3,467
 

Apr 7 - CANNABIS IS LEGAL IN VA JULY 1 2021



topics gone triple plat - Number 1 spot 3X PLAT
most viewed right now
+40  163
44 replies  @wild'ish

most viewed right now
+24  92
183 replies  @wild'ish



section  x1   |  0 bx goons and 1 bystanders Share this on Twitter       Share this on Facebook

section news
  
 1 week ago '15        #1
1554 page views
92 comments


dipset2087 
avatar
Props total: 3443 3 K  Slaps total: 1491 1 K
Apr 7 - CANNABIS IS LEGAL IN VA JULY 1 2021
 

 
visit this link https://www.nbc12.com/202 .. -legalization/

RICHMOND, Va. (WWBT) - Virginia lawmakers have approved Governor Ralph Northam’s push to speed up marijuana legislation.

The House voted 53 to 44, with two abstaining, in favor of Northam’s new dates. The Senate voted 20 to 20 with Lt. Governor Justin Fairfax, a Democrat, casting the deciding vote in favor of the passage.

The bill that landed on the governor’s desk called for legalization in 2024, but Northam says he wants to get it done in a matter of months, no later than July 1.

The specific amendment called for pushing up legalizing simple possession of one ounce of the drug.

Northam’s office says the reasoning stemmed from unfair policing among Black Virginians.

The governor also called things like speeding up the sealing of records on past marijuana convictions to start as soon as possible, and tougher laws for equitable cannabis industry labor practices, along with more money for public health awareness on marijuana use.

The governor says retail sales would not start until 2024.

SHOUTS OUT TO GOV NORTHAM
imageimageimage


Last edited by dipset2087; 04-07-2021 at 03:14 PM.. Reason: typo
+31   



best
worst
92 comments
 

 1 week ago '20        #2
SweezyDeuce 
Props total: 8855 8 K  Slaps total: 1995 1 K
We moved from VA to SC in August ��

Guess it’s time to move back.
+11   

 1 week ago '16        #3
BathWaterMelody  topics gone triple plat - Number 1 spot x5
Props total: 73252 73 K  Slaps total: 10040 10 K
PUSH!
+6   

 1 week ago '07        #4
Sincere730  topics gone triple plat - Number 1 spot x2
Props total: 50772 50 K  Slaps total: 5810 5 K
1 ounce that's it
+7   

 1 week ago '12        #5
OldBusiness  topics gone triple plat - Number 1 spot x2
Props total: 162172 162 K  Slaps total: 9717 9 K
 SweezyDeuce said
We moved from VA to SC in August ��

Guess itís time to move back.
n*gga over there tellin his chick to pack her sh*t right now fu*k that SC bullsh*t


Thats real
+18   

 1 week ago '12        #6
OldBusiness  topics gone triple plat - Number 1 spot x2
Props total: 162172 162 K  Slaps total: 9717 9 K
 Sincere730 said
1 ounce that's it
Its big when you compare some of these southern states...26 G's is still a felony in fu*king Alabama fam
+23   

 1 week ago '15        #7
dipset2087  OP
Props total: 3443 3 K  Slaps total: 1491 1 K
 SweezyDeuce said
We moved from VA to SC in August ��

Guess itís time to move back.
Come back ASAP lol
+2   

 1 week ago '15        #8
dipset2087  OP
Props total: 3443 3 K  Slaps total: 1491 1 K
 Sincere730 said
1 ounce that's it
Baby steps...But we can grow up to 4 plants...
IM GLAD they did it because having to go to DC or the not on time local weedman all the time is a hassle lol


Last edited by dipset2087; 04-07-2021 at 03:55 PM.. Reason: typo2
+13   

 1 week ago '15        #9
ladondaddy 
Props total: 5808 5 K  Slaps total: 723 723
"Richmond, Home, well atleast it was before i fu*ked everything up"


Last edited by ladondaddy; 04-08-2021 at 05:58 AM..
+3   

 1 week ago '18        #10
Turfaholic3 
Props total: 11855 11 K  Slaps total: 1773 1 K
Now say "Thank you California".
+9   

 1 week ago '11        #11
DoobieSnax213 
Props total: 10316 10 K  Slaps total: 839 839
Dawg what is Texas doing
+4   

 1 week ago '05        #12
tokinjohn  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 110349 110 K  Slaps total: 13922 13 K
@


Ya'll made it
+5   

 1 week ago '04        #13
grydlok 
Props total: 6691 6 K  Slaps total: 307 307
 Turfaholic3 said
Now say "Thank you California".
why? when Colorado was !st
+10   

 1 week ago '07        #14
Avon_Barksdale  topics gone triple plat - Number 1 spot x85
Props total: 212123 212 K  Slaps total: 19242 19 K
 tokinjohn said
@


Ya'll made it
That's fact's but, it's long overdue.



But, the commonwealth state finally got a win...




+12   

 1 week ago '18        #15
GustavoB88 
Props total: 4061 4 K  Slaps total: 724 724
Ben n va my whole life. Got 1 charge n petersburg possession of Marijuana and one n col heights..both misdemeanors. 1st time 10 worth the 2nd a half a blunt rolled n 20 worth...which I hadta do a day n jail over. (Funny part is I had 2 adderralls they found n gave em back to me..just took the week.. ain't charge me with em or nun..like they ain't even care)Does this mean both those goin away n my record will be clean?
+11   

 1 week ago '08        #16
WarviewVA 
Props total: 1996 1 K  Slaps total: 240 240
+2   

 1 week ago '15        #17
dipset2087  OP
Props total: 3443 3 K  Slaps total: 1491 1 K
 GustavoB88 said
Ben n va my whole life. Got 1 charge n petersburg possession of Marijuana and one n col heights..both misdemeanors. 1st time 10 worth the 2nd a half a blunt rolled n 20 worth...which I hadta do a day n jail over. (Funny part is I had 2 adderralls they found n gave em back to me..just took the week.. ain't charge me with em or nun..like they ain't even care)Does this mean both those goin away n my record will be clean?
Yup!
+8   

 1 week ago '18        #18
GustavoB88 
Props total: 4061 4 K  Slaps total: 724 724
 Sincere730 said
1 ounce that's it
He'll u needa b riding round round wit more then that for anyway?
+9   

 1 week ago '05        #19
tokinjohn  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 110349 110 K  Slaps total: 13922 13 K
 Avon_Barksdale said
That's fact's but, it's long overdue.



But, the commonwealth state finally got a win...




Damn never knew ya'll was a Commonwealth too...My home state of Mass is & that sh*t sucks with the laws! Got me caught up a few times
+4   

 1 week ago '18        #20
Agent Zero 
Props total: 349 349  Slaps total: 60 60
Pennsylvania and Maryland need to get it together
+7   

 1 week ago '18        #21
GustavoB88 
Props total: 4061 4 K  Slaps total: 724 724
 dipset2087 said
Yup!
N I stopped smokin 2years ago cus my boy had the best sh*t(names to look up that always came up, food saver bags, nun these n*ggas round here have..it's always just n they'll give it to u n number paper or a piece of plastic bag whatever they can find) n I started getn tolerant towards it..NOW they wana legalize the sh*t smh I may celebrate wit a L or 2..I hada edible the other day tho n I was high as fu*k..1000mg.
+4   

 1 week ago '18        #22
GustavoB88 
Props total: 4061 4 K  Slaps total: 724 724
 dipset2087 said
Yup!
I wonder how it's gon work with jobs goin 2 p*ss n it being legal
+2   

 1 week ago '07        #23
Avon_Barksdale  topics gone triple plat - Number 1 spot x85
Props total: 212123 212 K  Slaps total: 19242 19 K
 GustavoB88 said
Ben n va my whole life. Got 1 charge n petersburg possession of Marijuana and one n col heights..both misdemeanors. 1st time 10 worth the 2nd a half a blunt rolled n 20 worth...which I hadta do a day n jail over. (Funny part is I had 2 adderralls they found n gave em back to me..just took the week.. ain't charge me with em or nun..like they ain't even care)Does this mean both those goin away n my record will be clean?
Did you get booked on Washington St or Halifax in Petersburg?

+2   

 1 week ago '07        #24
Avon_Barksdale  topics gone triple plat - Number 1 spot x85
Props total: 212123 212 K  Slaps total: 19242 19 K
 tokinjohn said
Damn never knew ya'll was a Commonwealth too...My home state of Mass is & that sh*t sucks with the laws! Got me caught up a few times
Yeah bro, this state is crazy and i'm speaking for the 757 area. I have close friends that got booked for the dumbest sh*t here.

And the laws are fu*ked up and with this being legalized i'ms sure they will find another way to get you fu*ked up...

+3   

 1 week ago '05        #25
tokinjohn  topics gone triple plat - Number 1 spot x1
Props total: 110349 110 K  Slaps total: 13922 13 K
 Avon_Barksdale said
Yeah bro, this state is crazy and i'm speaking for the 757 area. I have close friends that got booked for the dumbest sh*t here.

And the laws are fu*ked up and with this being legalized i'ms sure they will find another way to get you fu*ked up...

Yeah Idk the laws with it in Mass since I don't live there anymore, but it's been legal for a while, yet my city has zero dispensaries, so it might be a cute lil law, but no bud around...see if the same thing happens around ya'll
+2   



Sign me up
 
 

yesterday...


most viewed right now
-32online now  21
Video inside Apr 15 - Latin Kings have Announced War against the Chicago PD
206 comments
21 hours ago
@news
most viewed right now
+80online now  21
Image(s) inside Apr 15 - Certificate Of Vaccine I.D '19 reactions thus far...
304 comments
24 hours ago
@news
most viewed right now
+19online now  18
Why I think Rory And Mal Left The Joe Budden Podcast
99 comments
24 hours ago
@hiphop
most viewed right now
online now  8
Who is the greatest cornerback of all time skill wise
151 comments
21 hours ago
@sports
back to top
register register Follow BX @ Twitter search BX privacyprivacy