4,344
 

Euphoria (HBO) - Zendaya


 


section   (3 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter       Share this on Facebook

 1 month ago '12        #26
ezduzit 9 heat pts
space
avatar space
space
$11,775 | Props total: 9102 9102
this show real interesting.. idc about seeing d*cks as long as sh*t in context
-3   

 1 month ago '04        #27
Marccoogs19 196 heat pts196
space
avatar space
space
$11,086 | Props total: 8510 8510
It's like Kids and Skins, but set in present day LA.
+3   

 1 month ago '04        #28
tnice 1 heat pts
space
space
space
$3,048 | Props total: 9170 9170
a show about chicks with d*cks ......nah
+1   

 1 month ago '06        #29
SM 40969 heat pts40969 OP
space
avatar space
space
$141,862 | Props total: 126288 126288
 ezduzit said
this show real interesting.. idc about seeing d*cks as long as sh*t in context

 1 month ago '16        #30
ahonui06 1760 heat pts1760
space
avatar space
space
$41,726 | Props total: 84324 84324
So a show about a drug addict who can't stop being a drug addict

Drug addicts are weak-minded individuals
+1   

 1 month ago '11        #31
CALViiiN 778 heat pts778
space
avatar space
space
$20,853 | Props total: 46976 46976
Kinda interesting.

I’ll give it another episode.

If it’s just exploring more ways to find “euphoria” then mehhhh
+2   

 1 month ago '06        #32
Badnewz100 
space
avatar space
space
$7,565 | Props total: 14827 14827
Damn she type casted. New age equality sh*t, nah I'm good.
+6   

 1 month ago '17        #33
DrOTGenesis 
space
space
space
$637 | Props total: 1367 1367
Getting a "skins UK" vibe from this
+3   

 1 month ago '16        #34
YKing 19 heat pts19
space
avatar space
space
$3,392 | Props total: 12776 12776
gonna check out the pilot then report back lol

EDIT: the episode was not bad lol the actress who plays Jules is really good. I thought it was an original HBO show but its an American version of an Israeli show.

Gonna keep watching but apparently the creators said the remaining episodes gonna be more hardcore lol


Last edited by YKing; 06-17-2019 at 04:40 AM..
+2   

 1 month ago '04        #35
Mike T 181 heat pts181
space
avatar space
space
$17,451 | Props total: 33839 33839
I just turned 30, this wild teens go through this. I was a teen just when social media was myspace. Bruh teenage brain with the internet soooo obtainable in this country is crazy. Just an overload of constant flow of info
s*x mixed with dumb teen sh*t
+12   

 1 month ago '11        #36
nomorebull34 190 heat pts190
space
avatar space
space
$2,392 | Props total: 1463 1463
Looks good watch half of ep1 typically highschool kids drama
+1   

 1 month ago '04        #37
Mike T 181 heat pts181
space
avatar space
space
$17,451 | Props total: 33839 33839
Afer the 1st episode. Its not for me, highschool drama with alot of s*xual sh*t. If i were a teenage male yes would like to see adult women play teens its funny. But as an adult its weird seeing nekkid adult actors playing teens


Last edited by Mike T; 06-17-2019 at 04:41 AM..
+13   

 1 month ago '19        #38
Angry Yam 215 heat pts215
space
space
space
$3,542 | Props total: 8375 8375
Zendaya is bae
-1   

 1 month ago '19        #39
Angry Yam 215 heat pts215
space
space
space
$3,542 | Props total: 8375 8375
I liked digrassi and 100 so this should be dope. Boxdens opinions on things are non relevant time to check reddit
+1   

 1 month ago '15        #40
Good Guy Ry 26 heat pts26
space
avatar space
space
$14,494 | Props total: 36735 36735
 Mike T said
Afer the 1st episode. Its not for me, highschool drama with alot of s*xual sh*t. If i were a teenagel male yes would like to see adult women play teens its funny. But as an adult its weird seeing nekkid adult characters playing teens
Zendaya dropped them draws?
+2   

 1 month ago '16        #41
YKing 19 heat pts19
space
avatar space
space
$3,392 | Props total: 12776 12776
 Good Guy Ry said
Zendaya dropped them draws?
naa not in this ep, she a junkie lol
+2   

 1 month ago '17        #42
1Oh 9 heat pts
space
avatar space
space
$3,873 | Props total: 19623 19623
 Good Guy Ry said
Zendaya dropped them draws?
I'd only watch this sh*t to see her do some nasty sh*t, even though I'm pretty confident that I'll be disappointed by her scrawny a*s. I just wanna see it.

+10   

 1 month ago '09        #43
Vincent_Chase 27 heat pts27
space
avatar space
space
$11,908 | Props total: 1880 1880
Zendaya is dope bay areaaa yee
+2   

 1 month ago '15        #44
Good Guy Ry 26 heat pts26
space
avatar space
space
$14,494 | Props total: 36735 36735
 1Oh said
I'd only watch this sh*t to see her do some nasty sh*t, even though I'm pretty confident that I'll be disappointed by her scrawny a*s. I just wanna see it.

I use to sleep on skinny chicks til I had one surprise me with a lil nice shaped apple. Now every time I see one I be wondering.
+15   

 1 month ago '10        #45
SnowFleury 35 heat pts35
space
avatar space
space
$4,046 | Props total: 12987 12987
I enjoyed it for what it is...some of it does seem a bit forced though. Not to mention, you know a lot of the "woke" Twitter crowd is gonna swear this is some groundbreaking "brave" sh*t when this type of show has been done a million times....



But like I said, I enjoyed the pilot for what it is, I'll check out the season
+6   

 1 month ago '17        #46
LeG.O.A.T 149 heat pts149
space
avatar space
space
$21,629 | Props total: 48816 48816
bi*ch basic

 1 month ago '16        #47
Boogie1790 9 heat pts
space
avatar space
space
$7,950 | Props total: 19600 19600
 Snip3Acct said
Does she take it off in this? Only reason I would watch.
She half dark butt yo sell out a*s dnt want that
+1   

 1 month ago '17        #48
GodBody 299 heat pts299
space
avatar space
space
$3,493 | Props total: 26529 26529
She looks like she showers once a month
+4   

 1 month ago '16        #49
YKing 19 heat pts19
space
avatar space
space
$3,392 | Props total: 12776 12776
callin it now, the tall white dude Nate gonna k*ll the tranny when he finds out
+1   

 1 month ago '16        #50
uncleDrew 3 heat pts
space
avatar space
space
$2,255 | Props total: 3622 3622
Why would adults want to watch a teen drama...played by adults?
+7   

Home      
  




 


 
 

yesterday...


most viewed right now
online now  32
The panhandlers in Mexico put the panhandlers in the US to SHAME!
42 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
+44online now  30
Image(s) inside Almost drowned in her pus-y so I swam to her butt
35 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
online now  26
Image(s) inside Slim400 : "Im here 4 a reason Hol'Uppp." (Hospital Pic)
29 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
+25online now  14
Video inside Bimmy Feels Like Murder Inc Jammed Up Supreme
133 comments
1 day ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy