        #20
doughboy05 3 heat pts OP
space
avatar space
space
$213 | Props total: 341 341
 Hurricane said


Im good
Lol. How you gon' pass on that?

 1 week ago '05        #21
doughboy05 3 heat pts OP
space
avatar space
space
$213 | Props total: 341 341
Shorty is slim with a cute face, natural body, no crazy piercings and no tattoos. I never put them on a pedestal but, I'll acknowledge when I see.

 1 week ago '05        #22
doughboy05 3 heat pts OP
space
avatar space
space
$213 | Props total: 341 341
 BrooklynDamien said
Almost perfect execution breh. You gotta put the song first. Dope song too my g. Props. And shorty a little slimmy gimme too
I ain't catch what you was talking about off top. That rain down on me joint with swv, huh? I can't go above the call of duty to acknowledge that fine piece of work.

 1 week ago '13        #23
krispy bryant 4 heat pts
space
avatar space
space
$4,081 | Props total: 2735 2735
nice lil chocolate chip.

 1 week ago '06        #24
Icee 36 heat pts36
space
avatar space
space
$13,561 | Props total: 9491 9491
 doughboy05 said



A1 Quality




Lottery Pick


I'm in there like swimwear





@ @ @ @ @
+1   

 1 week ago '05        #25
ceo-of-hucworld 67 heat pts67
space
avatar space
space
$9,239 | Props total: 16080 16080
Damn I love her smile!

Home      
  



 
 




most viewed right now
+31online now  44
Image(s) inside Ghanaian hips
16 comments
19 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
online now  37
Paper work of Casanova 2x snitching surfaces
191 comments
19 hours ago
@hiphop
most viewed right now
online now  26
NBA Kyrie Irving critical of Brad Stevens coaching after 3rd consecutive loss
40 comments
21 hours ago
@sports
most viewed right now
+66online now  25
NBA Lonzo Ball DELETE & UNFOLLOW LAVAR BALL, BBB, (LaMelo Say "THANK 4 GETTIN ..
266 comments
1 day ago
@sports
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy