1,721
 

The Official 2019 NFL Free Agency Signings/ Rumors/ News Thread


 
1
most viewed right now
+37  61
103 comments @hiphop


section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter       Share this on Facebook
 

 4 weeks ago '16        #26
Southpaw 1487 heat pts1487 OP
space
avatar space
space
$11,131 | Props total: 48491 48491

[instagram - click to view]

+1   

 4 weeks ago '17        #27
Rule 336 99 heat pts99
space
avatar space
space
$10,716 | Props total: 41367 41367
 Southpaw said



@
While I appreciate the gesture, I'm not a Ravens fan. I appreciate it nonetheless tho.

 4 weeks ago '17        #28
Rule 336 99 heat pts99
space
avatar space
space
$10,716 | Props total: 41367 41367
I wonder if we're gonna resign Sheldon Richardson.

 4 weeks ago '06        #29
Michael 785 heat pts785
space
avatar space
space
$88,891 | Props total: 23347 23347

[tweet - click to view]


 4 weeks ago '16        #30
Southpaw 1487 heat pts1487 OP
space
avatar space
space
$11,131 | Props total: 48491 48491
 Rule 336 said
While I appreciate the gesture, I'm not a Ravens fan. I appreciate it nonetheless tho.
Lol yeah my bad. Posted the wrong post with tour name.



[instagram - click to view]

+1   

 4 weeks ago '17        #31
Rule 336 99 heat pts99
space
avatar space
space
$10,716 | Props total: 41367 41367
 Rule 336 said
I wonder if we're gonna resign Sheldon Richardson.
Guess I have the answer to my question
 Southpaw said
Lol yeah my bad. Posted the wrong post with tour name.



 4 weeks ago '16        #32
Southpaw 1487 heat pts1487 OP
space
avatar space
space
$11,131 | Props total: 48491 48491

[instagram - click to view]


 4 weeks ago '16        #33
Southpaw 1487 heat pts1487 OP
space
avatar space
space
$11,131 | Props total: 48491 48491

[instagram - click to view]


 4 weeks ago '13        #34
CheebaHawk21 141 heat pts141
space
avatar space
space
$10,652 | Props total: 17158 17158
Dope thread....in another few weeks this gonna be my one stop shop.....
+1   

 4 weeks ago '04        #35
lilsnatch770|M 102 heat pts102
space
avatar space
space
$32,240 | Props total: 2496 2496
Since the Bills like to go after Panthers players, I am going to guess we try to sign Daryl Williams to play RT. After that, I don't really think I have a clue about who they will pursue.

I would like them to take a look at Donte Moncrief, Mike Iupati, Andy Levitre, Jared Veldheer, Rodger Saffold, Tyler Eifert, John Brown, James Carpenter, Tyrell Williams, Matt Paradis, Spencer Ware, Tyler Kroft, Jeff Heuerman, or Jesse James.

Ideally, would really like to end FA with a WR, OG, TE, and RT. Then they can draft a DT, WR, RB & OG in the draft.

 4 weeks ago '13        #36
Thongsong19 3 heat pts
space
avatar space
space
$15,447 | Props total: 15093 15093
want steelers to sign john brown and kwon alexandre maybe a corner if they trade AB

 4 weeks ago '04        #37
shabaz4242 43 heat pts43
space
avatar space
space
$9,018 | Props total: 2274 2274

[pic - click to view]



Come play for a real qb for once
+1   

 4 weeks ago '04        #38
biscuit 127 heat pts127
space
avatar space
space
$26,082 | Props total: 19039 19039
 Southpaw said
More dough to re-sign Amos.

Pace playing chess not checkers

Sims never panned out to what we thought he'd be. Poor mans Martellus Bennett.

Trey Burton a goon but this fool gotta stay healthy and not strain a groin right before the Wild Card Game

 4 weeks ago '16        #39
Southpaw 1487 heat pts1487 OP
space
avatar space
space
$11,131 | Props total: 48491 48491

[tweet - click to view]


 4 weeks ago '16        #40
Southpaw 1487 heat pts1487 OP
space
avatar space
space
$11,131 | Props total: 48491 48491

[tweet - click to view]


 4 weeks ago '16        #41
Southpaw 1487 heat pts1487 OP
space
avatar space
space
$11,131 | Props total: 48491 48491

[instagram - click to view]


 4 weeks ago '16        #42
Southpaw 1487 heat pts1487 OP
space
avatar space
space
$11,131 | Props total: 48491 48491

[tweet - click to view]

+1   

 4 weeks ago '16        #43
Southpaw 1487 heat pts1487 OP
space
avatar space
space
$11,131 | Props total: 48491 48491

[instagram - click to view]


 4 weeks ago '16        #44
Southpaw 1487 heat pts1487 OP
space
avatar space
space
$11,131 | Props total: 48491 48491

[instagram - click to view]


Giants need to be in on this!!!!

 3 weeks ago '16        #45
Southpaw 1487 heat pts1487 OP
space
avatar space
space
$11,131 | Props total: 48491 48491

[instagram - click to view]


 3 weeks ago '06        #46
Kjizzle03 38 heat pts38
space
avatar space
space
$26,889 | Props total: 9802 9802
 Southpaw said
Clay in a different jersey....nah bruh




sportsbook 327 - 231 STRK: 1 w in a row WIN PCT: 58% 19 (-1) 
  Career: | Aug 18: 453-221, Rank #15 | Aug 17: 408-255, Rank #9 | Aug 16: 530-318, Rank #23 | Aug 15: 723-350, Rank #21 | Aug 14: 830-506, Rank #15 | Aug 13: 509-349, Rank #8 | Aug 12: 209-112, Rank #25 | Aug 11: 12-7, Rank #173 | Aug 10: 857-514, Rank #19 | Aug 09: 168-132, Rank #58 | Aug 08: 988-553, Rank #6 *

 3 weeks ago '16        #47
Southpaw 1487 heat pts1487 OP
space
avatar space
space
$11,131 | Props total: 48491 48491

[instagram - click to view]


 3 weeks ago '04        #48
regularjoe 62 heat pts62
space
avatar space
space
$39,224 | Props total: 18644 18644
 Southpaw said
 Kjizzle03 said
Clay in a different jersey....nah bruh
Nah... get Clay the fu*k outta here. Would have been nice to keep Cobb though.

 3 weeks ago '16        #49
Southpaw 1487 heat pts1487 OP
space
avatar space
space
$11,131 | Props total: 48491 48491

[tweet - click to view]

+1   

 3 weeks ago '04        #50
biscuit 127 heat pts127
space
avatar space
space
$26,082 | Props total: 19039 19039
 Southpaw said
In Pace we trust

Home      
  





 


 
 




most viewed right now
+46online now  15
US sitting at 100% on Rotten Tomatoes right now
105 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
+64online now  14
goes to my college... damn yo. Middle finger to this life fahm.
68 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
online now  13
Video inside The Racist History of the first female Captain Marvel
23 comments
2 days ago
@movies
most viewed right now
online now  9
Image(s) inside What Nike sweatsuit is this?
35 comments
2 days ago
@gear
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy