3,274
 

Name A Hip-Hop Forum That You Were Always On Before You Found Boxden..


 
2
most viewed right now
  83
96 comments @hiphop


section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter       Share this on Facebook
 

 4 years ago '11        #76
Ralph Nautica 77 heat pts77
space
avatar space
space
$11,284 | Props total: 9785 9785
Nobodysmiling.com - owner of the site sold the sh*t and made a game forum

One of the members made a site all the refugees could go to but it wasn't the same

Roamed on here for a year until I decided to join

 4 years ago '04        #77
King Kusanagi 36 heat pts36
space
avatar space
space
$9,099 | Props total: 3677 3677
Check my joined date. BX OG


 4 years ago '07        #78
Avon_Barksdale 4646 heat pts4646 OP
space
avatar space
space
$48,679 | Props total: 85056 85056
 Ralph Nautica said
Nobodysmiling.com - owner of the site sold the sh*t and made a game forum

One of the members made a site all the refugees could go to but it wasn't the same

Roamed on here for a year until I decided to join
Damn i remember that forum i checked it a few times....you took it back with that one

 4 years ago '10        #79
Marlo Stanfield 67 heat pts67
space
avatar space
space
$2,601 | Props total: 328 328
 F3AR said
the coli>>>>>>>>>>>boxden

[pic - click to view]


 4 years ago '05        #80
drama_kiNg 62 heat pts62
space
avatar space
space
$14,351 | Props total: 818 818
Idk but y'all ever hear of a site called daphatspot? Or some sh*t

That's the only thing that I can think of I'm not sure if it was a forum sh*t was like 12 years ago

 4 years ago '13        #81
SWAYYZE 20 heat pts20
space
avatar space
space
$18,431 | Props total: 12312 12312
None bx my first love. Lol.. use to go on rapgodfather tho..

 4 years ago '07        #82
Repressed 
space
avatar space
space
$3,426 | Props total: 1654 1654
Rapmusic.com

Was there from 1999 when I was like 15 lol until i found Boxden.

 4 years ago '07        #83
Avon_Barksdale 4646 heat pts4646 OP
space
avatar space
space
$48,679 | Props total: 85056 85056
 Marlo Stanfield said

[pic - click to view]

Perfect gif placement...

 4 years ago '05        #84
P-Hill|M 28 heat pts28
space
avatar space
space
$39,023 | Props total: 15293 15293
 Curtisimo said
Lmao yeah Nas message board used to be the sh*t. Them Nas and jay battles were epic.

Back in those days n*ggaz actually posted lyrics and discussed why they thought a rapper was better than another one

Now it's all about record sales and who lost smh

There was a n*gga named anti college that was a heavy twista Stan
ROFL ANTI-COLLEGE... CREATED A FUGAZI a.ss CHARACTER THAT WAS HIS "GIRL" WHO THEN DIED IN A CAR ACCIDENT OR SOME DUMB sh*t

n*gga said Adrenaline Rush was the GOAT album

 4 years ago '04        #85
pocketchange 172 heat pts172
space
avatar space
space
$14,357 | Props total: 15391 15391
Rapmusic.com
Realeastn*ggas



And a bunch of underground forums that I or someone else started.

 4 years ago '07        #86
INFAMOUS 13 heat pts13
space
space
space
$35,778 | Props total: 2754 2754
[email changed - confirm acct by email]
 IamDaGawd said
what were u n*ggas user names on RN?

lemme find out i knew some of u
Pi$tol_Pete i think my name was or some sh*t like that

 4 years ago '09        #87
59fifty 1 heat pts
space
avatar space
space
$28,342 | Props total: 17877 17877
Nas bbs,hiphopgame,hhhavoc,hhdx,ahh rumors section,some ghostface board,y2hh


Last edited by 59fifty; 06-17-2014 at 10:23 PM..

 4 years ago '04        #88
pocketchange 172 heat pts172
space
avatar space
space
$14,357 | Props total: 15391 15391
I used to be in AOL chatrooms before anything text battling n*ggas.

 4 years ago '11        #89
eucalyptus 30 heat pts30
space
avatar space
space
$15,817 | Props total: 8376 8376
Solecollector.com

Wasn't a HH forum, but it had a dope Music section. Spitta (Curren$y) was on that sh*t and everything. n*gga chopped it up with us, we gave him mixtape ideas and everything, spitta is that n*gga.

"All about checks like solecollector.com, Some of y'all ain't on that Yall behind"


[video - click to view]


 4 years ago '05        #90
Fresh|B 1011 heat pts1011
space
avatar space
space
$44,731 | Props total: 32995 32995
 drama_kiNg said
Idk but y'all ever hear of a site called daphatspot? Or some sh*t
...I Remember DaPhatSpot Back In The Day. Use To Go There For All The Dipset Mixtapes Because The Dude That Run U-Mad Site Was Always Supplying The Forum.

 4 years ago '07        #91
Avon_Barksdale 4646 heat pts4646 OP
space
avatar space
space
$48,679 | Props total: 85056 85056
 Fresh Whyte said
...I Remember DaPhatSpot Back In The Day. Use To Go There For All The Dipset Mixtapes Because The Dude That Run U-Mad Site Was Always Supplying The Forum.
I kinda remember thats shyt, but i was dumb enough to buy all my dipset mixtapes from MixUnit.com....

 4 years ago '04        #92
knownomniscient 22 heat pts22
space
space
space
$3,875 | Props total: 2700 2700
rapmusic
undergroundhiphop

 4 years ago '09        #93
BrooklynStiles 127 heat pts127
space
avatar space
space
$12,081 | Props total: 15475 15475
 NahLij said
AllHipHop Ill Community.
"The reason" before the Crash

 06-17-2014, 11:29 PM         #94
Walkerboy86 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 whodatb1 said
i cant even bullsh*t yall ..... a lot of them sites is straight a.ss and always have been ... whatever yall "found" on them sites .. guarantee bx had it .... and a lot of them sites have ripped off bx style / lingo / SMILIES ......

RRT
RN
SOHH
etc......
and so on ... straight jokes .... i been on bx since 99 when it was beatbox .... they have ALWAYS been ahead of the game with a ton of sh*t ....
Cosign

 06-17-2014, 11:29 PM         #95
GOD999 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Plenty to name some of the boards I used to post on no longer exist

 4 years ago '05        #96
Corleone 
space
avatar space
space
$2,984 | Props total: 0 0
Realestn*ggas alum over here
Username was Bugzy. Porky was such a bi*ch a.ss n*gga lol
Remember I was the only one that bet Tyson would lose a f!ght n dude got mad i won. Had like 20 mill in rep points.


Couple weeks later fu*ker banned me for life lol. Luckily I'd already found BX
Good times lol

 4 years ago '11        #97
KeithClark 10 heat pts10
space
avatar space
space
$4,502 | Props total: 209 209
04' - I learned how to write 16's on Wutang Corp but don't tell anyone. - Keith Clark


Last edited by KeithClark; 06-17-2014 at 11:44 PM..

 4 years ago '09        #98
McmasterlockPt2 42 heat pts42
space
avatar space
space
$13,177 | Props total: 1197 1197
The deathrow records forum back in like 01'

 4 years ago '04        #99
WOODS5000 
space
avatar space
space
$2,203 | Props total: 187 187
RN, crackmusic, RGF, Plaza 2000 (real Audio)

 4 years ago '04        #100
Capimp 
space
space
space
$6,219 | Props total: 6287 6287
Dpg gangstaville i think it was called (Daz's forum). Funniest board ever cuz of the dumb sh*t Daz would post.

Blackmarketrec.com which turned into siccness.net in the late 90's

Realestn*ggas.net

And would like to just add i had this account since like 2004 but never posted in the forum or browsed until like 2009. Just came for them full album downloads. This is the first place i discovered how to download full albums in a zip. Obviously itsbx.com became the main area to download

Home      
  



 
 





most viewed right now
online now  47
Dec 15 - "saddam hussein" was allegedly found in a spider hole bunker 15 years..
138 comments
22 hours ago
@news
most viewed right now
+20online now  37
Video inside Chris Hansen still catching dudes
31 comments
19 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
+61online now  33
Image(s) inside Bx detectives need help. Who is she???
48 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
-23online now  26
NCAAB Chick Exposes Auburn Player On Twitter
104 comments
19 hours ago
@sports
most viewed right now
-20online now  25
Kanye Kardashian has now started some DRAMA
129 comments
22 hours ago
@hiphop
most viewed right now
+47online now  24
Image(s) inside Winnie Harlow breaks the internet
85 comments
19 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
+115online now  23
Video inside If this video was in 2018 this man would be dead
70 comments
21 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
+29online now  15
Lol Im crying at this clip of Drake saying Nigga wit the hard R
33 comments
20 hours ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy