3,171
 

White Privilege Snl Skit!


 
2
most viewed right now
  65
32 comments @misc


section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter       Share this on Facebook
 

New replies show every 10 seconds
 1 week ago '05        #51
GST 
space
avatar space
space
$15,881 | Props total: 4286 4286
 Mutant Boy said
I hate to be that guy, but why do his clothes rip? Lol think about it.
Because it’s funny

 1 week ago '18        #52
Most Palone 
space
space
space
$817 | Props total: 1294 1294
Omg spot on.

These the type of hoes you want to slap the taste out there mouth but you will get locked up faster than a speeding bullet.

I’ll never forget the disrespect I saw a circuit city.
Old crazy bi*ch tried to return headphones without a receipt. Held up the whole line for like 30 minuets arguing and just flat out disrespectful to the cashier who look like she was in high school. I felt taking the headphones and breaking them in her face.

 1 week ago '07        #53
*-InfiniMatic-* 5 heat pts
space
avatar space
space
$4,875 | Props total: 4503 4503
 Confidential said
Funny concept....

Not so funny execution but that’s SNL...


Time for Chappelle Show comeback
One day, somebody is gonna spill the beans and secrets in an all exclusive interview on how Saturday Night Live stayed on television for so long with their dry a*s jokes and horrible writing. Somebody fu*kin somebody lol.
+1   

 1 week ago '09        #54
TruthKillz84 
space
avatar space
space
$262 | Props total: 132 132
"Let go of my arm!"



 1 week ago '15        #55
Fantastic 3 heat pts
space
avatar space
space
$4,347 | Props total: 7670 7670
 GST said
Yup because all white folks gotta do is call the police . Even if we call them first, we still could end up in jail
Damn bruh.

 1 week ago '04        #56
GodsFavorite 107 heat pts107
space
space
space
$9,740 | Props total: 4697 4697
sh*t funny but nothing will top the Chappelle fifth amendment skit

 1 week ago '08        #57
MotorBoat Jones 
space
avatar space
space
$673 | Props total: 543 543
Came back to say that sketch was low key Brilliant.

The world gets a feel for what it means to be a black male and having to
tight rope walk in certain situations.
+1   

New replies show every 10 seconds
Home      
  





 


 
 




most viewed right now
+20online now  48
Spring Break aint what it used to be. IG/Thotiana Culture effect
163 comments
19 hours ago
@misc
most viewed right now
+44online now  39
goes to my college... damn yo. Middle finger to this life fahm.
31 comments
19 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
+42online now  30
GAME claps back with the quickness, straight ethers Tami Lahren
91 comments
19 hours ago
@hiphop
most viewed right now
+95online now  24
Rap Concerts are a weird environment
125 comments
20 hours ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy