3,652
 

Dec 1 - Michigan Legal recreational marijuana officially goes on sale today


ADVERTISEMENT
 


section  x1   |  0 bx goons and 1 bystanders Share this on Twitter       Share this on Facebook

section news
  
New replies show every 10 seconds
 2 weeks ago '04        #26
deziking  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
space
avatar space
space
Props total: 14254 14 K  Slaps total: 1875 1 K
none of yall got a taco truck out there? Pull that sh*t up to the line.


Last edited by deziking; 12-03-2019 at 01:06 PM..
+1   

 2 weeks ago '14        #27
Greenghost2212 
space
avatar space
space
Props total: 1987 1 K  Slaps total: 568 568
 DrOTGenesis said
Reggie
You obviously ain't never been to Colorado

+2   

 2 weeks ago '14        #28
Greenghost2212 
space
avatar space
space
Props total: 1987 1 K  Slaps total: 568 568
 Illogic said
Look at that line go get high potheads spend all your food stamps, welfare and minimum wage on weed
Those people in that line own houses and have grandkids you dumbass creature you mad or naw
+2   

 2 weeks ago '14        #29
Greenghost2212 
space
avatar space
space
Props total: 1987 1 K  Slaps total: 568 568
 blazinodadon said
Chicago n*ggas gonna end up fu*king up when a couple opps get they head blown off inline
Naw n*ggas aint that dumb plus it don't matter sh*t legal regardless. Plus we ain't gonna have these lines like that because Chicago got multiple dispensaries that's gonna be open Jan 1st. Not like Michigan where it was only like 5 in the state.
+1   

 2 weeks ago '15        #30
Drakehotel 
space
avatar space
space
Props total: 19189 19 K  Slaps total: 4429 4 K
 justblazedown3 said
Street prices still 150-250 a zip for loud!

Shop prices 350-500 for what they say is good weed. Probably alot of outdo lmao!

Prices for marijuana ó as high as $480 per ounce for high-end medical marijuana in Michigan, compared with just $300 per ounce for the same product on the illegal market.

It all adds up to a high likelihood that the marijuana black market will continue to flourish.


So the question is how much you wanna pay for weed?

Streets>>> legal weed any questions?

It takes up to (4-5) months for (clones/seeds) to fully mature. Add price of materials, lights, soil, electricity, water as well as nutrients and its gonna be expensive for legal weed. They have to pay employees regardless of if the grow survives or encounters bugs, fungus even PM.

Then the cost of testing.... approval.

My point is the street price will always be cheaper and if your plug has knowledge and is a master of his craft your gtg.




Facts, but there's a lot of people who not in the streets and wanna just purchase they sh*t legally and willing to pay more for the safety and reliability. A 60 year old grandma isnt gonna wanna meet Deebo and Tyrone at the 7/11 when she can just roll into a store with friendly white folks. And they got a nice selection of edibles and all kinds of other sh*t. But the Streets are always gonna eat
+3   

 2 weeks ago '15        #31
edub911 
space
space
space
Props total: 2649 2 K  Slaps total: 560 560
 Drknockbootz said
Cereal milk supposed to be on of Cookies top strains
Yeah i think its a clone batch

 2 weeks ago '16        #32
Illogic 
space
avatar space
space
Props total: 4771 4 K  Slaps total: 3454 3 K
 Greenghost2212 said
Those people in that line own houses and have grandkids you dumbass creature you mad or naw
I am mad because I wish them potheads were buying from me
+1   

 2 weeks ago '05        #33
airmcnair06 
space
avatar space
space
Props total: 276 276  Slaps total: 15 15
 CentsCuZ said
Where are the dispensaries there getting their supply? Are they required to track the full history of their supply. Just curious if they have the same rules as Cali, etc.
I think I read that they are allowed to transfer up to 50% of the medically grown product (since they're already medically licensed) and sell it on the rec side. I also read that they can get supply from medical growers that are licensed to sell recreational (less than 10 at the moment)...

But since they just started accepting applications for those licenses on Nov 1, supply might be a lil short until that first crop of recreational is done (4-7 months).

That's why I think prices so high right now... They know they gonna run out... Might as well make up the difference for that by selling the sh*t they do have at double or triple the price
+1   

 2 weeks ago '12        #34
FrescoB  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
space
avatar space
space
Props total: 42123 42 K  Slaps total: 7326 7 K
Still goin to my plug

You can't beat the price and quality
+2   

 2 weeks ago '14        #35
Greenghost2212 
space
avatar space
space
Props total: 1987 1 K  Slaps total: 568 568
 Illogic said
I am mad because I wish them potheads were buying from me
Get the selection and quality of the dispensary then people will fu*k wit you. I get pz cuz I get dispensary green already.

 2 weeks ago '18        #36
SFamilyRep  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
space
avatar space
space
Props total: 43307 43 K  Slaps total: 5728 5 K
 YoungHope said
How much they taxin'?
Too goddamn much but itís legal
+2   

New replies show every 10 seconds


ADVERTISEMENT
Sign me up
 
 

yesterday...


most viewed right now
+58online now  22
Video inside Orlando Jones fired from American Gods
98 comments
2 days ago
@movies
most viewed right now
+142online now  22
Memorable pictures from this decade
230 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
online now  17
Image(s) inside Tom Hardy Shares VENOM 2 Set Photos
21 comments
2 days ago
@movies
most viewed right now
online now  9
Video inside SMACK/URL - SMACK Volume 5 [DISCUSSION THREAD/LIVE UPDATES]
373 comments
2 days ago
@hiphop
back to top
register register Follow BX @ Twitter search BX privacy