4,395
 

BX do better


ADVERTISEMENT
 


section  x1   |  0 bx goons and 1 bystanders Share this on Twitter       Share this on Facebook

section gear
  
 3 weeks ago '18        #1
1623 page views
26 comments


Illuminati 8ob  topics gone triple plat - Number 1 spot x2
space
avatar space
space
Props total: 25460 25 K  Slaps total: 2074 2 K
BX do better
 

 
image

image
+4   



best
worst
26 comments
 

 2 weeks ago '09        #2
Arob 
space
avatar space
space
Props total: 1909 1 K  Slaps total: 345 345
Change your damn layout you heathen
+27   

 2 weeks ago '18        #3
BrooklynDamien  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
space
avatar space
space
Props total: 17424 17 K  Slaps total: 1947 1 K
Bright as fu*k Bob
+15   

 2 weeks ago '16        #4
Ravishing 
space
avatar space
space
Props total: 9012 9 K  Slaps total: 934 934
The first two comments
+13   

 2 weeks ago '05        #5
Daddy Black 
space
avatar space
space
Props total: 8599 8 K  Slaps total: 801 801
That’s how you look at bx OP?
+11   

 2 weeks ago '17        #6
Syd 
space
space
space
Props total: 4086 4 K  Slaps total: 482 482
I use the white layout on iPhone cause it matches well but def not on the pc lol

 2 weeks ago '05        #7
Daddy Black 
space
avatar space
space
Props total: 8599 8 K  Slaps total: 801 801
 Syd said
I use the white layout on iPhone cause it matches well but def not on the pc lol
Nah. White layout waste battery. Black looks great with new ios13 dark mode.
+7   

 2 weeks ago '18        #8
LuxuriousGreen 
space
avatar space
space
Props total: 5975 5 K  Slaps total: 1042 1 K
 Daddy Black said
Nah. White layout waste battery. Black looks great with new ios13 dark mode.


+1   

 2 weeks ago '17        #9
Syd 
space
space
space
Props total: 4086 4 K  Slaps total: 482 482
 LuxuriousGreen said

Check yo mentions!
+2   

 2 weeks ago '18        #10
PAPLE 
space
avatar space
space
Props total: 12049 12 K  Slaps total: 1984 1 K
Don't let these f*g**ts pressure you OP.

If that's how you like to view BX then do you.
+2   

 2 weeks ago '04        #11
Grisly 
space
avatar space
space
Props total: 7824 7 K  Slaps total: 953 953
 PAPLE said
Don't let these f*g**ts pressure you OP.

If that's how you like to view BX then do you.
basically

people be acting like some weirdos

who tf care how mans view his world lol

also staring at that black background with white text for too long definitely fu*ks with your eyes on a crazy level

 2 weeks ago '07        #12
Ghost Terp 
space
avatar space
space
Props total: 7381 7 K  Slaps total: 1104 1 K
 Grisly said
basically

people be acting like some weirdos

who tf care how mans view his world lol

also staring at that black background with white text for too long definitely fu*ks with your eyes on a crazy level

Absolutely not, dark themes are taking over for a reason.




For most users dark themes are better for their eyes. There's a reason why most IDEs/text editors (used for coding) switched over to dark theme defaults.

The background isn't black, it's dark gray (#191919) while the font is a light gray (#cecece) so it contrast well


Last edited by Ghost Terp; 11-24-2019 at 11:35 PM..
-2   

 2 weeks ago '04        #13
Grisly 
space
avatar space
space
Props total: 7824 7 K  Slaps total: 953 953
 Ghost Terp said
Absolutely not, dark themes are taking over for a reason.




For most users dark themes are better for their eyes. There's a reason why most IDEs/text editors (used for coding) switched over to dark theme defaults.

The background isn't black, it's dark gray (#191919) while the font is a light gray (#cecece) so it contrast well
see what im saying?

how you gonna tell somebody else how the fu*k THEIR eyes feel ?

you motherfu*kers are weird lol

i'm done

 2 weeks ago '07        #14
Ghost Terp 
space
avatar space
space
Props total: 7381 7 K  Slaps total: 1104 1 K
 Grisly said
see what im saying?

how you gonna tell somebody else how the fu*k THEIR eyes feel ?

you motherfu*kers are weird lol

i'm done




"Most" was underlined and italicized for a reason

 2 weeks ago '17        #15
BLACK FIST 
space
avatar space
space
Props total: 29692 29 K  Slaps total: 3320 3 K
the light skin is safe for work

the dark theme looks like PH
+5   

 1 week ago '13        #16
North!!!  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
space
avatar space
space
Props total: 62797 62 K  Slaps total: 7597 7 K
 BLACK FIST said
the light skin is safe for work

the dark theme looks like PH
Lol I had an old coworker

Used to Think I was on pr0n hub
+2   

 1 week ago '17        #17
BLACK FIST 
space
avatar space
space
Props total: 29692 29 K  Slaps total: 3320 3 K
 North!!! said
Lol I had an old coworker

Used to Think I was on pr0n hub
i had to switch to Light a couple months ago..

..long story short, co-worker walked past me from my blindside and he stopped like 4 feet ahead of me and asked:

"what's that you're looking at there?[cell phone]

i'm like: "a hip hop blog"

he's like: "oh.." and continuied walking along..

...then it hit me (light bulb went off)

"gotta change this fu*king skin"

edit: it was an older dude too like late 40's/pushing 50
+1   

 6 days ago '05        #18
projectd06 
space
avatar space
space
Props total: 15904 15 K  Slaps total: 4509 4 K
 Syd said
I use the white layout on iPhone cause it matches well but def not on the pc lol
It matches? The phone?

Top 10 most slapped recently  4 days ago '17        #19
Timberwolves  topics gone triple plat - Number 1 spot x2
space
avatar space
space
Props total: 14684 14 K  Slaps total: 1945 1 K
 LuxuriousGreen said

bruh those notifications

+1   

 3 days ago '07        #20
DIPSET101 
space
avatar space
space
Props total: 19594 19 K  Slaps total: 1309 1 K
 BLACK FIST said
i had to switch to Light a couple months ago..

..long story short, co-worker walked past me from my blindside and he stopped like 4 feet ahead of me and asked:

"what's that you're looking at there?[cell phone]

i'm like: "a hip hop blog"

he's like: "oh.." and continuied walking along..

...then it hit me (light bulb went off)

"gotta change this fu*king skin"

edit: it was an older dude too like late 40's/pushing 50
He was about to ask if you could recommend any good fap material
+2   

 3 days ago '07        #21
DIPSET101 
space
avatar space
space
Props total: 19594 19 K  Slaps total: 1309 1 K
 Timberwolves said
bruh those notifications

He ain't gonna respond
+3   

 3 days ago '17        #22
BLACK FIST 
space
avatar space
space
Props total: 29692 29 K  Slaps total: 3320 3 K
 DIPSET101 said
He was about to ask if you could recommend any good fap material
that n*gga would've got cussed the fu*k out lmaooo

i only converse with coworkers from a short distance. if ain't work related i really don't give a fu*k i let it be known via body language. i do my a*signments good mornings have a nice day and go home

 3 days ago '07        #23
DIPSET101 
space
avatar space
space
Props total: 19594 19 K  Slaps total: 1309 1 K
 BLACK FIST said
that n*gga would've got cussed the fu*k out lmaooo

i only converse with coworkers from a short distance. if ain't work related i really don't give a fu*k i let it be known via body language. i do my a*signments good mornings have a nice day and go home
That's my ice breaker when I start a new job. Hey uh so bro, any good pr0n recommendations? Preferably a compilation. Trying to have a good fap session to end the day with
-1   

 2 days ago '05        #24
Daddy Black 
space
avatar space
space
Props total: 8599 8 K  Slaps total: 801 801
 BLACK FIST said
i had to switch to Light a couple months ago..

..long story short, co-worker walked past me from my blindside and he stopped like 4 feet ahead of me and asked:

"what's that you're looking at there?[cell phone]

i'm like: "a hip hop blog"

he's like: "oh.." and continuied walking along..

...then it hit me (light bulb went off)

"gotta change this fu*king skin"

edit: it was an older dude too like late 40's/pushing 50
that’s why I put privacy glass on mine. One of my homegirls thought I was lookin at pr0n when I was on here once. She was with it, wanted to know what kinda pr0n I was lookin at
+1   

 2 days ago '17        #25
BLACK FIST 
space
avatar space
space
Props total: 29692 29 K  Slaps total: 3320 3 K
 Daddy Black said
that’s why I put privacy glass on mine. One of my homegirls thought I was lookin at pr0n when I was on here once. She was with it, wanted to know what kinda pr0n I was lookin at
sh*t i might invest in one, but i just copped a new tempered glass for my phone recently... you got yours from amazon? crazy how bx looks like ph within a blink of an eye



ADVERTISEMENT
Sign me up
 
 

yesterday...


most viewed right now
+26online now  40
Spotify Wrapped 2019 just dropped... what is your top artist and top song?
169 comments
23 hours ago
@hiphop
most viewed right now
+20online now  21
Video inside Did Shazaam ever exist?
140 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
online now  17
Image(s) inside French Montana Releases “MONTANA” Tracklist (Drops 12-6-19)
67 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
+50online now  5
Video inside Bhad Bhabie Goes in On Black Women
379 comments
1 day ago
@hiphop
back to top
register register Follow BX @ Twitter search BX privacy