5,336
 

Offical Star Wars Jedi Fallen Order Discussion Thread


ADVERTISEMENT
 
1
most viewed right now
+49  204
430 comments @hiphop
2
most viewed right now
-72  122
89 comments @hiphop


section  x2   |  1 bx goons and 1 bystanders Share this on Twitter       Share this on Facebook

section games
  
 3 weeks ago '04        #51
gh3tto 
space
avatar space
space
Props total: 6175 6 K  Slaps total: 1074 1 K
its pretty decent so far, this was one of the games that justified origin premiere for me. i hate to peddle ea but its saved me money , if you only like 2 ea games a year you still save 20



plus when you get a trash game like nfs heat you wont feel burned
+4   

 3 weeks ago '14        #52
Cuttysark 
space
avatar space
space
Props total: 17549 17 K  Slaps total: 1129 1 K
Got my sh*t loaded and ready to go but I gotta go to work for a few hours


Game is getting solid reviews as well

Glad I waited on this

 3 weeks ago '08        #53
H Class 
space
avatar space
space
Props total: 492 492  Slaps total: 8 8
Only been able to play the first couple of hours but so far itís been fun. Only gripe is the combat feels kinda shaky at times.

Overall itís dope for some sh*t that wasnít even on my radar a few days ago.

 3 weeks ago '09        #54
sammcc30 
space
avatar space
space
Props total: 3178 3 K  Slaps total: 316 316
Is that the kid from Shameless?

 3 weeks ago '10        #55
Blkboipurp 
space
avatar space
space
Props total: 18858 18 K  Slaps total: 1620 1 K
 sammcc30 said
Is that the kid from Shameless?
yep
+1   

 3 weeks ago '14        #56
Cuttysark 
space
avatar space
space
Props total: 17549 17 K  Slaps total: 1129 1 K
Yep. It has begun. Starting on Jedi Master let's get it

 3 weeks ago '14        #57
Cuttysark 
space
avatar space
space
Props total: 17549 17 K  Slaps total: 1129 1 K
30 minutes in and this game is dope as hell

Controls well

Combat is fun

Looks damn good

Story makes me wanna see it thru

Won't be putting this down until I finish it
+3   

 3 weeks ago '07        #58
KeepinItTrill 
space
avatar space
space
Props total: 34021 34 K  Slaps total: 2604 2 K
 gh3tto said
its pretty decent so far, this was one of the games that justified origin premiere for me. i hate to peddle ea but its saved me money , if you only like 2 ea games a year you still save 20



plus when you get a trash game like nfs heat you wont feel burned
wish they'd bring premier to xbox
+1   

 3 weeks ago '08        #59
J_Clarity13 
space
avatar space
space
Props total: 7060 7 K  Slaps total: 714 714
Copping on Black Friday
+2   

 3 weeks ago '05        #60
P-Hill|M 
space
avatar space
space
Props total: 21188 21 K  Slaps total: 1666 1 K
Uncharted meets dark souls. I love it.



Sidenote: first game I followed the brightness meter with the barely visible logo.. worked out well. I hate it in other games

 3 weeks ago '13        #61
Dilla Deaf 
space
avatar space
space
Props total: 368 368  Slaps total: 26 26
About to fire my game up to play for the first time ..wanted to wide alert when starting this ...and will def put on the hardest level first to see how it goes
+1   

 3 weeks ago '07        #62
KeepinItTrill 
space
avatar space
space
Props total: 34021 34 K  Slaps total: 2604 2 K
 Dilla Deaf said
About to fire my game up to play for the first time ..wanted to wide alert when starting this ...and will def put on the hardest level first to see how it goes
I heard the loading times after you die are a bi*ch to sit through on console so good luck with that

 3 weeks ago '04        #63
1000bluntz 
space
avatar space
space
Props total: 24036 24 K  Slaps total: 6079 6 K
 J_Clarity13 said
Copping on Black Friday
Any deals announced for it on BF yet? Seems a tad early for it to go on sale but I saw that Shenmue III is gonna be like $35 at Best Buy on BF so maybe it's possible this will get a discount too? I'm not the biggest star wars fan but I don't hate it and this looks pretty damn fun.

 3 weeks ago '08        #64
J_Clarity13 
space
avatar space
space
Props total: 7060 7 K  Slaps total: 714 714
 1000bluntz said
Any deals announced for it on BF yet? Seems a tad early for it to go on sale but I saw that Shenmue III is gonna be like $35 at Best Buy on BF so maybe it's possible this will get a discount too? I'm not the biggest star wars fan but I don't hate it and this looks pretty damn fun.
Nah, but it could happen. I hope it does go on sale.

 3 weeks ago '11        #65
Donthate707 
space
avatar space
space
Props total: 1353 1 K  Slaps total: 145 145
Copping this, haven't seen any deals on Black Friday unfortunately. Getting good reviews from what I've seen

 3 weeks ago '04        #66
mrjam7 
space
avatar space
space
Props total: 1341 1 K  Slaps total: 101 101
For pc users ! Using mouse and key board or like a Xbox or pa controller ?
+1   

 3 weeks ago '08        #67
J_Clarity13 
space
avatar space
space
Props total: 7060 7 K  Slaps total: 714 714
 Donthate707 said
Copping this, haven't seen any deals on Black Friday unfortunately. Getting good reviews from what I've seen
I'm pretty sure it will be.

 3 weeks ago '06        #68
d4deesnuts 
space
avatar space
space
Props total: 6096 6 K  Slaps total: 573 573
No way in hell this sh*t will be discounted for bf lmao. Most of the bf ads are already out. If it wouldve came out last month then definately. Just copped from walmart for $51

 3 weeks ago '06        #69
TreZ 
space
avatar space
space
Props total: 4570 4 K  Slaps total: 1329 1 K
 mrjam7 said
For pc users ! Using mouse and key board or like a Xbox or pa controller ?
Iím using a ps controller since they recommend a controller over a keyboard.
+1   

 3 weeks ago '12        #70
OldBusiness  OP
space
avatar space
space
Props total: 79936 79 K  Slaps total: 5664 5 K
Headed home to play all day now

Had to pause and go be an adult lol

 3 weeks ago '04        #71
mrjam7 
space
avatar space
space
Props total: 1341 1 K  Slaps total: 101 101
 TreZ said
Iím using a ps controller since they recommend a controller over a keyboard.
Thanks ! I didnít know they recommend that ! I have a Xbox one controller my bro gave me Iím gonna use that when I cop after work today

 3 weeks ago '04        #72
d.c. supreme  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
space
avatar space
space
Props total: 18944 18 K  Slaps total: 1091 1 K
 sammcc30 said
Is that the kid from Shameless?
was gonna say, aint this the gay kid from shameless?

 3 weeks ago '08        #73
J_Clarity13 
space
avatar space
space
Props total: 7060 7 K  Slaps total: 714 714
 d4deesnuts said
No way in hell this sh*t will be discounted for bf lmao. Most of the bf ads are already out. If it wouldve came out last month then definately. Just copped from walmart for $51
It happens, but we'll see.

 3 weeks ago '06        #74
TreZ 
space
avatar space
space
Props total: 4570 4 K  Slaps total: 1329 1 K
 mrjam7 said
Thanks ! I didnít know they recommend that ! I have a Xbox one controller my bro gave me Iím gonna use that when I cop after work today
yea when you first start the game, it says that the game is recommended to be played with a controller over a keyboard
+2   

 3 weeks ago '17        #75
1Oh 
space
avatar space
space
Props total: 23076 23 K  Slaps total: 939 939
 J_Clarity13 said
Copping on Black Friday
Yep. I'm waiting on that inevitable Target "buy 2, get 1 free" deal.


Side note, Stars Wars, Call of Duty, Debra Wilson gettin these AAA game checks.




+5   



ADVERTISEMENT
Sign me up
 
 

yesterday...


most viewed right now
+17online now  38
Image(s) inside NBA Youngboy TBG War UPDATE:
120 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
+36online now  25
Image(s) inside Hope y'all niggas got full coverage
50 comments
19 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
+78online now  24
Image(s) inside Oh What a Time.......To be hustler (IT Field)
99 comments
24 hours ago
@misc
most viewed right now
+22online now  14
Video inside Dave Chappelle Tells Jerry Seinfeld Why He Only Eats Hard-Boiled Eggs
68 comments
24 hours ago
@movies
back to top
register register Follow BX @ Twitter search BX privacy