1,646
 

Mexican's don't run L.A. (B.G. Knoccout & Dresta interview with Vlad)


 
3
most viewed right now
  59
21 comments @thotties


section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter       Share this on Facebook
 

 2 months ago '18        #51
ordoabchao 23 heat pts23
space
space
space
$3,373 | Props total: 4600 4600
EME or no EME, Mexicans are the middle man, and only because of their proximity to Mexico. They have the appearance of more structure than Black people because black organizations have been systematically targeted and destroyed since Cointelpro. Mexican organizations never had to worry about government interference, either from their own or America's. This is partially also due to the fact that the government imports & distributes drugs.
+5   

 2 months ago '13        #52
johndoee1 
space
space
space
$225 | Props total: 158 158
 ordoabchao said
EME or no EME, Mexicans are the middle man, and only because of their proximity to Mexico. They have the appearance of more structure than Black people because black organizations have been systematically targeted and destroyed since Cointelpro. Mexican organizations never had to worry about government interference, either from their own or America's. This is partially also due to the fact that the government imports & distributes drugs.
Bingo lol
+1   

 2 months ago '05        #53
chi town hustla 243 heat pts243
space
avatar space
space
$22,479 | Props total: 32449 32449
 johndoee1 said
TBH , here crips , bloods etc hold more weight in jail than in the free world . Gangs here dont really control any hoods like LA . Im guessing thats what he meant by "culture".
he didnt mean that, he just didnt know what he was talking about.

 2 months ago '05        #54
halfadash 84 heat pts84
space
space
space
$2,137 | Props total: 1529 1529
 YKing said
biggest gang


[pic - click to view]

On the topic of the title...
I just don't understand the rhetoric of "We run such and such".

Governments can make laws exclusively for runnin up in your house and snatching you when you sleep.. No one runs sh*t
+2   

 2 months ago '14        #55
freezetag 
space
avatar space
space
$2,512 | Props total: 5397 5397
 Soo Special OG said
so u gonna act like the south aint got bloods crips gd's
Yea they all actors.

 2 months ago '17        #56
Its 
space
space
space
$2,429 | Props total: 3874 3874
Wtf is patronizing vlad?
Stop it slime

 2 months ago '05        #57
nigelmes1 1 heat pts
space
avatar space
space
$775 | Props total: 710 710
"fu*k B.G. Knoccout and every n*gga down with him"

 2 months ago '09        #58
UrbanEnterprise 174 heat pts174
space
avatar space
space
$24,658 | Props total: 29063 29063
yall worry about race too much

 2 months ago '17        #59
Killaboy 11 heat pts11
space
avatar space
space
$3,742 | Props total: 7766 7766
 Blokka Blokka said
Mexicans control the drugs = they run LA
this.
technology has basically stamped out any other "hustles" that brothers could have. its doin the same with drugs unless you cooperating. times are a changin man....even the scammers are catchin the heat. but drugs still reign supreme got brothers takin penitentiary chances coppin from mexicans who gonna drop a dime on them anyway. plus lets be honest the mexicans have the identity advantage and a close border if sh*t gets hot

more black businesses are needed and we gotta start at the bottom with parenting and empowering the youth with choices and options so threads like this dont matter. let em have the bullsh*t
+1   

 2 months ago '18        #60
MYDICKSOCOLD 3 heat pts
space
avatar space
space
$1,053 | Props total: 4035 4035
 CloutGod said
yep u sound stupid.

everybody know where gangs started. but saying no gangs in the south , is like saying no bloods in ny bc it aint start there.

Plenty of gds bd and crip sets in Atl going back to the 90s, bloods more recent in the 2000s


I done lived all over and I'll tell you like this: n*ggas get down the same everywhere. Think sh*t sweet.

n*ggas get laid down for being on the wrong block whether you in Harlem, Inglewood, or Kansas City Memphis, or Atl.

This sh*t is sweet. Its a plenty of blood sets in NY that aint "OFFICIAL" please go tell them n*ggas they aint real. Them guns real. Them bodies real. Them charges real. On the porch a*s n*gga.
You will never be real

This d*ckface over here literally bragging about having gangbanging culture in the damn south not knowing that EVERYBODY be clowning you idiots behind your back

Bro in the south we laid back people. PERIOD. We don't do no gangbanging. You special ed phaggots that can't even acquire a G.E.D. have to resort to having your whole stupid identity wrapped up in a BANDANA because you're too pathetic to get a life.

Bet your stupid a*s don't got a car either sitting there talking about "the porch" you can't even afford to leave

You're a fukkin' disgrace

I'll give you my Mercedes Benz right the fukk now if you got 1 thing to your name worth boasting about

 2 months ago '09        #61
abstruse 
space
avatar space
space
$2,818 | Props total: 1344 1344
as long as you pay taxes,government runs LA,if you're grown a*s man thinking any street gang runs a city you're fu*king retarded

Top 10 most slapped recently  2 months ago '18        #62
baddie 54 heat pts54
space
space
space
$4,715 | Props total: 12826 12826
 CloutGod said
yep u sound stupid.

everybody know where gangs started. but saying no gangs in the south , is like saying no bloods in ny bc it aint start there.

Plenty of gds bd and crip sets in Atl going back to the 90s, bloods more recent in the 2000s


I done lived all over and I'll tell you like this: n*ggas get down the same everywhere. Think sh*t sweet.

n*ggas get laid down for being on the wrong block whether you in Harlem, Inglewood, or Kansas City Memphis, or Atl.

This sh*t is sweet. Its a plenty of blood sets in NY that aint "OFFICIAL" please go tell them n*ggas they aint real. Them guns real. Them bodies real. Them charges real. On the porch a*s n*gga.
 chi town hustla said
originated aint the discussion u said the south doesnt have a gang culture. hoover and fort are from miss and took that sh*t back home early in the game. damn near everybody from chicago grandparents are from miss or tenn. everybody visit their family in the summer, that banging sh*t down there was going on before i was born.
There is NO GANG CULTURE IN THE SOUTH.

I will not get shot or a*saulted for wearing blue or red.

I will not get checked for throwing up random gang signs

I will not get a*saulted for wearing a blue or red bandana

Y’all n*ggas cut the bullsh*t out. You n*ggas making it seem like you WANT gang culture to have an influence down here... but it doesn’t and it’s gonna stay that way

The South is responsible for a LOT of African American culture in America today

BUT GANG BANGING AINT IT. Let them backward mf’s out west and up North Stay on that bullsh*t
+1   

 2 months ago '18        #63
MYDICKSOCOLD 3 heat pts
space
avatar space
space
$1,053 | Props total: 4035 4035
 baddie said
Bloods and Crips? That’s LA culture

GD’s? That’s Chicago culture

There’s no gangbanging culture in the south
BRO.

I'M.

FUKKIN.

SAYING.

THO.



no homo I deadass cried when x*xTentacion got murdered over this. you got no idea how much it broke my heart to see a brother from my state cross over to the mainstream only to have his life taken by some dumbass slobs who got poisoned into that gangbanging bullshyt the same way OG Mack poisoned all those other special ed kids in New York.

don't nobody know how to speak on this but that's the brutal truth we don't want to confront: THE *MAJORITY* of the people pulling the trigger in these cases are special ed cats who got sucked into that poison because there was nowhere else for them to go.

Then you got as*holes in this thread who take that "oh but i k*lled somebody so that makes me official now regardless if someone from L.A. gonna bless my make-believe set or not" attitude and the poison spreads.

You not no gangbanger, you're another psychopath wannabe with a gun.
-1   

 2 months ago '17        #64
Killaboy 11 heat pts11
space
avatar space
space
$3,742 | Props total: 7766 7766
 MYd*ckSOCOLD said
You will never be real

This d*ckface over here literally bragging about having gangbanging culture in the damn south not knowing that EVERYBODY be clowning you idiots behind your back

Bro in the south we laid back people. PERIOD. We don't do no gangbanging. You special ed phaggots that can't even acquire a G.E.D. have to resort to having your whole stupid identity wrapped up in a BANDANA because you're too pathetic to get a life.

Bet your stupid a*s don't got a car either sitting there talking about "the porch" you can't even afford to leave

You're a fukkin' disgrace

I'll give you my Mercedes Benz right the fukk now if you got 1 thing to your name worth boasting about
you leasin? whats the note on that bi*ch? year and model breh?

just givin you sh*t.
i hope your post was comin from a good place cuz some dudes could use a no nonsense talk like that. you over simplified sh*t but i dont know the culture in the south like that to speak on it. bangin is dead its better they find out sooner rather than later
+1   

 2 months ago '18        #65
MYDICKSOCOLD 3 heat pts
space
avatar space
space
$1,053 | Props total: 4035 4035
 baddie said
There is NO GANG CULTURE IN THE SOUTH.

I will not get shot or a*saulted for wearing blue or red.

I will not get checked for throwing up random gang signs

I will not get a*saulted for wearing a blue or red bandana

Y’all n*ggas cut the bullsh*t out. You n*ggas making it seem like you WANT gang culture to have an influence down here... but it doesn’t and it’s gonna stay that way

The South is responsible for a LOT of African American culture in America today

BUT GANG BANGING AINT IT. Let them backward mf’s out west and up North Stay on that bullsh*t
this this this this this THIS!!!!!!!!

the only "gang" from the south is Zoe Pound and even THEY laugh at all those dumbass hand signs and bandanas and trippin' over who wearing what.

i'm born and raised in the south. WE. DO. NOT. DO. GANGBANGIN.

any fool a*s clown trying to be a Crip or Blood on the east coast is a damn wannabe and fraud. period. i love Dipset but let's keep it real, them dudes ain't no damn Bloods and even they know it.

 2 months ago '17        #66
Killaboy 11 heat pts11
space
avatar space
space
$3,742 | Props total: 7766 7766
 MYd*ckSOCOLD said
this this this this this THIS!!!!!!!!

the only "gang" from the south is Zoe Pound and even THEY laugh at all those dumbass hand signs and bandanas and trippin' over who wearing what.

i'm born and raised in the south. WE. DO. NOT. DO. GANGBANGIN.

any fool a*s clown trying to be a Crip or Blood on the east coast is a damn wannabe and fraud. period. i love Dipset but let's keep it real, them dudes ain't no damn Bloods and even they know it.
to be fair color trippin is dead almost everywhere breh. injunctions out west took out the ones who was really down for that sh*t anyway. bloods and crips doesnt mean you cant a*sociate with each other anymore. its more neighborhood beefs and old bodies. sh*t even in chicago with all this insane sh*t and clique hoppin. brothers dont even know who they pissed off at they just pissed off at the world.
+2   

 2 months ago '18        #67
MYDICKSOCOLD 3 heat pts
space
avatar space
space
$1,053 | Props total: 4035 4035
 chi town hustla said
originated aint the discussion u said the south doesnt have a gang culture. hoover and fort are from miss and took that sh*t back home early in the game. damn near everybody from chicago grandparents are from miss or tenn. everybody visit their family in the summer, that banging sh*t down there was going on before i was born.
and when was the last time Hoover and Fort came to the south

nah, son. we don't do that gangbangin' bullshyt out here. you got some fools out there that might enjoy a lot of Lil Wayne but they know DAMN well they ain't no bloods.

I might change the oil on my car but I ain't no damn mechanic.

Ain't nobody from the south over here trying to "put in work" for a Chicago/LA gang. Stop that foolishness. By your same logic I could wear blue all the time and invent my own Crip set.

 2 months ago '05        #68
chi town hustla 243 heat pts243
space
avatar space
space
$22,479 | Props total: 32449 32449
 baddie said
There is NO GANG CULTURE IN THE SOUTH.

I will not get shot or a*saulted for wearing blue or red.

I will not get checked for throwing up random gang signs

I will not get a*saulted for wearing a blue or red bandana

Y’all n*ggas cut the bullsh*t out. You n*ggas making it seem like you WANT gang culture to have an influence down here... but it doesn’t and it’s gonna stay that way

The South is responsible for a LOT of African American culture in America today

BUT GANG BANGING AINT IT. Let them backward mf’s out west and up North Stay on that bullsh*t
bro i got into with some opposition in Mississippi for having my hat broke off . ive been visiting my family in tenn since i was a shorty. i know what im talking about when it comes to those two states and "gang culture". where u from in the south real talk?
+1   

 2 months ago '18        #69
MYDICKSOCOLD 3 heat pts
space
avatar space
space
$1,053 | Props total: 4035 4035
 Killaboy said
you leasin? whats the note on that bi*ch? year and model breh?

just givin you sh*t.
i hope your post was comin from a good place cuz some dudes could use a no nonsense talk like that. you over simplified sh*t but i dont know the culture in the south like that to speak on it. bangin is dead its better they find out sooner rather than later
its enough Benzes for all of us willing to stop the violence, b

this is another reason why i hate Dj Akademiks. dude got a fukkin BIOMATHEMATICS degree and he on youtube trying to rile people up instead of showing people a better way like the one HE got to have.

it drives me crazy cuz his punkass is basically saying "yeah, i got my degree, but you n*ggas is too retarded to ever be like me so i'm not gonna ever share the wealth of knowledge that i picked up from white folks"

 2 months ago '05        #70
chi town hustla 243 heat pts243
space
avatar space
space
$22,479 | Props total: 32449 32449
 MYd*ckSOCOLD said
and when was the last time Hoover and Fort came to the south

nah, son. we don't do that gangbangin' bullshyt out here. you got some fools out there that might enjoy a lot of Lil Wayne but they know DAMN well they ain't no bloods.

I might change the oil on my car but I ain't no damn mechanic.

Ain't nobody from the south over here trying to "put in work" for a Chicago/LA gang. Stop that foolishness. By your same logic I could wear blue all the time and invent my own Crip set.
where u from in the south? Mississippi or Tennessee? i dont know sh*t about bloods or crips but i know where people and folks at ive politicked with them.

 2 months ago '17        #71
Killaboy 11 heat pts11
space
avatar space
space
$3,742 | Props total: 7766 7766
 MYd*ckSOCOLD said
its enough Benzes for all of us willing to stop the violence, b

this is another reason why i hate Dj Akademiks. dude got a fukkin BIOMATHEMATICS degree and he on youtube trying to rile people up instead of showing people a better way like the one HE got to have.

it drives me crazy cuz his punkass is basically saying "yeah, i got my degree, but you n*ggas is too retarded to ever be like me so i'm not gonna ever share the wealth of knowledge that i picked up from white folks"
haha im good on the benz homie been there done that. i stick to the cheaper sh*t now.

yeah akademiks..i honestly dont know too much about him. im a free enterprise type of guy tho so i cant knock a hustle, plus i think his audience is mostly burb boys. cant rely on everyone to spread the word not everyone is a leader remember that. but ill respond to you cuz i dont see you in the thread with a petition to lock him up.
+1   

 2 months ago '18        #72
MYDICKSOCOLD 3 heat pts
space
avatar space
space
$1,053 | Props total: 4035 4035
 Killaboy said
haha im good on the benz homie been there done that. i stick to the cheaper sh*t now.

yeah akademiks..i honestly dont know too much about him. im a free enterprise type of guy tho so i cant knock a hustle, plus i think his audience is mostly burb boys. cant rely on everyone to spread the word not everyone is a leader remember that. but ill respond to you cuz i dont see you in the thread with a petition to lock him up.
Dj Akademiks is still a "voice" though.

Name me 5 other people who do what he does.

Meanwhile you got pewdiepie, Ninja, Dr.Disrespect, Shroud, and all these other geek a*s dudes with MILLIONS of followers who watch them play videogames and that's it.

We're better than that. Everybody knows this but nobody wants to even try.

 2 months ago '17        #73
92baby 2 heat pts
space
avatar space
space
$10,635 | Props total: 21219 21219
 chi town hustla said
originated aint the discussion u said the south doesnt have a gang culture. hoover and fort are from miss and took that sh*t back home early in the game. damn near everybody from chicago grandparents are from miss or tenn. everybody visit their family in the summer, that banging sh*t down there was going on before i was born.
Tookie Williams is originally from Louisiana

 2 months ago '04        #74
jaynat603 
space
avatar space
space
$724 | Props total: 1206 1206
BG knoccout saying alternative facts and still believes Orlando Anderson is innocent, smh

 2 months ago '17        #75
Mx3379 11 heat pts11
space
avatar space
space
$498 | Props total: 2209 2209
 Teknicks said
Mexican Gangs don't control the drug trade. The Mexican Mafia does. The Mexican Mafia is like BMF a drug org with money. They can get things done on the street but they aren't a gang. You can't go to the Mexican Mafia hood. The Mexican Mafia does business with who ever has money. And Mexican Gangs mainly beef with Mexican Gangs
Nothing true about this statement with the exception of the opening line.

Home      
  



 
 




most viewed right now
+30online now  15
Video inside Amateur Adult Film Star Crystina Rossi Boyfriend Gets In A Shootout Liv..
388 comments
2 days ago
@misc
most viewed right now
-54online now  10
Image(s) inside Feb 15 - The plus-size era is over before it began
63 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
+113online now  8
Image(s) inside Come Get Your Mama, Bruh...
121 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
+24online now  4
Sara Molina: Tekashi 6ix9ine's Guilty Plea Deal is No Prison Time by Snitching..
403 comments
2 days ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy