1,754
 

Jeanie Buss considering trading Lebrun


 
1
most viewed right now
+37  54
103 comments @hiphop


section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter       Share this on Facebook
 

New replies show every 10 seconds
 1 week ago '16        #176
144000 70 heat pts70
space
space
space
$8,739 | Props total: 11264 11264
Hollywood Bron Hogan era.
+1   

 1 week ago '12        #177
BrezzieWeh 
space
avatar space
space
$1,090 | Props total: 565 565
 RoyRogers225 said
Book it if the lakers start off bad next year lebron a*s is getting traded he has been exposed out west
TF yall talking about? They suck now; they were the 4 seed and beat GSW by 25 the day he was hurt.

 1 week ago '08        #178
buck_marley 
space
space
space
$81 | Props total: 118 118
lebron has a no trade clause
lebron>>kobe
+1   

 1 week ago '11        #179
BaseWhitaker 
space
avatar space
space
$5,001 | Props total: 8518 8518
 TonyCartagena said
Lets See How 3-6 Mafia Spin This Story

[pic - click to view]

bruh i'm fu*king howling

LeBron is my GOAT but he has been nothing short of a fu*king Sociopath this season. If he can't work his magic in Free Agency then the Lakers need to trade his a*s ASAP. He is Superman from Injustice, fu*king tyrant the rest of the league can just pass him by and join each other...Unless he has the Charisma and league ties he thinks he does to get what he wants. Bron has been the biggest fu*king letdown this year

 1 week ago '05        #180
TonyCartagena 
space
space
space
$7,390 | Props total: 31427 31427
 BaseWhitaker said
bruh i'm fu*king howling

LeBron is my GOAT but he has been nothing short of a fu*king Sociopath this season. If he can't work his magic in Free Agency then the Lakers need to trade his a*s ASAP. He is Superman from Injustice, fu*king tyrant the rest of the league can just pass him by and join each other...Unless he has the Charisma and league ties he thinks he does to get what he wants. Bron has been the biggest fu*king letdown this year
Just Wanted Yall Real Laker Fans To Know Theres No Beef Between Me And Yall Squad, Its The Annoying Stans Fam Thats It
Good Luck In The Future With The Lakers Bruh

 1 week ago '17        #181
DonC 33 heat pts33
space
space
space
$6,053 | Props total: 11732 11732
Ric Bucher....lol

 1 week ago '04        #182
mainevent212 
space
avatar space
space
$168 | Props total: 110 110
considerED..... close thread
+2   

 1 week ago '17        #183
WizardsFan85 
space
space
space
$315 | Props total: 442 442
 timdog said
Stop frontin. You was defending TT contract.

There are literally receipts for every single one of this poodle loving f*g**ts pathological lies, bandwagoning and flip flopping
+1   

 1 week ago '12        #184
purple waldo 3 heat pts
space
space
space
$525 | Props total: 218 218
 mainevent212 said
considerED..... close thread
close this gayness

 1 week ago '05        #185
rprose 
space
avatar space
space
$918 | Props total: 467 467
 YoungOG said
man,what the fu*k are u talking about ?I can understand u not liking lebron that's your choice,but the other dumb sh*t u say to try to make your sh*t sound valid is crazy..Steven Adam's not skilled ?why cuz he dont euro step through the lane and shoot threes ?
He's not a skilled rebounder. He is a primitive big man. Slow, lead-footed, and can't shoot.

Every other starting big man in the league has at least a mid-range shot and can knock down a 3 ball.

Why do ppl hate facts so much?

 7 days ago '09        #186
TriniSoldier 71 heat pts71
space
avatar space
space
$61,772 | Props total: 58931 58931
Damn she said fu*k that snitch a*s n*gga

 7 days ago '14        #187
4evaabso 52 heat pts52
space
avatar space
space
$24,456 | Props total: 23853 23853
 buck_marley said
lebron has a no trade clause

[video - click to view]

Dummy
+3   

 7 days ago '17        #188
YoungOG 
space
space
space
$1,848 | Props total: 1491 1491
 rprose said
He's not a skilled rebounder. He is a primitive big man. Slow, lead-footed, and can't shoot.

Every other starting big man in the league has at least a mid-range shot and can knock down a 3 ball.

Why do ppl hate facts so much?
cuz u ain't said one fact..u talking crazy..EVERY other big man ?that's a lie right there

 7 days ago '04        #189
Young Professa 11 heat pts11
space
avatar space
space
$16,460 | Props total: 8734 8734
 Pete Butter said
Lebron is a beast, yall trippin
what does that even mean?

 6 days ago '12        #190
purple waldo 3 heat pts
space
space
space
$525 | Props total: 218 218
 MakaveliToDon91 said
Let @cartegena and his pu**y squad gossip in peace
I'm a warriors fan but aight...

 6 days ago '19        #191
Illmatic2019 31 heat pts31
space
avatar space
space
$1,950 | Props total: 4168 4168
What's y'all beef with Ric Bucher, before there was a WOJ or Broussard, there was Bucher, Bucher was the man.

 6 days ago '06        #192
ozzie1012 1 heat pts
space
avatar space
space
$976 | Props total: 219 219
 Rule 336 said
Bron stans have been more excited about Bron being here than actual Lakers fans. Alot of us didn't want him to begin with.
true im a lakers fan and so are my homies. i told them maybe 5 years ago it would have been cool.

 6 days ago '05        #193
TonyCartagena 
space
space
space
$7,390 | Props total: 31427 31427
 MakaveliToDon91 said
Let @cartegena and his pu**y squad gossip in peace
Learn How To @ Bìtch Made Phaggot...

[pic - click to view]



[pic - click to view]

+1   

New replies show every 10 seconds
Home      
  





 


 
 




most viewed right now
+46online now  15
US sitting at 100% on Rotten Tomatoes right now
105 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
+64online now  14
goes to my college... damn yo. Middle finger to this life fahm.
68 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
online now  13
Video inside The Racist History of the first female Captain Marvel
23 comments
2 days ago
@movies
most viewed right now
online now  9
Image(s) inside What Nike sweatsuit is this?
35 comments
2 days ago
@gear
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy